
نوشته اصلی توسط
دلپذیراد
عزیزم سلام .
اول این که با برخورد های درست همه چیز درست میشه، این لباس افسردگی رو بذار کنار و به توصیه های دوستان گوش بده :)
برخورد شما در مواجه با رفتارهای مادرتون چیه ؟ آیا شده صمیمانه و در خلوت دستشو بگیرین و بهش بگید که از این برخوردش ناراحت می شین ؟ اگر بله عکس العملشون چی بوده ؟
یا کلا شده اگر به شما گفتن : سومینا چرا این بشقابو این طوری شستی! یا چرا این غذا رو این طوری پختی؟! این قدر بدمزه
جوابی بدید؟ مثلا بگی : آخ مامان ندیدم این جای بشقاب کثیفه! یا ای بابا ! به این خوشمزگی ! خیـــــــلی هم عالیه!
تا حالا شده این طوری پاسخشون رو بدید؟
به نظرم الان چندین تا مساله هست
اول این که مادرتون به شما ایراد می گیرن (کاری که همه ی مادرا می کنند اما خب به موقع به میزانش !)
دوم این که مادرتون جلوی همسرتون ایراد می گیرند
سوم این که مادرتون از همسرتون هم ایراد می گیرند
که همش قابل حله ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)