به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 6 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Hybrid View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    سلام .
    تقریباٌ از موقعی که اومدم همدردی خیلی چیزها رو یاد گرفتم ولی نتونستم استفاده کنم .
    .
    مشکلات من الان بسیار زیاده :

    1-پدری دارم که نمی تونم باهاش کنار بیام و ازش متنفرم. غرورم لطمه خورده . ایشون با احساسات من و خانواده ، بازی کرده اند. بودن و نبودنش برام مهم نیست.

    2-نیاز جنسی و عاطفی شدیدی دارم ولی نمی تونم ازدواج کنم.(گاهی اوقات از نیاز شدید جنسی ، شبا خوابم نمی بره). فکر می کنم هیچ وقت ازدواج نخواهم کرد.

    3-به مرثیه سرایی احساسی اعتیاد دارم .

    4-انگیزه ندارم برم دنبال درسم . حتی توی کار کردن هم انگیزه لازم رو ندارم .

    5-بی نظم و ترتیبم .

    6-بی تحرکم .

    7- ایمانم به خدا کم شده . راحتتر گناه میکنم . راحتتر نمازمو نمی خونم.

    8-اراده ام صفر شده ، اصلاً الان نمی تونم یه تیکه سنگ رو جابجا کنم . باید حتماً اجبار بالا سرم باشه.

    9-از بس تو خونه خوابیدم دارم آرتروز گردن می گیرم.

    10-لاغر بودم و دارم لاغرتر میشم ، اشتهام یک کمی کمتر شده ، قبلاها حتما باید صبحانه می خوردم ولی الان نه . الان اگه صبحانه و نهار و شام هم نخورم مشکلی ندارم . عوضش چایی میخورم.

    11-به قول "فرشته مهربان" دچار تعارض شناختی هستم چون احساس محور هستم .

    12-متمایل شده ام به دوستی با جنس مخالف . حتی دوست هم که میشم می بینم این اون چیزی نبود که منو آروم میکرد.(در واقع تا مرزش رفتم ، ولی دیدم که بیخوده).

    14-غمگینم ، ناراحتم ، افسرده ام ، یک ساله .

    15-گاهی وقتا شبا که خوابم نمی بره ، با خودم میگم ، یه لحظه میری تو آشپزخونه و کار خودت رو تموم میکنی . درد داره ولی تموم میشه .

    16-توی یک سال گذشته تقریباً پیشرفتی نداشتم .

    17-دیگه خیلی از چیزایی که قبلا خوشحالم میکرد ، الان نمیکنه.

    18-کتاب - مجله - فیلم روی هم تلنبار میشه و خاک میخوره.(قبلاها فبلم زیاد میدیدم)

    19-اعتیاد دارم به اینترنت به هر خبر فلاکت بار . به راست و چپ و اپوزوسیون.

    20-هر کاری رو باید دوبار انجام بدم . دو بار کنکور بدم - دوبار برم از دکتر برنامه پزشکی بگیرم - دوبار برم کلاس زبان - دوبار برم کلاسهای علمی . (بار اول خراب کردن فرصت - بار دوم پشیمانی و به خودم اومدن)

    21-دقیقه 90 ایی ام.

    23-هر روز کارمو عقب میندازم.

    24-حالا با تمام این کم کاریا ، کمال گرا هم هستم.

    25-دیگه نمیرم سر کلاسهای دانشگام.

    26-راحتتر از قبل گریه ام میگیره ، یه فیلم ، یه آهنگ تاثیر گذار (یه خواننده خاص) میتونه اشکمو دراره.

    27-قبلاها اگه یادتون باشه میومدم تاپیک کل کل ولی الان حوصله شو ندارم توی دنیای واقعی هم همین قدر بی حوصله شدم.
    .
    .
    من چمه ؟
    .
    بهتر نیس به جای اینکه این همه سر شما رو درد بیارم ، برم روانپزشک ؟


  2. 5 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (چهارشنبه 27 دی 91)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 خرداد 92 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-8-24
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    618
    سطح
    12
    Points: 618, Level: 12
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    159

    تشکرشده 162 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برم روانپزشک یا مشاور ؟ آیا لازمه؟

    سلام امید عزیز :
    1- تصمیم بگیر کاریو تو همین لحظه حال انجام بدی.مثلا کاریو که به انجام آن علاقه بیشتری داری و انجام آن کار برات رضایت بدنبال داره.
    2- رو صندلیه خودت بشین و در همان لحظه ترتیب کاریو بده که می خواییش به بعد موکول کنی.یه جمله معروفی هست میگه که دست بکارشدن باعث میشه که اضطراب خود را به کل موضوع حذف کنی.
    3- با خودت فکر کن که زندگی ارزش آن را ندارد که اوقاتتو صرف افکار بیهوده بکنی.بخاطر داشته باش که افرادی که به خودشون رو دوست دارن اینطور به خودشون صدمه نمی زنند.
    4- ببین فقط خودت هستی که می تونی هوای خودت داشته باشی.واقعا شخص نیرومندی هستی خیلی ساده است فقط عمل کن.
    5- ذهن خلاقتو در جهت تغییر شرایط ملال آور بکار بگیر.مثلا 25 رقم برعکس حفظ کن و... تصمیم بگیر هرگز بی حوصله نشد.
    6- اگر واقعا بدونی که 6 ماه بیشتر زنده نیستی بازم بی حوصله میشی و یا بلند میشی برای زندگیه خودت یه قدم مثبت بر می داری؟؟؟؟؟؟؟
    7- برای انجام دادن کارایی که از اونا فرار می کنی، شجاعت به خرج بده.به خودت نگو که کاریو باید خوب انجام بدی(کمالگرایی) بلکه به خودت گوشزد کن که انجام کار به مراتب مهمتر از هز چیزی است.(پیشرفت گرایی)(تفاوت کمال گرایی و پیشرفت گرایی)
    8- تصمیم بگیر تا لحظه ای که به رختخواب نرفته ای بی حوصله نباشی.
    9- از رفتارهای انتقاد آمیز خودت یک فهرستی را تهیه کن وقتی که این رفتارهارو روی کاغذ میاری انگار 2 کار رو باهم انجام می دی اولا متوجه می شی که به چه نحو رفتار انتقاد آمیزت مثل تعداد دفعات رفتارهای انتقاد آمیزت، انواع آنها و نوع اتفاقاتمربوط به افراد مورد انتقاد،، تظاهر پیدا می کنه در ثانی دست از انتقاد کردن بر می داری چرا که برات خیلی سخته بشینی یه فهرستی از رفتارهای انتقاد آمیز خودت تهیه کنی.
    بازم هست اگه مایلی....
    راستی چطوری یه تاپیک جدید باز کنم و لینک تاپیک قیلیمو بیارم تو اون.
    مخسسسسیییی

  4. 6 کاربر از پست مفید H.M تشکرکرده اند .

    H.M (دوشنبه 13 آذر 91)

  5. #3
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    دلم میخواد از دانشگاه انصراف بدم.



    ببین اصلا حتی اینا که میگی قبول دارم ولی اصلا دل و دماغشو ندارم.
    .
    .
    برو اینجا : http://www.hamdardi.net/forum-64.html بزن موضوع جدید.
    ادرس تاپیک قبلیتم از address bar کپی کن توی متنت.

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 00:56]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 568 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    سلام
    داشتم نگران میشدم این هفته رو خودت عیب نگذاشته بودی داداش گلم
    اینهمه هم راضی به زحمت نبودیم.......27تا.......

    حالا از شوخی بگذریم.......
    به نظر من خیلی از مشکلاتت نشات گرفته از همین کمال گراییته.

    بابا زن میخوای باید دستت تو جیب خودت باشه واسه اینم باید کار کنی.
    میگی میتونی یه کار با درامد مناسب جور کنی وبری سرش......خوب بسم الله

    حالا گیریم ارشدتو گرفتی....چی میشه تو در امدت تاثیر میگذاره؟؟؟؟؟میتونه اینهمه فشار روحی رو کاهش بده؟؟؟؟
    چرا اینقدر از خودت توقع داری؟
    چرا اینقدر از پدرت توقع داری؟؟؟
    درسته ادم هرچی درس بخونه کمه.
    درسته پدر دست پسرشو بگیره خوبه.ولی خدا همه چیو یک جا نمیده که.

    برو زندگی نامه ادمای موفق رو بخون خیلی هاشون نه مدرک تحصیلی داشتن نه پدر.......مثل:"احد عظیم زاده"
    البته این نظر منه....

  7. 6 کاربر از پست مفید هیام تشکرکرده اند .

    هیام (دوشنبه 13 آذر 91)

  8. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟


    امید جان رو یکی از مشکلات ریشه ایت کار کن
    مطمئن باش این 27 تا مشکل به هم وابسته اند نسبت به هم interaction دارن
    اثر متقابل دارن
    ریشه شو پیدا کن دونه دونه کلشون حل میشه.
    مثل ی درخت ترسیمشون کن.
    من خودم حدسم اینکه اول باید اعتیاد به اینترنت رو از بین ببری ...
    اون خیلی خیلی خیلی مهمه
    انقدر غرق در فضای مجازی نبایدشی که که زندگی واقعیت کم رنگ شه
    افسردگیت کم میشه،تنبلیت بی نظمیت کم میشه ...

    بعضی مشکلاتت مثلا موضوع پدرت رو بپذیر.
    یعنی قبول کن که پدرتو اینه وتو باید باهاش کنار بیای....
    بعد دیگه اینو کامل واسه خودت حلش کن.



  9. 7 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (پنجشنبه 02 آذر 91)

  10. #6
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    امید خان

    برای تو همون زوم روی نعمتهایی که داری بهتره ، دست از این همه منفی ها و لیست کردن مشکلات بردار . فکر می کنی با این کارت چه اتفاقی می افته؟ ......... به سوی افسردگی حاد و بیماریهای روحی و روان تنی میروی ..... آخه آدم عاقل این راه رو در پیش میگیره ، وقتی میتونه عکس این راه رو بره ؟.

    یه خورده از این ریز بینی های احساسی دست بردار . این روحیه زنانه هست این همه ریز بینی اونم احساسی .

    کم کم عصبانی میشم ها خود دانی ...... عصبانی بشم ....... واویلااااااااااااا




    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    آقا امید

    مشکل اصلی شما کمالگرایی هست . اگر به این توجه نداشته باشی خیلی زود از همین وضعیت عدم تمرکز بر ازدواج و رو آوردن به معنویت و دینداری هم ناراضی شده و ...... نالان باز خواهی آمد و تاپیکی از ناامیدی در این وضعیت ایجاد خواهی کرد .

    در همین پست آخرت نوشته ای نشستم و رذایل اخلاقی خودمو در آوردم و ..... تا کمال گرایی خود را مهار نکرده ای این کار دقیقاً برای شما مناسب نبوده و آسیب رسان است . اصلاً ذهنتان را نباید خیلی توسعه به مسائل مختلف دهید .

    بهترین کار برای شما این است که در طول یک شبانه روز برنامه داشته باشید که در هرلحظه هرکاری می کنید را توجه کنید ( تقویت خودآگاه ) رفته رفته از کارهای زائد ( حرفها ، نگاه ها ، شندیدنیها و خوردنی های غیر لازم ) بپرهیزید و از نظر دینی هم فقط انجام واجبات و پرهیز از محرمات ( حرامها ) را اصل و محور قرار دهی و فعلاً به فراتر از این نیاندیشی .

    همین برای شما کافیست .

    در خصوص ازدواج نیز شما در عین اینکه مشغول کار نیمه وقت و ... هستی می توانی بخواهی کیس های به شما معرفی کنند و بررسی کنید تا اگر مورد مناسب با معیارها و شرایطتت یافتی اقدام کنی . وقتی تمرکز و زوم روی ازدواج نداشته باشی و خیلی رها و بدون دغدغه و انتظار ...... در پی آن باشی ، می توانی امیدوار باشی که بالاخره خدا یاری می کند و مقصود را می یابی .


    عدم تمرکز روی ازدواج و خویشتن داری هرگز به معنای منفعل بودن در این زمینه نیست . فرد متعادل با وجود خویشتن داری و عدم تمرکز و زوم آسیب رسان ، فعالانه در پی ازدواج خواهد بود .



    موفق باشی




    .



  11. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 02 آذر 91)

  12. #7
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان

    دست از این همه منفی ها و لیست کردن مشکلات بردار . فکر می کنی با این کارت چه اتفاقی می افته؟ .

    این روحیه زنانه هست این همه ریز بینی اونم احساسی .


  13. 4 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (سه شنبه 21 آذر 91)

  14. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 فروردین 92 [ 19:02]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    898
    سطح
    15
    Points: 898, Level: 15
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 567 در 144 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    داداش امید

    همونطور که خودت هم گفتی بهتره بری پیش روانپزشک

    الان حس و حالی داری که فکر نمی کنم توصیه، کارساز باشه

    بهتره ابتدا زیر نظر روانپزشک،دارو درمانی بشی تا بعد که بهتر شدی به این مسائل رسیدگی کنی

    نگران نباش،هر کسی تو مقطعی از زندگی ممکنه نیاز پیدا کنه به روانپزشک مراجعه کنه

    ان شا الله بعد از مصرف دارو و بهتر شدن حالت،بیشتر و بهتر میشه مسائلت رو بررسی کرد

    نگران نباش،خوب میشی;)

  15. 3 کاربر از پست مفید Amiran تشکرکرده اند .

    Amiran (سه شنبه 30 آبان 91)

  16. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    سلام برادر غمگین و تنها

    اول از همه این متن من رو با لبخند و حس طنز بخون واصلا ناراحت نشو از کلامم چون واقعا

    خواهرانه دارم بهت توصیه های زیر رو در قالبی ملایم می کنم
    :)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amiran
    داداش امید

    همونطور که خودت هم گفتی بهتره بری پیش روانپزشک

    الان حس و حالی داری که فکر نمی کنم توصیه، کارساز باشه

    بهتره ابتدا زیر نظر روانپزشک،دارو درمانی بشی تا بعد که بهتر شدی به این مسائل رسیدگی کنی
    اما جناب امیران فکر کنم روانپزشک توصیه خوبی نباشه چون اونها بی دلیل دارو درمانی

    نمی کنن و واسه تنبلی و غر زدن های احساسی هیچ دارویی ندارن. مگه نه؟
    :)

    به قول استاد محترم آنی

    امید الان فقط نوازش گیری میخواد و احساسش به شدن نیاز داره به نوازش و تخلیه

    احساسات منفی و در تاپیک های مختلف این احساسات منفی که تلنبار شده بودن دارن

    تخلیه میشن و امید هم نوازش مثبت میگیره

    اما فکر کنم امید یکم زیادی غر غرو شده و زیادی کودک درونش لوس شده :)

    باشه امید خان

    ما نوازشت می کنیم دسته جمعی به شرطی که شما هم سعی کنی مثل اون روز که

    نعمت هات رو لیست کردی و برای خودت جمله های مثبت نوشتی ، دوباره اینکار رو بکنی و

    دیگه بارهای منفی رو لیست نکنی!
    :)

    پس دیگه نشین لیستشون کن! تو مشکل یا مسئله خاص و حادی نداری از نظر من.

    تو فقط باید ذهنت رو مثبت اندیش کنی و خوش رو و پرانرژی و سرحال تر بشی.

    به خدا فقط همین.


    اصلا یک تمرین :

    روزی 5 بار لبخند بزن به مدت یک دقیقه و به چیزهای خوب فکر کن!

    انقدر که تو همت کردی در لیست کردن بدبختی هات اگر همت می کردی در جهت شاد

    کردن خودت حتما تاحالا موفق بودی

    الکی سعی نکن خودت رو با یک عالمه مشکل نشون بدی! این ترفندا دیگه قدیمی شده

    برادر من :) ضمیر ناخودآگاهت داره بهانه میاره برای در رفتن از زبر بار شروع تمرینات در جهت

    ایجاد روحیه مثبت چون به غم خو گرفته
    (از بس آهنگ غمگین گوش کردی بیچاره فکر کرده

    تو خیلی بدبختی و عزاداره )


    پسر هم انقدر ریز بین؟ بابا ما شنیده بودیم مردا کلی نگرن و خشن :)

    تو تمام فرضیات من راجع به آقایون رو بهم زدی الان ناخودآگاهم میره سر در باغ

    همدردی خودش رو حلق آویز می کنه از این همه تضاد و تو در برابرش مسئولی

    برادر من به روی دنیا و حتی مسائلت (مسئله قابل حله) بخند تا دنیا به روت بخنده!

    به دنیا نشون بده تو کم نمیاری! به قول گل کاغذی بزن روی دوش خدا بعدش و بگو جنبه رو

    حال کردی؟ :)

    جدای از شوخی به نظر من تو فقط نیاز داری انقدر به خودت سخت نگیری و کمی به خودت

    شادی و آرامش با افکار مثبت تزریق کنی فقط همین و دست از کمال گرایی برداری

    برات شادی و آرامش آرزومندم










  17. 13 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (دوشنبه 13 آذر 91)

  18. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟

    امید جان

    واسه شماره 1- اگه انقدر برات بی تفاوته بابات که اصلا نباید برات مهم باشه چی می کنه و چی می گه و اصلا توی لیست مشکلاتت نمیاد چه برسه به اینکه شماره یک بشه. فکر نمی کنم بی تفاوت باشی نسبت بهش. احتمالا رفتاراش ناراحتت می کنه.

    واسه شماره2- به نظرم اینکه احساس کشش عاطفی و جنسی می کنی الان طبیعیه. چون فکر می کردی می خوای ازدواج کنی کلی اطلاعات راجع به این موضوع جمع کردی و خلاصه کاملا احساساتت بیدار شدن. اگه مطمنی نمی تونی فعلا ازدواج کنی نیازه کمتر به احساساتت دامن بزنی. مثلا فیلم خیلی نبین. فعلا راجع به ازدواج و خواستگاری و اینا دیگه کسب اطلاع نکن و فایل صوتی و متن نخون راجع بهش. خودتو به جای زوج هایی که می بینی نذار. خلاصه اش اگه می بینی واقعا نمی تونی الان ازدواج کنی احساساتتو هم نباید بیدار کنی. کم کم عادی میشی. ولی وقتی هی فیلم ببینی و هی فکر کنی چرا ازدواج نمی کنی و این چیزا خوب هر روز داری به خودت یاداوری می کنی و هر روزم احساساتت بیشتر می شه.

    3 به 2 مربوطه به نظرم.

    4 5 6 8 14 23 هم به 2 مربوطن. یه حس افسردگی پیدا کردی ظاهرا. به چیزی که می خواستی و فکر می کردی نزدیکه بهت (ازدواج) نرسیدی و سرخورده شدی.

    9 هم همینطور. یه مقداری هم بیکاری لابد! وقت زیادی داری.

    10 به هر حال یه حدی معده اتو پر کن که اونم برات مشکل نشه. صبحانه رو هر روز بخور حتی اگه خوشت نیاد. خرما هم بخور.

    12 ممکنه بعد از ازدواجم همین حسو داشته باشی و بگی اونی که فکر می کردم نبود! پس صبور باش گلم.

    15 17 25 رو می بینم فکر می کنم احتمالا نیازه که بری روانپزشک. احتمالا اون می تونه بهت بگه که افسرده هستی یا نه یا اصلا نیاز به دارویی داری یا نه. نمی دونم. ولی یه روانپزشک خوب پیدا کن.

    16 فدا سرت! من که توی همه ی عمرم هیچ پیشرفتی نداشتم. زندگی رو به خودت سخت نگیر عزیز.

    19 اخبارو بی خیال شو. ادم ناراحت می شه همشم که خبرای بده.

    20 عیبی نداره. خوبه که بار دوم موفق می شی.




  19. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 02 آذر 91)


 
صفحه 1 از 6 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. آشپزخانه همدردی >>>
    توسط بی دل در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 421
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 92, 19:20
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.