به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آذر 92 [ 00:15]
    تاریخ عضویت
    1392-9-03
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    103
    سطح
    2
    Points: 103, Level: 2
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tavajoh چطوری رابطه خوبی برقرار کنم بعد از عقدم...

    سلام...من تازه میخام ازدواج کنم...
    23 سالمه...آقا هستم

    یکم استرس دارم...خیلی مقاله و فیلم اموزشی و کتاب و ازین چیزا دیدم و خوندم...

    اما خب بازم احساس خلا میکنم که تکمیل نیستم...

    نمیدونم چطوری بعد از عقد با طرفم ارتباط داشته باشم.. (مخصوصا شب اول تنهاییمون) میترسم یکاری کنم فک کنه بی احساسم...

    از یه طرفم میترسم ی کاری کنم فک کنه من هولم و ازدواج رو واسه چیزه دیگه ای میخاستم...

    لدفن اگه کسی قبلا تجربه داشته مثه من این شرایطو و باهاش کنار اومده یکم کمکم کنه...

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    آقای Empre ، شما دیگه مشکل اینکه نمیتونستی بگی میخوای ازدواج کنی حل شد؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Emper نمایش پست ها
    از یه طرفم میترسم ی کاری کنم فک کنه من هولم و ازدواج رو واسه چیزه دیگه ای میخاستم...
    نگران نباش. تو که برای رابطه جنسی میخوای. اینطوری هم فکر کنه زیاد به بیراهه نرفته! تو موضوع های مهمتر داری که باید بهش فکر کنی.

  3. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    سلام
    منم دقیقا متوجه نشدم! ساعت 11 یه تاپیک باز کردی که نیاز داری ازدواج کنی اما هیچکس اهمیت نمیده و نمیتونی ! 4 ساعت بعد یه تاپیک دیگه که میخوای ازدواج کنی اما نمیدونی شب اول باید چیکار کنی؟؟؟؟؟

  4. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آذر 92 [ 00:15]
    تاریخ عضویت
    1392-9-03
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    103
    سطح
    2
    Points: 103, Level: 2
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام...ممنون ار توجهتون....من دوتا مشکل دارم...هم اونکه اول تاپیک کردم...که خانوادم درک نمیکنن من نمیخام با کسی که اونا میگن ازدواج کنم...به خاطره همینه که دیگه اهمیت نمیدن بمن...دوم اینکه کاملا تو سایت ها و فیلم ها سردرگم شدم...کاملن گیج شدم...اولش فکر میکردم میتونم با اینترنت مشکلم رو حل کنم...اما الان بیشتر سردرگم شدم...نمیدونم چرا؟ من خودمم خوشم نمیاد شب اول کلن اسن ارتباطی داشته باشم...چون تقریبا همه جا و همه این موضوع رو خوب نمیدونن...فقد میخام منطقی رفتار کنم...میخام اگه موفق شدم تا هفته دیگه خانوادمو قانع کنم که با دختره مورده علاقم ازدواج کنم مشکلی نداشته باشم...(( درضمن بگما...خانوادم اصرار دارن با یه دختری که باباش معتاده و وضعیته مالی خوبی هم ندارن ازدواج کنم...اما خب من کیس مناسب تری دارم که حداقل شرایطی مثه خودمون داره)) بخاطره همین گفتم که نیاز دارم ازدواج کنم اما خانوادم اصلا محل نمیدن بمن که من کسی رو در نظر دارم یا نه؟؟ فقد حرف خودشونو میزنن...

    - - - Updated - - -

    toojih
    جان...من میخام نیازم رو برطرف کنم...کاره بدیه که میگی برای رابطه جنسی میخای؟؟ اسن ادمیزاد برای چی ازدواج میکنه؟؟ اگه نیاز نداشت که ازدواج نمیکرد با جنس مخالفش...این از حرف اولت...حرف دومت هم اینکه من کاملن توضیح دادم چرا دوتا تاپیک گذاشتم...میخام دوتا مشکلی که هردوتاش 100% میدونم برام پیش میاد رو جوابشو بگیرم و خودمو اماده کنم برای مقابله...اگه تو هم شرایطه منو داشتی درک میکردی مجبور شدن برای ازدواج با کسی که دوسش نداری چقد سخته....همچنین کم محلی های خانوادت و شکسته شدنه غرورت...دلیلش اینه...


    - - - Updated - - -

    سارا جان..جوابه شما هم همون جوابیه که به توجیه دادم...

  5. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    دلیل تاپیک قبلیتون تاپیک الانتونه
    شما اینقدر مطلب خوندید و فیلم در موردش دیدید که این مسایل ذهنتون رو کاملا تسخیر کرده
    البته اعتراف می کنم این مسائل در بازه ای ذهن من رو هم تسخیر کرده بود کلا هر مردی فکر کنم تجربش میکنه
    ولی شما باید بجای فکر به مسایل جنسی و اموزشش به فکر یادگیری و امادگی برای ازدواج باشید
    شما مسایل بزرگتری تا شب عقد خواهید داشت که باید برای اونا تاپیک باز کنید نه اینا
    ولی برای اینکه سوالتون بی جواب نمونه میگم برای شب عقدتون(کلا شب اول تنهاییتون) نقشه جنسی نکشید
    درضمن احساسی بودن ربط کمی با جنسی بودن داره شما می تونید احساس خودتون رو بروز بدید ولی عمل جنسی در کار نباشه

  6. کاربر روبرو از پست مفید Naashena تشکرکرده است .

    saraamini (دوشنبه 04 آذر 92)

  7. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    اگر در روز خواستگاری دختر خانم پرسید برای چی میخوای ازدواج کنی چی جواب میدی ?
    واقعا فکر میکنی اگه نیاز جنسی نبود هیچکس دیگه ازدواج نمی کرد ? یعنی نیاز دیگه ای وجود نداره برای ازدواج ؟
    شما همین امروزم بری خواستگاری تا اولین شب تنهاییتون حداقل دو ماه فاصله خواهید داشت پس بهتره به مشکل اولتون که همون خواستگاری نرفتن خانواده هست بپردازید بعدش که حل شد حداقل دوماهی وقت فکر کردن بهش رو دارید
    اینطوری کلا فکرتون مشوش میمونه و نمی تونید روی مشکلاتتون متمرکز بشید

  8. کاربر روبرو از پست مفید Naashena تشکرکرده است .

    saraamini (دوشنبه 04 آذر 92)

  9. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آذر 92 [ 00:15]
    تاریخ عضویت
    1392-9-03
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    103
    سطح
    2
    Points: 103, Level: 2
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    kmar جان چشم...اما من خوب درک میکنم که شرایطم مهیاست برا ازدواج...هول هم نیستم..اینا فقد در حده یه سواله...وگرنه من راحت میتونم از طریقه ازدواجه موقت خودم رو اشباع کنم...درسته؟؟ بخاطره همینه این سوالارو دارم...از بازخوردتون ممنونم...

    - - - Updated - - -

    ممنون nasheena... درسته...اول باید برم سراغه مشکله اول..ی کم زود شروع کردم...اما خب بازم بدونم بد نیست...نمیخام زندگیم بخاطره اکثره مشکلاته طلاق در ایران که همون نداشتنه رابطه جنسی خوب بین دونفر هستش خراب بشه...چون یه مدتی تو دادگاه خانواده کار میکردم میگم...بیش از 65% طلاق ها بخاطره همین بود که ی سری مشکلاته دیگم که از همین موضوع شروع میشد بود...

  10. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 آذر 92 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-8-18
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    121
    سطح
    2
    Points: 121, Level: 2
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    این چیزی نیست که قبلش خیلی در موردش فک کنی !
    باید در شرایطش قرار بگیری و ببینی همسرت چطوریه، مشخص میشه. این قدر فک کردن نداره ...


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.