به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 92 [ 20:22]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,376
    سطح
    29
    Points: 2,376, Level: 29
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چهارماه بدون هیچ رابطه ای!

    سلام و خسته نباشید. من شش ساله ازدواج کردم و الان چهارماهه که باردار هستم و دکتر رابطه
    رو برای ما ممنوع کرده. اما من تازه این موضوع رو به شوهرم گفتم من آدم گرم مزاجی هستم. این سه سال اخیر برای
    بچه دار شدن رابطه ما بیشتر بود اما شوهرم آدم سردی هست اوایل ازدواج اصلا این طوری نبود اما الان چهارماهه
    که باهم رابطه نداریم حتی سطحی . اصلا طرف من نمیاد
    من دیشب به این وضعیت اعتراض کردم و بعد دعوا آخرش
    گفت من دیگه حس س...س به تو ندارم
    من واقعا درهم شکستم. چیکار باید بکنم؟چرا شرع و قانون به من اجازه نمیده نیازم رو طور دیگه ای برطرف کنم
    اگه مردی در شرایط من بود حتما زن دیگه ای صیغه میکرد
    چیکار باید بکنم؟ این سرد مزاجیش مال الان نیست. قبل بارداری شاید ماهی دو سه بار کلا رابطه داشیتم که اون موقع هم من معترض بودم. چیکار باید بکنم؟

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    خواهشا به مرد دیگه ای فکرنکن که مشکلت که الان یکیه میشه هزار تا

    باید برید پیش ارلوژیست
    باید همسرتونو راضی کنید که همراهتون بیاد و خودتون هم به خدا توکل کنید


    ممکنه اوایل بارداری تو برخی افراد این حس بیشتر شه با مهربونی به همسرتون توضیح بدین و ازش بخواین که حتی اگه خودش نمیخواد شما رو راضی کنه
    فکر کنم بیشتر از 20 دقیقه وقتشو بگیره (نهایت نهایتش تو بهترین حالت)

    سوال:یعنی یه مرد واسه همسرش این کارو نمیکنه؟؟؟
    دارم کم کم از مردها ناامید میشم با این وضع
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  3. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    کامران (یکشنبه 19 خرداد 92)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 92 [ 20:22]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,376
    سطح
    29
    Points: 2,376, Level: 29
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی جوانه جان. میگه هر وقت توخواستی بگو . اما مشکل دقیقا همینه اگه منن چهار ماه نگم یعنی هیجی؟دیشب بهش میگم یعنی تو مشکلی نداری چهار ماه رابطه نداشته باشی؟ بهش میگم حداقل اگه طور دیگه نیازتو برطرف میکنی یا با کس دیگه بهم بگ خیالم راحت بشه!!میگه نه خیالت راجت باشه هیچ کسی نیست اما منم تمایلی ندارم. اما من دوست دارم بیشتر رابطه داشته باشیم .یه خدا عقده ای شدم بعضی شبا حتی خوابشم میبینم.

    البته ما برای بارداری هم مشکل داشتیم که پیش ارولوژیست رفتیم و گفت همسرم کم تحرکی اسپرم داره. یه سری قرص داد که با بارداری من دیگه نمیخوره. دیشب انقدر عصبانی بودم همه لباس خوابام رو کردم تو کیسه که رد کنم بره. باورتون نمیشه هنوز یه سریش نو مونده انقدر که این مرد بی حسه......

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    شما الان یه مادی مادر یه نی نی خوشگل
    حس مادرانه و قشنگ این روزهاتو با همسرت در میون بزار
    بزار اونم پدر شدن و حس کنه
    اینطوری خونوادتون گرم تر و با محبت تر میشه


    باورت نمیشه من وقتی به نوزادی که قرار داشته باشم فکر میکنم اشک تو چشم هام جم میشه . الان بیشتر از همسر و زندگی خانوادگی دلم نوزاد میخواد( سه تا)
    تو اینو داری خودتو آماده کن که باید بش زندگی یاد بدی
    حس جنسی چیزی نیست که تو و زندگیتو زمین بزنه
    هر چند که لازمه و باید تلاش کنی تا متعادل تو زندگیتون و جود داشته باشه

    آدمهای زیادی هستن که گرم هستن و رابطه جنسی ندارین و گناه هم نمیکنن
    چون اینو تجربه کردم و دیدم بهت میگم که میشه
    این موضوعو به یه گره ذهنی تبدیل نکن که دیگه نمیتونی از دستش خلاص شی

    - - - Updated - - -

    تو بیشتر محبت میخوای تا سکس
    آدم وقتی سکس بخواد واسش فرقی نمیکنه خودش پیشنهاد بده یا طرفش

    به نظرم برای جذب محبت همسرت تلاش کن و رابطه عاطفیتونو قوی تر کن
    تنها راه جذب محبت همسرتو سکس نبین
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  6. 3 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    کامران (یکشنبه 19 خرداد 92), مدیرهمدردی (یکشنبه 19 خرداد 92), بالهای صداقت (یکشنبه 19 خرداد 92)

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 92 [ 20:22]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,376
    سطح
    29
    Points: 2,376, Level: 29
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جوانه بر عکسه . از نظر محبتی من رو ارضا میکنه در حدی که کلافه میشم انقدر بهم میگه دوست دارم .یا دیشب که بهم گفت من حس س...س ندارم اما تورو خیلی دوست دارم زندگیمو خیلی دوست دارم این بچه رو خیلی دوست دارم.چون ما دوسال برای بارداری هم تلاش کردیم. اما نمیدونم چرا سرده .همیشه هم همه تلاشش رو رده تا همه چیز خوب و روبراه باشه. دستشو میذاره رو شکمم با بچه حرف میزنه بعضی اوقاتم گوشش رو میذاره مثلا در گوشی با بچه حرف میزنه !!یه کارای بامزه !!اما وجداناا سخته برام

    اگه بدونم نداشتن رابطه جنسی مشکلی پیش نمیاره حساسیتم رو کم میکنم. البته الان برای ما ممنوعه . اما کلافه ام . اخه شنبده بودم اکثر طلاق ها برای نداشتن رابطه است.اون موردی که دیدی رو میشه بیشتر توضیح بدی که چطور بودن؟

  8. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط baran-tanha نمایش پست ها
    جوانه بر عکسه . از نظر محبتی من رو ارضا میکنه در حدی که کلافه میشم انقدر بهم میگه دوست دارم .

    در دوران بارداری این مهمترین و باارزش ترین چیزیه که ی مرد عاقل و بادرایت میتونه به همسرش ارائه کنه!


    یا دیشب که بهم گفت من حس س...س ندارم اما تورو خیلی دوست دارم زندگیمو خیلی دوست دارم این بچه رو خیلی دوست دارم.چون ما دوسال برای بارداری هم تلاش کردیم. اما نمیدونم چرا سرده .همیشه هم همه تلاشش رو رده تا همه چیز خوب و روبراه باشه.

    خب همه انسانها از نظر شدت و مقدار امیال درونی یکی نیستند! البته مواردی مثل کار زیاد و خستگیه فکری و دوست نداشتن همسر میتونه تاثیر بذاره!ولی چون ایشون علاقش به شما کم نشده از این نظر جای نگرانی نیست! بعد زایمانتون ایشونم بهتر میشن. اما اینکه شما هروقت نیاز داشتی بگی هیچ ایرادی نداره و کاملا عادیه و ایشون باید تمکین کنه مثل وقتهایی که مرد میخواد و زن ممکنه خسته باشهولی وظیفه تمکین دوطرفست و مطرح کردنش از هر دو طرفف که باشه مهم نیست!

    دستشو میذاره رو شکمم با بچه حرف میزنه بعضی اوقاتم گوشش رو میذاره مثلا در گوشی با بچه حرف میزنه !!یه کارای بامزه !!اما وجداناا سخته برام
    اگه بدونم نداشتن رابطه جنسی مشکلی پیش نمیاره حساسیتم رو کم میکنم. البته الان برای ما ممنوعه . اما کلافه ام . اخه شنبده بودم اکثر طلاق ها برای نداشتن رابطه است.

    الان برای اینکه کیسه آب آسیب نبنه و رحم بچه را نگه داره خیلی لازمه که تمالم دقتو به کار ببندید و رابطه داشتن خیلی خطرناکه!اگه ی مشکل کوچیکم پیش بیاد به پشیمونیش اصلا نمیرزه! در ضمن مشکل اونجاستکه با وجود میل و نیاز بالا خللی در رابطه باشه! اگه مردتون خیلی نمیخوادحداقل در این مورد که از طلاق و ... بترسید باید بگم نگرانیتون بیمورده!


    راستی یادم رفت تبریک بگم
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *
    ویرایش توسط کامران : یکشنبه 19 خرداد 92 در ساعت 18:23

  9. کاربر روبرو از پست مفید کامران تشکرکرده است .

    بالهای صداقت (یکشنبه 19 خرداد 92)

  10. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 مهر 94 [ 14:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-19
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,718
    سطح
    24
    Points: 1,718, Level: 24
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 28 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام مامان خانمي كوچولوتون مباركت باشه
    اول عزيزم من شنيدم كه دوران بارداري خانم ها نياز بيشتري دارند اين يكم كارو سخت ميكنه
    دوم خيلي از مردها سرد جنسيشون با تغذيه تا حدودي حل ميشه مواد غذايي گرم مثه پياز ، موز، نارگيل و ... كه اگه سرچ بزني پيدا ميكني رو استفاده كن لازم نيست بهش بگي فقط استفاده كن امتحانش ضرر نداره
    من شنيدم كه اگه يك مرد 4 ماه با خانمش رابطه نداشته باشه فعل حرام انجام داده
    گفتي اوايل بهتر از الان بود نكنه اين وسط چيزي عوض شده؟!!!
    سعي كن آروم باشي خانمي

  11. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 92 [ 20:22]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,376
    سطح
    29
    Points: 2,376, Level: 29
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    Mylife عزیز ممنونم از وقتی که گذاشتی.شاید خوراکی ها خوب باشه اما مشکل فکر کنم از کار زیادشه. چون محل کارشم دوره. حدود 8:30 شب میرسه و انقدر خسته است که حد نداره. هر چی بهش میگم کارتو کمتر کن فایده نداره. اوایل آره خیلی خوب بود قبل ازدواج و اوایل ازدواج البته قبل ازدواج خیلی بیشتر تمایل داشت. البته من فکر میکنم این مسالهشون ارثی هم باشه. چون یه برادر دوقلو داره من بازنش صجبت میکردم میگفت اونم همین طوره و زنش همیشه پیشنهاد میده .اما واقعا پیشنهاد ادنش برای من سخته .

  12. کاربر روبرو از پست مفید baran-tanha تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (یکشنبه 19 خرداد 92)

  13. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    عزیزم پس ترست از اینکه اگه رابطه جنسی کمرنگ شه ممکنه همسرت ازت دوور شه؟
    نه اینطور نیست
    خانواده ای رو میشناسم که بعد 30 سال هنوز بچه ندارن چون زن از رابطه جنسی میترسه و دوست نداشته و مرد علاوه بر اینکه به زنش وفادار مونده حتی بچه هم نخواسته و الان کلی هم خوشبختن

    رابطه عاطفی تو زندگی زناشویی خیلی مهمتر از رابطه جنسیه
    وقتی همسرت انقدر خوب و مهربونه تو هم نباید الکی بترسی اما به نظرم تلاش کنید که این رابطه به طور نرمال تو زندگیتون باشه بعد از بارداری چون منبع انرژِی خوبیه
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  14. 3 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    کامران (یکشنبه 19 خرداد 92), مدیرهمدردی (یکشنبه 19 خرداد 92), بالهای صداقت (یکشنبه 19 خرداد 92)

  15. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 92 [ 20:22]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,376
    سطح
    29
    Points: 2,376, Level: 29
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آره جوانه. خودش هم همینو میگه. میگه من حس عاطفی ام قویتر از حس جنسی ام هست. منم بعد بارداری نمیذارم این طوری بمونه وضعیت. الان چیکارکنم. الان اوضاعم بهم ریخته است . به خاطر بارداری فکر کنم هورمون هام شونصد برابر شدن. عجب بساطی داریم ما زن ها. ای بابا.شیطونه میگه برم روزه بگیرم و برم تو یه غار در رو ببندم. چه میدونم . کلافه شدم. کلااااااااااااااااااااااا ااااااااافه


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.