به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array

    چطوری برای اینده مقداری پول جور کنم ؟ تحصیل و جهازیه...

    سلام دوستان همدرد

    خوبین؟

    مدتیه فکرم خیلی مشغوله که با این گرونی اگه یه دفعای ازدواج کردم چطوری هزینه هاش رو تنهای تنها جور کنم تنها خودمو دارم و خدارو؟

    من کارمند رسمی هستم 2 سال و نیمه که سرکار میرم و 24 سالمه...اما اصلا اضافه نمیمونه وفقط یه وام گرفتم که اونم داره میپره

    خبر دارین که خرجا زیادن مخصوصا تو این شهر ما همه کارشون با تجملات هست وکوتاه نمیان من سادگی رو دوست دارم اما متاسفانه اینجا نمیشه من حتی برا همون ساده اش هم مشکل دارم

    فکر کردم که از الان باید به فکرش باشم

    چکار کنم؟ بانکی سراغ دارین که وام بده با قسط خیلی کم؟ فعلا 5 میلین دارم چطوری زیادش کنم؟
    جهاز الان حداقل 25 ملیون میخاد

    خیلی دوس دارم که یه کاری باشه برم به عنوان شغل دوم چکار کنم؟

    کسی هم دوروبرم بفکر نیست که این دختر قراره ازدواج کنه و ...

    خودم میخام یکاری کنم
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 01 آذر 92), جاثیه (جمعه 01 آذر 92)

  3. #2
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بانک مهر اگه اشتباه نکنم 5 تومن میذاری ، چند ماه بعنوان سپرده . بعد از اینکه چند ماه رد شد ، 4 درصد از پولتو کم میکنه و بهت وام میده . هم 5 تومن خودتو داری ، هم 5 تومن جدیدیه . خیلی خوبه . قسطش 30 ماهه . یعنی 30 * 166000 تومن .حالا فرض کن بازم پول نیاز داشتی ، مثلا 10 تومن دیگه . اینجوری 2 تا 5 تومن هم که داری . پس برای دو نفر دیگه که قابل اعتمادند حساب باز میکنی . 2 تا 5 تومن میریزی.بعد از چند ماه دیگه 10 تومن دیگه هم بهت وام میدن . اگه این کار رو بکنی با پنج تومن تونستی ، بیست تومن کاسب بشی .راستی ربا هم نیست .ولی باید 3*166 تا قسط بدیپیشنهاد می کنم با این پوله کار بکنی . حتی اگه با این پوله هم کار نکنی . بذاریش تو بانک مهر اقتصاد ماهانه 300 تومن بهت سود میده.یعنی اختلاف قسط و سود تو فقط 198 تومنه . متوجه شدی چی گفتم ؟

  4. 6 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    sara 65 (جمعه 01 آذر 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 02 آذر 92), مصباح الهدی (جمعه 01 آذر 92), جاثیه (جمعه 01 آذر 92), دختر مهربون (شنبه 02 آذر 92), رها68 (دوشنبه 11 اسفند 93)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 دی 92 [ 20:44]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    353
    سطح
    7
    Points: 353, Level: 7
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    814

    تشکرشده 146 در 71 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام فرشته اردیبهشت جان

    شنیده ام بعضی از خانم های کارمند می روند آرایشگری یاد می گیرند به عنوان کار دوم. می گویند درآمدش خوب است و کاری است که بازارش کساد نمی شود.
    می توانی جایی درس بدهی یا توی خانه تان تایپ کنی یا ترجمه کنی ؟
    چقدر وقت خالی داری؟
    شهرتان کجاست ؟ متاسفانه من تقریبا تازه آمده ام این جا و نمی دانم شهرتان کجاست....

  6. 2 کاربر از پست مفید جاثیه تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (شنبه 02 آذر 92), دختر مهربون (شنبه 02 آذر 92)

  7. #4
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    امید اینیکه گفتی رو راجع به مهر وطن شنیده بودم شاید بانک مهر هم اینطوریه اره؟

    پیشنهاد خوبیه حتما اینکارو میکنم...

    جاثیه جان من هم درس بلدم بدم هم تایپ وقت خالی هم زیاد دارم. نه ارایشگری که نه اون حداقل یه سال طول میکشه یاد بگیری و بعدشم حالا کارت بگیره نگیره نمیدونم شایدم عملی باشه...

    کسی نظری نداره؟ من میخام پولدار شم
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  8. #5
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اون بانک ، بانک قرض الحسنه مهر ایرانه : بانک قرض الحسنه مهر ایران

  9. 2 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (شنبه 02 آذر 92), دختر مهربون (شنبه 02 آذر 92)

  10. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 آذر 92 [ 19:40]
    تاریخ عضویت
    1392-9-02
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    13
    سطح
    1
    Points: 13, Level: 1
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فرشته اردیبهشت عزیز
    منم دقیقا همین شرایطو دارم هم من هم شوهرم فقط خودمونو داریم واقعا با این مخارج زیر فشاریم. اگه فعلا مجردی اصلا نگران نباش اما بهترین کار همین وام گرفتنه! منم پولامو اینجوری جمع کردم!بانک صادراتم فاکتور ببری چندروزه بهت 5 تومن وام میده 3 ساله ماهی 200 بدون سپرده با 2 تا ضامن! خدا به همرات...

  11. کاربر روبرو از پست مفید مریم سالک تشکرکرده است .

    فرشته اردیبهشت (شنبه 02 آذر 92)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 02 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    10,451
    سطح
    68
    Points: 10,451, Level: 68
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 399
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 500 در 154 پست

    Rep Power
    40
    Array
    با سلام و احترام
    یه چندتا نکته هست شاید به دردت خورد. البته امیدوارم
    1- با پولت به هدف پیروزی بازی کن نه شکست نخوردن، طرح داشته باش مطمئن باش سرمایه گذاری سودش خیلی بالاتر از تو بانک خوابوندن پوله
    2- همواره موقعیت ها رو ببین نه محدودیت ها رو مثلا مسئله نرم افزار تو ایران از یه طرف هم ضرر هم سود ولی تو به سود فک کن و بر اون اساس برنامه ریزی کن
    2-فقیرا برای پولشون سخت کار می کنن ولی آدمای پولدار از پولشون سخت کار می کشند! مطالعه کن تفکر کن و مشورت کن و آخر سرهم پولت رو سرمایه گزاری کن، البته وام بگیر تا لااقل پولت نمی دونم چجوری بگم لااقل پولت به یه حداقل لازمی برسه
    4-براساس دستاوردهات پول بگیر نه ساعت کاری، زمانی که دانشجو بودم مقاله ترجمه می کردم ولی خطی پول نمی گرفتم! می گفتم اگه موفق شد فلان قدر می گیرم و اگه استاد قبول نکرد هیچی! به نظرت بیل گیتس براساس ساعت کاریش حقوق میگیره؟!
    5-بین دوستان و همکارانت خودت (قابلیت ها و مهارت ها) رو تبلیغ کن، مطمئنا واسه آشناهات مایه افتخار که به رئیسشون بگن تو این زمینه من یه آشنای متخصص دارم!
    4-میزان ثروت آدم براساس این چهارتا فاکتوره نه فقط عامل اول! 1-درآمد 2-سرمایه گزاری 3-پس انداز و 4- خرج اصولی
    6-شبکه ارتباطی رو گسترده تر و پربازده تر کن، با آدم های به درد بخور دوست شو، از امروز فک کن که برای موفقیت به چه آدم هایی نیاز داری (جایگاه یا تخصصشون) بعد سعی کن بهشون نزدیک شی
    7-مهارت یادبگیر مخصوصا کامپیوتر، به نظر من بهترین تخصص واسه یه دختر برنامه نویسی+خلاقیت، سعی کن فتوشاپ و این دیزاین و ادیوس رو هم یادبگیری، عکاسی و فیلمبرداری رو هم یادبگیری معرکست کم تر دختری رو می شناسم که فیلم برداری بلد باشه در حالی که واسه مراسم عروسی وجود یه فیلم بردار زن خیلی لازمه! در مورد تیم فریس تحقیق کن (روش های یادگیری مهارت)
    8-تیم بساز، من با یکی از رفیقام که مهندس برق دو نفره یکی شدیم! و یه کار خاص رو که نیاز هم به مهارت کامپیوتری هم برقی داشت رو باهم شروع کردیم، هرچی تیمت بزرگتر دایره عملت وسیع تر
    9- در آخر همواره یادت باشه ثروت وابسته به میزان عملکرد، به قول پروردگارم توی قرآن، خد.اوند روزی دهنده هر جنبنده متحرک است
    نمی دونم چرا این تاپیک رو یه دختر باز کرده! بعضی اوقات بعد از اینکه به این فک می کنم که بعد از ازدواج باید بیشتر کار کنم، دیگه از پیاده روی های نیمه شب و ویولن زدن نصف شب دیگه خبری نیست و پول اجاره خونه و... رو باید بدم و... دوست دارم فرار کنم و هرگز ازدواج نکنم!


    ویرایش توسط باران13 : شنبه 02 آذر 92 در ساعت 19:51

  13. 3 کاربر از پست مفید باران13 تشکرکرده اند .

    sara 65 (شنبه 02 آذر 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 02 آذر 92), خانوم مجرد (پنجشنبه 07 آذر 92)

  14. #8
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مریم سالک نمایش پست ها
    فرشته اردیبهشت عزیز
    منم دقیقا همین شرایطو دارم هم من هم شوهرم فقط خودمونو داریم واقعا با این مخارج زیر فشاریم. اگه فعلا مجردی اصلا نگران نباش اما بهترین کار همین وام گرفتنه! منم پولامو اینجوری جمع کردم!بانک صادراتم فاکتور ببری چندروزه بهت 5 تومن وام میده 3 ساله ماهی 200 بدون سپرده با 2 تا ضامن! خدا به همرات...
    مرسی عزیزم فاکتور چی ببرم؟ بعدشم 200 تومن زیاد نیست؟ من وامی میخام که قسطش کم باشه که اتفاقا همزمان امروز 3 نفر مهر ایرانرو پیشنهاد کردن و بفکرشم حتما.

    - - - Updated - - -

    [QUOTE=باران13;307336]با سلام و احترام
    یه چندتا نکته هست شاید به دردت خورد. البته امیدوارم
    1- با پولت به هدف پیروزی بازی کن نه شکست نخوردن، طرح داشته باش مطمئن باش سرمایه گذاری سودش خیلی بالاتر از تو بانک خوابوندن پوله

    دقیقا منم نمیدونم سرمایه گذاری یعنی چی ؟برا همین تاپیک زدم...
    2- همواره موقعیت ها رو ببین نه محدودیت ها رو مثلا مسئله نرم افزار تو ایران از یه طرف هم ضرر هم سود ولی تو به سود فک کن و بر اون اساس برنامه ریزی کن
    2-فقیرا برای پولشون سخت کار می کنن ولی آدمای پولدار از پولشون سخت کار می کشند! مطالعه کن تفکر کن و مشورت کن و آخر سرهم پولت رو سرمایه گزاری کن، البته وام بگیر تا لااقل پولت نمی دونم چجوری بگم لااقل پولت به یه حداقل لازمی برسه

    من تا 4 ماه دیگه 10میلیون جور میکنم چطوری کار بکشم از پول؟

    4-براساس دستاوردهات پول بگیر نه ساعت کاری، زمانی که دانشجو بودم مقاله ترجمه می کردم ولی خطی پول نمی گرفتم! می گفتم اگه موفق شد فلان قدر می گیرم و اگه استاد قبول نکرد هیچی! به نظرت بیل گیتس براساس ساعت کاریش حقوق میگیره؟!

    فعلا که همچی کاری ندارم اگه پیدا کردم چشم اول راهنمایی کنید کار پیدا کنم بعد سر پول به توافق میرسیم..

    5-بین دوستان و همکارانت خودت (قابلیت ها و مهارت ها) رو تبلیغ کن، مطمئنا واسه آشناهات مایه افتخار که به رئیسشون بگن تو این زمینه من یه آشنای متخصص دارم!
    اره گاهی پیشنهاد میشه کار تدریس

    4-میزان ثروت آدم براساس این چهارتا فاکتوره نه فقط عامل اول! 1-درآمد 2-سرمایه گزاری 3-پس انداز و 4- خرج اصولی

    تا الان فکرم این بود که ادم هرچی بیشتر خرج کنه بیشتر بهش میرسه بعضی وقت ها هم همین طوره اما میخام تجدید نظر کنم چون واقعا بدون اینکه خرج اضافه ای داشته باشم تا اخر ماه نمیرسونم شایدم واقعا چیزی نیست ...

    6-شبکه ارتباطی رو گسترده تر و پربازده تر کن، با آدم های به درد بخور دوست شو، از امروز فک کن که برای موفقیت به چه آدم هایی نیاز داری (جایگاه یا تخصصشون) بعد سعی کن بهشون نزدیک شی
    مثلا کیا؟

    7-مهارت یادبگیر مخصوصا کامپیوتر، به نظر من بهترین تخصص واسه یه دختر برنامه نویسی+خلاقیت، سعی کن فتوشاپ و این دیزاین و ادیوس رو هم یادبگیری، عکاسی و فیلمبرداری رو هم یادبگیری معرکست کم تر دختری رو می شناسم که فیلم برداری بلد باشه در حالی که واسه مراسم عروسی وجود یه فیلم بردار زن خیلی لازمه! در مورد تیم فریس تحقیق کن (روش های یادگیری مهارت)
    جالبه یعنی برم کلاس چی؟ فتوشاپ؟

    8-تیم بساز، من با یکی از رفیقام که مهندس برق دو نفره یکی شدیم! و یه کار خاص رو که نیاز هم به مهارت کامپیوتری هم برقی داشت رو باهم شروع کردیم، هرچی تیمت بزرگتر دایره عملت وسیع تر

    رشته من شاید مثل شما نباشه که تیم بسازم

    9- در آخر همواره یادت باشه ثروت وابسته به میزان عملکرد، به قول پروردگارم توی قرآن، خد.اوند روزی دهنده هر جنبنده متحرک است
    اون که حتما قربونش برم

    نمی دونم چرا این تاپیک رو یه دختر باز کرده!
    کجاش عجیبه اصلا چرا نباید باز کنه؟ وقتی که هرچیزی تو زندگی برام اتفاق بیفته هزینش پای خودمه مسلمن باید پولدار شم نه؟دلیل بگو چرا باز نکنه؟

    بعضی اوقات بعد از اینکه به این فک می کنم که بعد از ازدواج باید بیشتر کار کنم، دیگه از پیاده روی های نیمه شب و ویولن زدن نصف شب دیگه خبری نیست و پول اجاره خونه و... رو باید بدم و... دوست دارم فرار کنم و هرگز ازدواج نکنم!

    نه به نظر من اینطوری نیست شما چه خرجی دارین اخه؟ الان من اگه ازدواج کنم کل لوازم رو من میخرم از لوازم ضروری گرفته تا تزیینی بعدشم اگه بچه ای دنیا اومد سیسمونی با مادر عروسه که من باید بجای ماما باید جور کنم داماد چی حداقل چند ملیون پول نداره که یه خونه رهن کنه؟ بعدشم دوتایی باهم کار میکنیم
    و اون راحت میتونه بره پیاده رویشو کنه و ساز بزنه ...مخصوصا که اگه طرفت عاقل باشه و زندگی ساده بخاد نه طلای ان چنانی و مراسم چند میلیونی و ...
    پس حتما ازدواج کن.



    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  15. کاربر روبرو از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده است .

    خانوم مجرد (پنجشنبه 07 آذر 92)

  16. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 02 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    10,451
    سطح
    68
    Points: 10,451, Level: 68
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 399
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 500 در 154 پست

    Rep Power
    40
    Array
    با سلام و احترام عذر میخام اگه دیر جوابتونو میدم

    سرمایه گذاری یعنی چی ؟برا همین تاپیک زدم...
    معنای سرمایه گذاری تو این لینک به صورت همه جانبه توضیح داده شده، کلیک کن
    اول از همه بهت بگم اگه بخای بدون آگاهی، مشورت و تفکر در مورد شرایط جاری و مسائلی که احتمالا رخ خواهد داد دست به سرمایه گزاری بزنی احتمالا خیلی خیلی زیاد گند می زنی و پولت رو به باد میدی
    چندتا حوزه هست که سرمایه گزاری توشون خیلی خوبه
    حوزه کاریت
    اگه بتونی تو حوزه کاری خودت اسم در کنی و جزو سرآمدان حوزه کاری خودت باشی بدون شک آینده روشنی خواهی داشت این سرمایه گزاری میتونه شامل پرداخت هزینه برای کلاس های تخصصی باشه رفتن به دانشگاه و... باشه، البته یادگیری یه تخصص جدید هم مربوط به همین حوزست
    مسکن
    خرید خونه خیلی عالیه چون قیمتش زیاد افت نمیکنه مثل پول تو بانک گذاشتن نیست که به خاطر تورم ارزش پولت افت کنه تازه می تونی کرایه هم بدیش و می تونی مثل خیلی ها رهن هم بدی، ولی این گزینه به درد شما نمی خوره
    زمین
    خیلی از ثروتمندان شهرستانهای استان تهران از این راه کسب ثروت کردند، خرید زمین تو اطراف تهران مخصوصا جاهایی که به تهران یا به خود کرج نزدیکند و اشباع نشدند و زیادم پیشرفته نیستند خیلی عالیه درست مهاجرت کم شده ولی این مناطق مطمئنا به این شکل نخواهند موند.
    بورس
    بورس بهترین راه پول درآوردن با سرمایه کمه ولی من تا حالا این راهو امتحان نکردم چون چیزی از بورس حالیم نیست مشغلم هم زیاده
    ایده های خودت
    بهترین شغل تو دنیای کارفرماییه! به نظر من آدم ارزششو داره که به خاطر ایده هاش پول زیادی خرج کنه، چون اگه موفق بشه دنیاش عوض میشه! من این کار رو نکردم وقتشم ندارم و مطمئنا انجامش خواهم داد، واقعا چوب این مورد تو زندگیم خوردم
    تجارت
    من شهر محل تولد یکی از قطب های نهال تو خاورمیانست، خودمم پیوند کار کردم، من اگه پول اضافه داشته باشم میرم اونجا از آدمی که بهش اعتماد دارم (به کارش) سرِ زمین نهال میخرم البته قبلش مشورت می کنم و شرایط رو می سنجم که مثلا مناطق دیگه امسال بیشتر چی کاشتن، من اون محصول رو نمیخرم، اگه آشنا نه کسی که صرفا بهت مشورت بده داشته باشی یا خودت تو یه زمینه ای خیلی حالیت باشه و سرمایه هم داشته باشی واقعا پر سوده
    فلزات گرانبها
    سرمایه گذاری زنونست! و خطرناکه! امروز بری بازار می فهمی چی میگم

    حتما با یه مشاور اقتصادی مشورت کن، تو ایران هست ولی من آمار ندارم چه جوریه و کجا بهتر میتونی بهشون دسترسی داشته باشی



    شبکه ارتباطی رو گسترده تر و پربازده تر کن، مثلا کیا؟
    بستگی داره بخای چیکار کنی و اهدافت و برنامه هات چیه، من خودم اکثر ادمای پرنفوذ تو حوزه شبکه و نرم افزار رو می شناسم چون خیلی لازم که لااقل یه سلام علیک باهاشون داشته باشی، به قول هاوارد گاردنر هوش ثروت، هوش اجتماعیه، این ویدیو رو تو یوتوب بسرچ Moshe's tips on earning money

    جالبه یعنی برم کلاس چی؟ فتوشاپ؟
    تو یکی از تاپیک های خانم Heaven65 توضیح دادم همینطور متد تیم فریس رو تو یه تاپیک به آقای سهیل، لینکشون دم دستم نیست
    رشته من شاید مثل شما نباشه که تیم بسازم
    شما خلاقیت به خرج بده و انجام بده، کاری که سخت تره معمولا سودش بیشتره

    کجاش عجیبه اصلا چرا نباید باز کنه؟ وقتی که هرچیزی تو زندگی برام اتفاق بیفته هزینش پای خودمه مسلمن باید پولدار شم نه؟دلیل بگو چرا باز نکنه؟
    عرف بیشتر از مرد انتظار داره که مستقل باشه و انتظار درستی هم هست، شما خیلی بیش از حد نگران جهزیه و... هستی، کسی شما رو به خاطر عدم تامین مهریه به وسیله خودتون شماتت نمی کنه

    داماد چی حداقل چند ملیون پول نداره که یه خونه رهن کنه؟
    میدونید الان اگه بخاین حوالی میدون انقلاب یه خونه رهن کنید چقدر میشه!؟
    موفق باشید


  17. 2 کاربر از پست مفید باران13 تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 07 آذر 92), شیدا. (سه شنبه 05 آذر 92)

  18. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.

    من گاهی که فکر میکنم، میبینم همه بدبختی هایی که سر ما زنها میاد تقصیر خودمونه. اونقدر که خود ما زنها به جهیزیه و سیسونی و این چیزا اهمیت میدیم و به خاطرش خدمونو عذاب میدیم ، مردا عمرا اهمیت نمیدن. خود ما زنا بند بستیم به پای خومون با یه سری رسم و رسومات.

    فرشته ی اردیبهشت عزیز....

    انشاالله که میتنی اون جهیزیه ای که دوست داری برای خودت فراهم کنی.
    اما فقط میخواستم یه چیزی بگم. شاید هم حرف خوبی نباشه و دیگران هم خوششون نیاد.
    ولی دقت کن ببین داری برای جور کردن جهیزیه چقدر به خودت فشار میاری.
    کدومش بیشتر می ارزه؟
    سرکار میری و میخوای از حالا هم بری دنبال وام و خودت رو بندازی توی استرس بدهکاری و قسط دادن و از این کارا....

    کی گفته که باید اینقدر به خودت فشار بیاری برای تهیه جهیزیه؟

    اون روز مدیر همدردی یه چیزی نوشته بودن که من خیلی برام جالب بود.
    نوشته بودند:" جهیزیه از نظر شرعی جزء نفقه محسوب میشه و وظیفه ی مرد است." و اگر هم خانواده دختر چیزی تهیه میکنند برای کمک به دختر و دامادشونه نه اینکه وظیفشون باشه.

    به نظر من که لازم نیست خودتو به زحمت بندازی. در حد توانت تهیه کن.

  19. 3 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    meysamm (جمعه 01 اسفند 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 03 آذر 92), خانوم مجرد (پنجشنبه 07 آذر 92)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک در انتخاب. ایران یا خارج؟ پول یا تحصیلات؟
    توسط Prime در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 مرداد 97, 15:25
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  3. تحصیلات خواستگارم پایین تر از تحصیلات منه
    توسط میترا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 00:28
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 14:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.