به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    ازدواج با کسی که خیلی ازش سرترم

    سلام
    بهتر بگم سلام دوباره
    خوشحالم که تونستم با این سایت تو زندگیم کنار بیام و الان مواقعی که نیاز دارم بم کمک میکنه
    و از همه دوستان به خاطر نظراتشون ممنونم

    سوالی که الان دارم اینه که من با پسری آشنا شدم که خصوصیات خودم و اونو میگم

    پسر : متولد 71 ، تحصیلات زیر دیپلم ، کارش مغازه اجاره کرده و تو کار واردات هم هست کمی( وضع مالی معمولی) پدر و مادرشون هر دو زیر دیپلم هستن و از یه خانواده سنتی و معمولی

    من(دختر) : متولد 66 ، لیسانس دارم و الان دارم یکی از رشته های مهندسیو میخونم لیسانس دوم، کار ثابتی ندارم اما کارهای پاره وقت چرا ، پدر و مادرم فوق لیسانس و و فوق دیپلم هستن ، از یه خانواده مذهبی روشنفکر هستیم

    تو نگاه اول شاید هر کسی بگه که این شرایط اصلا مناسب هم نیستن
    این آقا از من 30 سانت بلند تره و از نظر ظاهری بهم میایم و اینکه بسیار اعتقادات قوی داره و کلی احساسات شدید نسبت به من که خوب میتونه از سنش باشه ، موضوع مهم اینه که کنارش احساس آرامش دارم هیچ حرکت و حرف اضافه و خارج از چهارچوبی نمیزنه و نمیکنه. خیلی بم محبت میکنه و یه جورایی نظر منو جلب کرده
    آشناییمونم اینترنتی بوده
    خودمم که الان اینا رو مینویسم میدونم از نظر یه مشاور و حتی خود عاقلم اصلا رابطه درستی نیست
    آقای پسر خیلی جدی گرفته و الان همه خانوادش میدونن و منم فقط به مامانم یه اشاره کوچیک کردم که تقریبا مخالفن
    مساله مهم که منو تو دو راهی قرار داده اینه که این آدم خیلی رفتار و اعتقاداتش خوبه و اخلاقش منو جذب کرده ، آیا معیارهای معنوی میتونه جای هه معیارهای ظاهریو پر کنه؟

    من اصلا اصلا یکذره هم احساس ندارم و اگه الان رابطه رو قطع کنم حتی ممکنه دیگه این آدمو یادم نیاد
    به راحتی میتونم رابطه رو قطع کنم اما ممکنه آسیب بببینه طرف که میدونم اصلا نباید برام مهم باشه
    اما مهمه و نمیخوام آزار داده شه

    اصلا میشه با این شرایط به ازدواج فکر کرد؟ اگه نه چطور باید رابطه رو تموم کنم ؟
    انقدر به من محبت کرده و برام هدیه خریده که یه جورایی معذبم
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 98 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1391-9-15
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    7,732
    سطح
    58
    Points: 7,732, Level: 58
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    626

    تشکرشده 656 در 231 پست

    Rep Power
    48
    Array
    جوانه جان

    ازدواج و تشکیل زندگی مشترک مسئله ای نیست که کسی بخواد به خاطر معذب بودن و رودروایسی قرار گرفتن در مقابل کسی واردش بشه ... این بزرگترین اشتباهی هست که یه فردی میتونه انجام بده

    در همین سایت ممکنه با تاپیک هایی برخورد کرده باشی که کما بیش دو طرف مشخصاتی که در بالا عنوان کرده ای رو داشتند ...

    از همه مهمتر 5 سال بزرگتر بودن شما از اون آقا (تاپیکهای خیلی خیلی زیادی هست که مسائلشون رو میتونی ببینی)

    مورد دیگه سن آقا پسر یه پسر 20 ساله امروزی هنوز آمادگی پذیرای مسئولی سنگین زندگی رو نداره (باز هم تاپیکهای زیادی هست)

    تحصیلات شما و خانواده شما و پدر مادرهاتون (باز هم تاپیک تا دلت بخواد هست)


    دخترای عزیز چرا با قربون صدقه رفتن یه پسر و هدیه خریدن و تعریف کردن از تون انقدر شل میشید و چشماتون رو میبندید به روی تمام واقعیات زندگی ...

    قبول کنید باور داشته باشید که زندگی مشترک خیلی فراتر از هر چیزی هست که در موردش فکر میکنید ما ها وقتی مجردیم و در آرزوی ازدواج همیشه یه تصویر خیلی قشنگ و رومانتیک و رویائی از ازدواج در ذهنمون مجسم میکنیم ولی همین که بله رو گفتی همین که رفتی زیر یه سقف زندگیت رو شروع کردی مطمئن باشید مطمئن باشید زمین تا آسمون با اون چیزی که فکر میکردید فرق خواهد داشت....

    ارتباطت رو قطع کن خواهشا

  3. 5 کاربر از پست مفید malakeh تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 02 مهر 92), kamr (یکشنبه 07 مهر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92), بالهای صداقت (سه شنبه 02 مهر 92), جوانه؟؟؟ (سه شنبه 02 مهر 92)

  4. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    این شگرد پسرهایی که می خوان دخترو نگه دارن.کادو و محبت در نهایت مدیون و وابسته شدن

    دختر.که وقتی منطق دختر به کار افتاد به خاطر وابستگیش نتونه بهش عمل کنه.

    خودتم می دونی هیچ سنخیتی بهتر رابطه رو قطع کنی.نگران احساساتشم نباش.


  5. 10 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 02 مهر 92), confused (چهارشنبه 03 مهر 92), del (چهارشنبه 03 مهر 92), Elena1994 (سه شنبه 02 مهر 92), malakeh (سه شنبه 02 مهر 92), maryam240 (یکشنبه 05 اردیبهشت 95), matinalone (سه شنبه 02 مهر 92), mohammad6599 (چهارشنبه 03 مهر 92), unknown girl (سه شنبه 02 مهر 92), بالهای صداقت (سه شنبه 02 مهر 92)

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    این شگرد پسرهایی که می خوان دخترو نگه دارن.کادو و محبت در نهایت مدیون و وابسته شدن

    دختر.که وقتی منطق دختر به کار افتاد به خاطر وابستگیش نتونه بهش عمل کنه.

    خودتم می دونی هیچ سنخیتی بهتر رابطه رو قطع کنی.نگران احساساتشم نباش.
    به نظرم اگه شگردی هم باشه از طرف دوستمون جوانه بوده که 5 سال از آقا پسر بزرگترن و ماشاء اله خودشون هم خوب واقفند به شگرد آقایون. تو این جریان انگار کسی که عاشق شده جوانه جان نیستندو آقا پسرمون عاشق شدند.

    جالب اینجاست که شما می فرمایید من اصلا وابستگی ندارم و راحت میتونم کات کنم. پس چرا بچه مردم رو الکی امیدوار کردین به ازدواج با خودتون

  7. 2 کاربر از پست مفید kamr تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (چهارشنبه 06 آبان 94), majid_k (جمعه 05 مهر 92)

  8. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamr نمایش پست ها
    به نظرم اگه شگردی هم باشه از طرف دوستمون جوانه بوده که 5 سال از آقا پسر بزرگترن و ماشاء اله خودشون هم خوب واقفند به شگرد آقایون. تو این جریان انگار کسی که عاشق شده جوانه جان نیستندو آقا پسرمون عاشق شدند.

    جالب اینجاست که شما می فرمایید من اصلا وابستگی ندارم و راحت میتونم کات کنم. پس چرا بچه مردم رو الکی امیدوار کردین به ازدواج با خودتون
    خوب راست راستش اینه که اولش فقط میخواستم تواناییهای خودمو تو عاشق کردن یه نفر بسنجم ....
    اما اصلا فکرنمیکردم انقدر خوب جذب شه
    فکر میکردم من انقدر خوب نیستم که کسی انقدر دوسم داشته باشه اما اون بهم این حسو داد که هستم

    اون اولش واسه سرگرمی جلو اومد من خودم اینو کامل میفهمم ، خواستم و کاری کردم که دوسم داشته باشه و الان دارم از این دوست داشته شدن لذت میبرم
    حالا خودم گیر کردم تو داستانی که خودم چیدم

    البته میتونم و خیلی راحت با چند تا حرکت و رفتار و حرف کاری کنم که خودش پشیمون شه و دیگه نخواد
    اما خوب به این فکر میکنم که چرا ازدواج نکنم

    مرسی کامفیوز جان که به یادمی خودم باید تصمیم بگیرم که چی میخوام از زندگی با اینکه خیلی از درگیریهام با خودم حل شده اما هنوز درگیرم
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  9. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    میفهمم چی میگی ملکه
    راستش واقعیت اینه که من تحت تاثیر محبتشم اما وابسته عاطفی نیستم بش
    بعد اینکه تصمیم گرفتم دیگه ازدواج کنم خسته شدم از بس با آدم های مختلف آشنا شدم
    من تا حالا تو همه عمرم با توجه به آشنایی های زیادی که داشتم یه نفرم ندیدم که انقدر خالصانه بم محبت کنه
    انقدر عمیق منو بخواد حتی دیگه سیگار نمیکشه به خاطر من و یا اینکه حتی منو امتحان کرد و من رد شدم اما باز دوسم داره ....

    من با خواهر این آقا هم حضوری صحبت کردم خانواده اصیل اما سنتی و قدیمی هستن مثلا با درس خوندن و تو اجتماع بودن زن مخالفن

    بله جناب فرهنگ شگرد پسرها رو خوب بلدم !!!
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
    ویرایش توسط جوانه؟؟؟ : سه شنبه 02 مهر 92 در ساعت 15:34

  10. #7
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جوانه چگونه از طریق اینترنت با او آشنا شدی ؟

  11. #8
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    اینترنت نیست یه نرم افزاره مثل وایبر که با موبایل کار میکنه
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  12. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 98 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1391-9-15
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    7,732
    سطح
    58
    Points: 7,732, Level: 58
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    626

    تشکرشده 656 در 231 پست

    Rep Power
    48
    Array
    جوانه جان عزیزم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    این همه تفاوت این همه نا هماهنگی من موندم اصلا چطوری باهاش ارتباط دوستی برقرار کردی چه برسه به اینکه بخوای به ازدواج باهاش فکر کنی و تاپیک باز کنی ...

    چون خسته شدی میخوای با این فرد ازدواج کنی ؟

    چون به خاطر تو دیگه سیگار نمیکشه میخوای باهاش ازدواج کنی ؟
    چون خواهرش رو دیدی و با درس خوندن و تو اجتماع بودن زن مخالفن میخوای باهاش ازدواج کنی ؟

    اصلا معیار تو برای ازدواج چی هست ؟

  13. 4 کاربر از پست مفید malakeh تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 03 مهر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92), فرانک بانو (سه شنبه 02 مهر 92), بالهای صداقت (سه شنبه 02 مهر 92)

  14. #10
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خوب حالا نرم افزار موبایل یا اینترنت یا تلفن. من می خواهم جریان آشنایی را برایمان توضیح بدهید. اینکه این نرم افزار برای چی است ، چرا از آن استفاده می کنی و چه قدر و چه موقع ، آن روز چه اتفاقی افتاده بود و اینکه آیا احساسات خاصی به شما دست داده بود یا نه مثل خوشحالی یا ناراحتی ، اینکه جریان آشنایی و اینکه چرا تصمیم گرفتی ادامه دهید. اینها سرنخ های مهمی برای راهنمایی شما است.

  15. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    kamr (یکشنبه 07 مهر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92)


 
صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.