
نوشته اصلی توسط
ebrahim_talabi
سلام دوست عزيز
فكر ميكنم شما دردوست داشتن همسرتون جانب افراط روپيش گرفتيد زنها اگه بدونند مرد عاشقشونه حساس ميشن وجانب عشوه وناز و... پيش ميگيرند واين ازنظرروحي مردو اذيت ميكنه الان خانم شما فهميده شما عاشقشي ناز ميكنه فقط راهش صحبت كردن ازنزديك وحل مشكل باخودشه مطمئنا" مادرزن شما بيكارنيست وداره درزياد كردن فاصله بين شما ازهيچ تلاشي فروگذارنميكنه نذار ادامه بده كلا زنها موجودات عجيبي هستن باصحبت كردن شرايط فرق خواهد كرد اگه اون برا رفتن تودلتنگ ميشه براديدارت هم دلتنگه ولي اگر به مادرشما حساسه اجازه فعاليت به هيچ كدامشان نده اينو يادت نره !!!!!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)