به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 16:06]
    تاریخ عضویت
    1392-5-04
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    496
    سطح
    9
    Points: 496, Level: 9
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6 عقل یا احساس کمکم کنید

    سلام من 26 سالمه دانشجوی پزشکی هستم حدود 3 ماهه که با یکی نامزد شدم
    یک ماه دیگه هم حانواده هامون قرار عقد گذاشتن اما من هنوز دو دلم
    نامزدم 27 ساله لیسانس it و کارمنده
    اون خیلی احساسیه و من مغرور و منطقی ام و همیشه ازم گله داره
    از لحاظ اخلاقی اوکیه اما از لحاظ قیافه وهیکل و تیپ زیاد دوسش ندارم
    ودیگه اینکه دوستام بهم جو منفی میدن و میگن ما باید با کیس های فوق العاده ازدواج کنیم منم سرخورده میشم و با اون بد اخلاقی میکنم تو رو خدا کمکم کنید

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-03
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,016
    سطح
    17
    Points: 1,016, Level: 17
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,066

    تشکرشده 121 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    اول از هر چیز به حرف دوستاتو توجهی نکنید!! ای چه کاریه؟ ( ما باید با کیس های فوق العاده ازدواج کنیم) یعنی کیا؟؟؟ شما و دستاتون؟؟ یا همه دخترا فامیل؟؟ یا کلا دخترای که پزشکی می خونن؟؟؟

    شما به اون آقا میگین احساسیه ولی از نوشته ها و رفتارتون پیداست که شمام احساسی هستین

    دو تا سوال:
    از چیه شما گله میکنه؟؟؟

    قیافه و هیکل و تیپش رو شما که می خواین زنش شین نمی تونین تغییر بدین ؟؟ هر چی باشه اون تازه می خواد متاهل شه و کارمندم که هست!

    =======================================
    کم باش! اصلاهم نگران کم شدنت نباش؛ آن کس که اگر کم باشی،گمت کند،همانیست که اگر زیاد باشی حیفت میکند.
    سعی نکن متفاوت باشی!فقط خوب باش اینروزها خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است.

  3. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 16:06]
    تاریخ عضویت
    1392-5-04
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    496
    سطح
    9
    Points: 496, Level: 9
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستام که پزشکی میخونن دیگه
    از این که بهش ابراز احساس نمیکنم و حتی یوقتایی تحقیر
    من از اینکه مثل بقیه دخترا ذوق ازدواج ندارم خیلی ناراحتم خیلی
    دوست دارم منم عاشق بودم

  4. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-03
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,016
    سطح
    17
    Points: 1,016, Level: 17
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,066

    تشکرشده 121 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر من به خاطر جویه که دوستاتون براتون ایجاد کردن
    فکر کنید اگه همون دوستا از ازدواجتون خوشحال بودن و تبریک میگفتن و ... شما این حس رو داشتین؟؟؟؟

    در مورد انتظاراتون از این آقا خب بشینید و جدی باش حرف بزنید ! حتما اگه دوستون داره اونجور میشه که می یخواین

    در مورد عاشق شدنتونم که نمیشه مشاوره داد!! باید خودتون عاشق شین عشق خودش مییاد
    ملاکا ازدواجتون چیه؟؟؟ تو این آقا هست؟؟ اگه هست که خودتو اذیت نکنید اگ هنیست که هیچی!

    بقیه دوستان می یان و حتما بهتر کمکتون میکنن

  5. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 16:06]
    تاریخ عضویت
    1392-5-04
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    496
    سطح
    9
    Points: 496, Level: 9
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نه خب قطعا حسم فرق مى کرد اون موقع
    میدونید چیه نامزدم از اوایل اشنایی متوجه دودلی من شد اما خب. صبرکرد و با تلاشش نظر منو جلب کرد. در واقع من توی رابطمون همش در نوسان بودم بین خواستن و نخواستن!
    من از اول اشنایی خیلی امتحانش کردم و الانم اگه 2دلم واسه اینةه که تاحالا هیچ کس منو به این اندازه دوست نداشته و نمیدونستم بعد از این برام چه اتفاقی میافته
    از خانواده هامون بگم که خانواده کاملا معمولی دارم و اونم همین طور
    از نظر معیار هم اخلاق و ایمانش رو قبول وضع اقتصادیش الان معمولیه و بد نیست
    اما حقوقش خب دراینده با من اختلاف پیدا میکنه و از این نظر ناراحتم. الان واقعا کلافه ام نمیدونم چیکار کنم

  6. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-03
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,016
    سطح
    17
    Points: 1,016, Level: 17
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,066

    تشکرشده 121 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله دیگه شما مشکلتون همون غرورتونه که گفتین!

    ایشون زحمت کشیده و درس خونده و الانم سره کار و کارمنده و حتما می تونه زندگی رو اداره کنه ولی شما میگی ناراحتی که حقوقتون بیشتر از اون میشه!! همین؟؟؟
    خب این خوبه که!! شما نمیدونید برا چی میخواین ازدواج کنید - مشکلتون همینه

    ببینید خانم عزیز من در حدی نیستم که مشاوره بدم ولی :

    یه لحظه تصور کنید که یکی اومد خواستگاری و به قول دوستاتون فوق العادست!! حقوقشم از شما بیشتر - یه آقای خوش تیپ و مایه دار و البته پزشک! ولی اخلاق و ایمان و صداقت و دوست داشتن این خواستگار فعلیه شما رو نداشته باشین؟؟؟؟ چه تصمیمی میگیرین؟

    بهتره زیاد سخت نگیرین - بابا خانم دکتر میشناسم با یه کارگر اردواج کرد الان خوشبختن و هیچی کم ندارن - این تصورتون اشتباست و تحت تاثیر جویه که توش هستین.
    ====================================

    هر زمانى کسى گفت تو را دوست دارد به دنبال دليلش بگرد بعد او را دوست بدار

  7. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    مریم عزیزم
    قدری صبور تر باش تا دوستان بیشتری به کمکت بیان .

    من برات یه تاپیک می ذارم تا مطالعه کنی . اگرچه مواردی که سرشون دو دل هستی با این تاپیک متفاوته ، اما دو دل بودن تو و صاحب این تاپیک نقطه مشترکه بین شماست.

    http://www.hamdardi.net/thread29371-2.html#post283890

  8. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    شیدا. (سه شنبه 08 مرداد 92)

  9. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 16:06]
    تاریخ عضویت
    1392-5-04
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    496
    سطح
    9
    Points: 496, Level: 9
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون ازینکه وقت گذاشتین.
    من اکثر موضوعات 2 دلی رو خوندم. که شاید جوابمو اونجا بگیرم
    راستش همه اطرافیانم اول به من گفتن که مناسبه اما بعد می فهمیدم که در واقع یه جور دیگه فکر میکنن
    و منم داغون میشم با دیدن اینا
    بنظرم تقصیر پافشاری های زیاد نامزدمم هست خودشم اینو میگه

  10. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    مواردی که تو رو دو دل کرده برای رد کردن این آقا ایناست ؟
    - هم کفو خودت نمی دونی ( تحصیلات / شغل / شان اجتماعی )
    - به دل ننشستن ظاهر این آقا (تیپ / قیافه / اندام )

    مواردی که تو رو دو دل کرده برای پذیرفتن این آقا ایناست ؟
    - دوست داشته شدن زیاد از جانب اون اقا
    - ترس از اینکه مورد بهتری به سراغت نیاد در آینده


    به قسمت های بالا موارد بیشتری رو اضافه کن عزیزم یا اصلاحشون کن.

    مریم خودت چقدر بهش علاقه داری ؟
    اگر علاقه اون در میون نبود ، چی کار می کردی ؟

    - - - Updated - - -

    مریم تاپیکی که برات گذاشتم رو حتما بخون. راهنمایی های ارزنده ای در اون وجود داره.

  11. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    شیدا. (سه شنبه 08 مرداد 92)

  12. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 16:06]
    تاریخ عضویت
    1392-5-04
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    496
    سطح
    9
    Points: 496, Level: 9
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستش یه بار پیش مشاور رفتم گفت تو بهش علاقه داری اما بهش افتخار نمیکنی و گفت این خیلی بده
    ببینید من هراز گاهی دلم براش تنگ میشه اما نه در حدی که اذیت بشم
    از موارد مثبتش که من رو دودل کرده اینکه فوق العاده انعطاف پذیره و و هر چی بهش بگم قبول میکنه
    مثلا قرار گذاشتیم من درس داشته باشم کار. های خونه رو اون انجام بده. البته این رفتارش کاملا بهم ثابت شده
    اصلا غرور نداره و همیشه اون کوتاه میاد و مرد سالار نیست
    حتی من یوقتایی مقایسه اش میکنم با نامزد دوستم که مثلا فلان چیز گرون رو خریده براش میگه بیا بریم منم برات بخرم در این موارد اگه من خودم بودم یه جور دیگه می بودم!
    دیگه اینکه به ادم خیلی اهمیت میده به عنوان یه خانم و مثلا کوچکترین تغییر ادمو میبینه و ...
    مسئولیت های خودش رو تو زندگی مشترک کامل میپذیره
    به اندازه ای که میخام غیرتیه چون من یه خانواده مذهبی داشتم و اینو دوست دارم
    هرکاری از دستش بر بیاد واسم انجام میده
    اصلا تحت تاثیر خانواده اش نیست اینو تو مهریه بهم ثابت کرد
    اما منفی ها
    اونقدی که من دلم میخاد به ظاهرش اهمیت نمیده برعکس من درواقع حرف مردم براش مهم نیست
    دلم میخاد با کلاس تر بود یا حداقل دوست داشت که باشه
    از نظر هیکل هم قدش بلنده اما فوق العاده لاغره و یه عادت بدش اینه که قوز میکنه که اینم دوست ندارم
    یه وقتایی حس میکنم به یه مسائل کوچیک مثل رعایت تمیزی و مثلا هیچ وقت اتو کشیده ندیدمش
    جدیدا هم حس کردم که خسیسه البته واسه خودش و واسه من کمی
    البته دلم میخاد با خودتون نگید که من چقد فکرم سطح پایینه
    این روزا واقعا بهش حساس شدم و هرکی توی اطرافیانم ازدواج میکنه فکرمیکنم زندگیش بهتره:|
    یکی از نکات مثبتشم که یادم رفت
    هنوز بعد 7 ماه اشنایی که مى فهمه دو دلم از کوره در نمیره انصافأ
    مرسی از حوصلتون

    - - - Updated - - -

    راستش یه بار پیش مشاور رفتم گفت تو بهش علاقه داری اما بهش افتخار نمیکنی و گفت این خیلی بده
    ببینید من هراز گاهی دلم براش تنگ میشه اما نه در حدی که اذیت بشم
    از موارد مثبتش که من رو دودل کرده اینکه فوق العاده انعطاف پذیره و و هر چی بهش بگم قبول میکنه
    مثلا قرار گذاشتیم من درس داشته باشم کار. های خونه رو اون انجام بده. البته این رفتارش کاملا بهم ثابت شده
    اصلا غرور نداره و همیشه اون کوتاه میاد و مرد سالار نیست
    حتی من یوقتایی مقایسه اش میکنم با نامزد دوستم که مثلا فلان چیز گرون رو خریده براش میگه بیا بریم منم برات بخرم در این موارد اگه من خودم بودم یه جور دیگه می بودم!
    دیگه اینکه به ادم خیلی اهمیت میده به عنوان یه خانم و مثلا کوچکترین تغییر ادمو میبینه و ...
    مسئولیت های خودش رو تو زندگی مشترک کامل میپذیره
    به اندازه ای که میخام غیرتیه چون من یه خانواده مذهبی داشتم و اینو دوست دارم
    هرکاری از دستش بر بیاد واسم انجام میده
    اصلا تحت تاثیر خانواده اش نیست اینو تو مهریه بهم ثابت کرد
    اما منفی ها
    اونقدی که من دلم میخاد به ظاهرش اهمیت نمیده برعکس من درواقع حرف مردم براش مهم نیست
    دلم میخاد با کلاس تر بود یا حداقل دوست داشت که باشه
    از نظر هیکل هم قدش بلنده اما فوق العاده لاغره و یه عادت بدش اینه که قوز میکنه که اینم دوست ندارم
    یه وقتایی حس میکنم به یه مسائل کوچیک مثل رعایت تمیزی و مثلا هیچ وقت اتو کشیده ندیدمش
    جدیدا هم حس کردم که خسیسه البته واسه خودش و واسه من کمی
    البته دلم میخاد با خودتون نگید که من چقد فکرم سطح پایینه
    این روزا واقعا بهش حساس شدم و هرکی توی اطرافیانم ازدواج میکنه فکرمیکنم زندگیش بهتره:|
    یکی از نکات مثبتشم که یادم رفت
    هنوز بعد 7 ماه اشنایی که مى فهمه دو دلم از کوره در نمیره انصافأ
    مرسی از حوصلتون


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.