به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 دی 92 [ 17:15]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    658
    سطح
    13
    Points: 658, Level: 13
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 36 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج در سن بالا

    سلام دوستان ، من خیلی دختر احمقی بودم که هنوز ازدواج نکرده ام . من 32 سالمه و هنوز نتوانسته ام ازدواج کنم ، یعنی ممکنه یه مورد خوب تو این سن برایم پیدا شود ؟ خواهش می کنم مرا راهنمایی نمایید.

  2. #2
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سلام

    یه جوری نوشتی ازدواج در سن بالا !!
    فکر کردم 50 سالته.

    عزیزم اصلا دیر نشده.
    توی شهر و فامیل شما سن ازدواج چطوریه؟

  3. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (سه شنبه 18 تیر 92), sanjab (سه شنبه 18 تیر 92), saraamini (سه شنبه 18 تیر 92)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 دی 92 [ 17:15]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    658
    سطح
    13
    Points: 658, Level: 13
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 36 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من تهران زندگی می کنم . چرا الکی دلداری می دی ؟

    من تو هیچی موفق نشدم و هیچ موفقیتی کسب نکردم . من 5 سال پیش مصرف دارو را الکی الکی شروع کردم و این موضوع باعث شد که من 5 سال از زندگی عقب بیفتم و متاسفانه الان که 2 ماهه دارو مصرف نمی کنم ، به این واقعیت پی بردم که ای وای من ازدواج نکرده ام و هیچ موفقیتی کسب نکرده ام .

    - - - Updated - - -

    خیلی تاسف آوره که با وجود اینکه باهوش بودم ، از هوش و استعدادم استفاده نکردم . حالا ازدواج تو این سن خیلی سخته

    - - - Updated - - -

    تحقیر اطرافیان داغونم می کنه

    - - - Updated - - -

    چطوری می توانم مورد خوبی برای ازدواج پیدا کنم ؟

  5. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    شیدا راس میگه منم فکر کردم بالای 40 هستی که اینطور میگی
    32 سال ینی متولد 60 دیگه؟
    الان دور و بر من پر از پسرای متولد 56 تا 63 است که مجردن گزینه های خوب هم توشون زیاده اتفاقا دیگه تکلیف کار و خونه و سربازی و تحصیل و استقلالشون از خانواده هم مشخص شده سنشون هم به شما میخوره اما اگه اینطوری فکر کنید هیچوقت سمت شما نمیان
    باید امید و آرامش داشته باشید و بدونید که این اتفاق غیر ممکن نیست تا دیگران هم این پالس رو از شما بگیرن و سمتتون بیان یا بهتون معرفی کنن

  6. 5 کاربر از پست مفید saraamini تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (سه شنبه 18 تیر 92), leila3000 (چهارشنبه 19 تیر 92), roze sepid (سه شنبه 18 تیر 92), sanjab (سه شنبه 18 تیر 92), شیدا. (سه شنبه 18 تیر 92)

  7. #5
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    الکی دلداری می دم؟
    چرا باید الکی دلداری بدم؟؟؟؟؟

    سن ازدواج بالا رفته. من دخترهای زیادی را می شناسم که بالای سی سال ازدواج کردند و تعدادشون بیشتر از کسانی هست که زیر سی سال ازدواج کردند.
    ( منظورم بین اطرافیان و آشنایان من هست ) برای همین فکر می کنم بالای سی سال دیر نیست.

  8. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    leila3000 (پنجشنبه 20 تیر 92)

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 دی 92 [ 17:15]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    658
    سطح
    13
    Points: 658, Level: 13
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 36 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من متولد 59 هستم و اصلاً در دور و برم ، همکاران و فامیل و دوست و آشنا موردی بالاتر از سن خودم نمی بینم .

    - - - Updated - - -

    من می خواهم با یک مورد خوب ازدواج کنم که هم از لحاظ شغلی خوب باشه و هم همه چی

    - - - Updated - - -

    آیا سایت همسریابی خوبه؟

  10. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام لیلا. اول از اینکه اصلا دیرنشده. دوم. به هیچ عنوان . تاکید میکنم به هیچ عنوان دور و ور سایت های همسر یابی نگرد.
    یک روش اینه که در گروه هایی که جوانان مثبت و تحصیل کرده حضور دارند شرکت کنی. تا از این طریق شانس آشنایی و شناخته شدن توسط افراد زیادی رو بدست بیاری.
    مثلا ان جی او های شهر. یا همون سازمانهای مردم نهاد. گروه های ورزشی . تشکل های خیریه.گروه های هنری و و و و
    من چند سالیست که در گروه کوهنوردی عضو هستم و بارها شاهد بودم دختر خانمهایی مشابه وضعیت شما به جمع ما پیوستن و بسیار اتفاق افتاده با جوان های عضو ازدواج کردن. البته فراموش نکن وارد تشکل هایی بشی که به منظور اهداف مثبت و سازنده تشکیل شده. بعد از ورود به این گروه ها نیز ازدوستی های سطحی که ممکنه به آینده ات لطمه بزنه خودداری کن.

  11. 4 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    Baran91 (سه شنبه 18 تیر 92), faghat-KHODA (سه شنبه 18 تیر 92), roze sepid (سه شنبه 18 تیر 92), مهرااد (سه شنبه 05 شهریور 92)

  12. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 دی 92 [ 17:15]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    658
    سطح
    13
    Points: 658, Level: 13
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 36 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی دوست دارم در این انجمن ها شرکت کنم ، می شه اسمشون را بگید و آدرسشان را

  13. کاربر روبرو از پست مفید leila3000 تشکرکرده است .

    roze sepid (سه شنبه 18 تیر 92)

  14. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    در بسیاری ار محلات وجود دارند. مثلا فرهنگسرا ها. مانند تشکلهای حامی کودکان کار. جوانان حامی طبیعت. باشگاه های ورزشی رسمی. و خیلی از جاها. حتی مراکز و دوایری که با ارباب رجوع سرو کار دارند ممکنه مفید باشه. باید ببینی خودت به کدوم سمت گرایش داری.
    ببین کافیه در جامعه حظور مثبت داشته باشی. دیده بشی. در جشنها . در بین اقوام دورتر. حضور مجدد در بین دوستان دوران تحصیل. باید دیگران حضورت رو لمس کنند و این حضور باعث بشه به تو فکر کنند. حتما لازم نیست آقایون با شما آشنا بشن. حتی خود خانمها نیز میتونند بانی بشن. باید با هنرت و رفتار هوشمندانه ات به دل افراد رسوخ کنی. وقتی ببینند فرد مناسبی هستی مطمئن باش موفق میشی.
    لیلا ناراحت نمیشی بپرسم دارویی که مصرف میکردی از کدام گروه بوده؟ روانگرا ؟

  15. 3 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    Baran91 (سه شنبه 18 تیر 92), faghat-KHODA (سه شنبه 18 تیر 92), مهرااد (سه شنبه 05 شهریور 92)

  16. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    چند وقتیست که عجیب رشک میبرم به حال تنی چند از دوستان فرنگیم. به دیدگاهشان نسبت به زندگی! اینکه چقدر زیبا و ساده است. اینکه چقدر بی دغدغه برای اکنونشان برنامه میریزند و چقدر شاد زندگی میکنند. در حالیکه من و جوانان هم مسلکم، همیشه در یک ترس نانوشته و مبهم نسبت به آینده بسر میبریم... میدانید چیست؟ راستش به این نتیجه رسیده ام که در سیستم آموزشی ما از همان کودکی به ما آموخته اند که رمز خوشبختی "موفقیت" است نه "شاد" بودن!


    امروز به این جمله «جان لنون» برخوردم که شرح حال ماست. شما چه فکر میکنید؟

    "......زمانی که به مدرسه رفتم از من پرسیدند: که وقتی بزرگ شدی میخواهی چه کاره بشوی. من پاسخ دادم "خوشحال."
    آنها به من گفتند که مفهوم پرسش را متوجه نشدم و من به آنها گفتم این شما هستید که مفهوم زندگی را متوجه نشدید.

  17. 5 کاربر از پست مفید saraamini تشکرکرده اند .

    leila3000 (پنجشنبه 20 تیر 92), majid_k (جمعه 21 تیر 92), sanjab (چهارشنبه 19 تیر 92), نازنین آریایی (شنبه 22 تیر 92), سارا 2010 (شنبه 07 دی 92)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.