به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 آذر 98 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    4,854
    سطح
    44
    Points: 4,854, Level: 44
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    یه گناه و هزار جور دردسر

    یه سلام به گرمی هوای این روز ها

    یه راست میرم سر اصل مطلب
    من یه آقا 26 ساله متاهل هستم حدود 4 ساله ازدواج کردم و دارای یه فرزند 2 ساله مشکل ، گناه ، نمیدونم چی بهش بگم اصل موضوع اینه که من خود ارضایی می کنم نمی تونم از این کار دست بردارم لذتی که تو خود ارضایی بهم دست میده از نزدیکی با همسرم بیشتره هزار بار تا حالا پشیمون شدم ولی دوباره رفتم طرفش وقتی که از سن 14 سالگی خود ارضایی میکنم تا الان که 26 سالم هستش یه طوری تو وجود من مونده اصلا نمی تونم خودم رو کنترل کنم تا فضاء خونه مناسب میشه شروع می کنم به خود ارضایی خودم رو با عکس ، فیلم مشغول می کنم .
    خانومم کارمند هستش و من بیکارم از موقعی هم که ازدواج کردم نتونستم شغل ثابت و مناسبی گیر بیارم تو شهری هم که ساکن هستم هیچ اشنایی ندارم فقط به خاطر همسرم از شهر خودم و پدر و مادرم دور شدم اومد به شهر همسرم و از اون موقع تا حالا بیکار هستم و همین بیکاری بیشتر منو کشونده به سمت گناه خود ارضایی یه احساسی بهم میگه خدا داره منو تنبیه می کنه به خاطر گناهی که انجام میدم ولی دست خودم نیست نمی تونم خودم رو کنترل کنم بیشترین روزی که خودم رو کنترل کردم 11 روز بوده اونم به خاطر اینکه تو یه ارگانی داشت شرایط کاری جور میشد قرار شد 11 روزه دیگه خبر بدن منم اینقدر راز و نیاز کردم با خدا گفتم خدایا 11 روز قول میدم گناهی نکنم خیلی التماسش کردم این 11 روز گذشت و خبری نشد و من روز 12 دست به گناه زدم و قولی که به خدا دام رو شکستم و روز 13 خبر اومد که کارم درست شده و برای یک سال به عنوان پیمانکار با اون ارگان قرار داد بستم هنوز 3 ماه از قرار داد نگذشته بود که بدون اطلاع من با یه پیمان کار دیگه قرار داد بستن قرار داد من رو بدون هیچ ایرادی فسخ کردن تنها مشکل من این بود که بهشون رشوه ندادم از من خوششون نیومد بازم میگم خدا داره تلافی گناه هایی که انجام دادم رو میگیره بر عکس همه خونه ها جای من و همسرم با هم عوض شده خانومم میره سر کار و من شب و روز تو خونه هستم بچه داری می کنم از حقوقی که خانومم میگیره فقط 80 تومنش می مونه برای خرجی بعقه اش میره برای وام و بدهی به خدا خسته شدم فکر نکنید که من جوان بی فکر و بی غیرتی هستم به خدا تو این چند سال که اومدم تو این شهر چند جا تا حالا کار کردم از رانندگی گرفته تا شاگرد مغازه کار تو خونه منظورم بیرون کار میگرفتم میاوردم تو خونه انجام میدادم همه این کار ها به 2 ماه نمی کشید دوباره بیکار می شدم وقتی که راننده بودم فقط ماهی 300 تومان میگرفتم از ساعت 6 صبح میرفتم تا 7 شب اصلا ارزش نداشت به خاطر 300 تومان این قدر زحمت بکشم اون موقعی هم که شاگرد یه مفازه بودم ماهی 250 میگرفتم که کلش 180 تومان دستم رو میگرفت بعقه اش میشد پول تاکسی خیلی دارم رنج میکشم وقتی که حال و روز خودم رو می بینم به قول خانومم این قدر ناشکر نباش شاید یه خیریتی تو کار هست وقتی که خانومم میگفتم فلان جا برای کار برات سپردم اینقدر به خدا التماس میکردم همیشه خانومم میگه اینقدر برای یه کار به خدا التماس نکن و به زور چیزی رو نخواه اگه مصلحت باشه خدا خودش درست می کنه الان کار من شده یه وقت هایی راز و نیاز و بیشتر وقت ها هم خود ارضایی دارم دیوونه میشم اینقدر به خودم ناسزا میگم خدا هم دیگه منو به حال خودم رها کرده 4 ساله که اومدم اهواز حتی یه دوستی هم ندارم باورتون نمیشه فقط سوپری محله و آپارتمانی که توش زندگی می کنیم منو میشناسن و دیگه هیچ آشنایی از طرف من این جا نیست بیشتر وقتها که تو خونه تنهام اینقدر گریه می کنم دلم به حال بدبختی هایی که دارم میسوزه
    تورو خدا یکی کمکم کنه

  2. #2
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    دوست عزیز،


    بیکاری منشا یا تقویت کننده خیلی مشکلات هست. مساله فقط بعد اقتصادی نیست.
    مدتی به طور مداوم تمزکزتون را بذارید روی شروع یک کار برای خودتون.
    توی اینترنت سرچ کنید و امکانات مختلف کارآفرینی را ببینید. ایده هایی توی سایتهای مختلف ایرانی و خارجی هست که می تونید پیدا کنید.
    بعد با توجه به توانایی و امکاناتتون یکی را شروع کنید.

  3. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    del (شنبه 29 تیر 92)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array
    سلام دوست گرامی.

    من نه انسان خیلی مذهبی هستم نه خرافاتی اما اینکه میگی در رحمت خدا با گناهت بسته میشه رو جدی بگیر.
    من خودم به شخصه تجربه کردم.
    تو بازه هایی که نمازم رو از تنبلی ترک میکنم، یا دل کسی رو میشکنم، اتفاقات ناگواری برام میفته...هر خیری میرم سمتش، بال در میاره و میپره.
    اما به محض اینکه توبه میکنم و نمازم رو سر وقت میخونم یا دل کسی رو به دست میارم، همه کارا میفته رو غلطک.
    به نظرم خدا خیلی دوستت داره.
    این نشون میده که تورو به حال خودت رها نکرده و داره با نشونه هاش بهت میفهمونه که کار غلطی انجام ندی.

  5. 3 کاربر از پست مفید گل آرا تشکرکرده اند .

    alizadeeh (شنبه 29 تیر 92), del (شنبه 29 تیر 92), شمیم الزهرا (دوشنبه 31 تیر 92)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 آذر 98 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    4,854
    سطح
    44
    Points: 4,854, Level: 44
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم از همه دوستانی که راهنمایی کردن
    من ساکن مشهد بودم ازموقعی که ازدواج کردم به خاطر شرایط کاری همسرم مجبور شدم برای زندگی برم اهواز
    در مورد کار تا دلتون بخواد به هر کس و ناکسی رو زدیم همه فقط قول دادن خبری نشد
    نا گفته نماند موقعی که اومدم اهواز ابتدا یه شرکت تاسیس کردم ولی بدون دفتر ..... فقط اسم شرکت بود که بتونم کار بگیرم فقط تونستم برای 3 ماه با یه ارگانی کار کنم بعدش هم فسخ قرار داد همون حرف های بالا ...
    مدرک تحصیلی که دارم فوق دیپلم ساختمان هستش ولی بیشتر علاقه دارم به کار های کامپیوتری سخت افزاری شرکتی هم که زدم تو همین زمینه فعلایت داره که فقط خودم نیروی کاریش هستم فعلا چند ماهی هستش که خودم رو سرگرم ورزش کردن کردم حداقل روزی یه ساعت رو ورزش می کنم تو این 5 ماه تونستم یه 18 کیلویی کم کنم
    خدایش بیکاری خیلی بده همش سنگینی نگاه اطرافیان رو احساس می کنم همه فک و فامیل تو مشهد فکر می کنن من کار میکنم ولی خبر ندارن 4 ساله ازدواج کردم هنوز نتونستم برم یه کار مناسبی پیدا کنم بعضی آدم ها خیلی پستن منی که سر کار می رفتم و همه از من راضی بودن فقط مسول بخش امور مالی که زن بود از من بدش می اومد به همین خاطر نون منو برید و از کار بیکار شدم ...
    من سال 86 با این سایت آشنا شدم و عضوش شدم شاید براتون جالب باشه بدونید از طریق همین سایت با خانومم آشنا شدم و بعدش ازدواج کردیم و الانم 4 ساله زندگی مشترکی داریم خدا رو شکر با همدیگه مشکل آنچنانی هم نداریم فقط از لحاظ بیکاری من و اقتصادی خیلی تحت فشار هستیم باور نمی کنید وقتی که برای یه کرایه تاکسی می مونم مجبور میشم پیادره برم و برگرم تو این هوای گرم اهواز خیلی بهم فشار میاد تا حدی که از ازدواج کردنم پشیمون میشم ولی بعدش میگم خدا اگه نمی خواست که من اینجا نبودم
    از تو حــرکــت .. از خدا چاله چوله و دست انداز و پیـچ ِخطـرناک

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 آذر 98 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    4,854
    سطح
    44
    Points: 4,854, Level: 44
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    دوستانی که یه روانشناس یا مشاوره در زمینه سکسولوژی یا سکس تراپی در اهواز میشناسن لطف کنن آدرس بدن
    خواهشا برام دعا کنید

    دلم گرفته اي خدا كجايي..........دلم ميخواد دست تو رو بگيرم
    ميدونم اين كفره ولي خدا جون.......ساده ميگم دلم ميخواد بميرم

    دنياي زيبايي كه ساختي خدا.....چيزي به جز غم واسه من نداره

    عاشق ابراي بهارم اما............بيشتر از اون چشماي من ميباره

    خدا همه ميگن تو مهربوني........ميگن كه تو عاشق بنده هاتي

    پس چرا وقتي اشكامو ميديدي........جواب قلب خستمو ندادي

    خدا به جز تو هيچ كسو ندارم......كه گوش بده حرف دل خستمو

    يا وقتي توي سختيا جون ميدم........بهم بگه كه ميگيره دستمو

    غمام ديگه خيلي شده اي خدا........نميدونم غصه واسه كدومه

    چه حسي داره وقتي كه يه بنده....بهت ميگه كه مرگم آرزومه

    يه ثانيه خوشي توي زندگي.......اين روزا واسه من مث يه خوابه

    چرا بايد اين باشه سرنوشتم.........تموم اين چراها بي جوابه

    خدا چرا تموم نميشه عمرم........ميدونم هيچ كسي منو نميخواد

    خودت نوشتي توي سرنوشتم.....كه واسه من يه روز خوش نمياد

    خدا چقدر ناله كنم پيش تو............خدا فقط يه بار بده جوابم

    بهم بگو تموم اينا خوابه................يا كاري كن كه تا ابد بخوابم




 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.