به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 شهریور 91 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-17
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    397
    سطح
    7
    Points: 397, Level: 7
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ابرازعلاقه ازسوی دختر

    سلام به همگی لطفا کمکم کنیدخواهش میکنم
    من یه پسررودوست دارم که تقریباچهارسال ازخودم بزرگتره من 23واون20سالشه من فکرنمیکردم که این تفاوت سنی روداشته باشیم چون ازنظرظاهرباهم برابروحتی بزرگترازمن هم نشون میده
    امامشکلی هست که من خودم به اون پیشنهاددادم وازاحساسم گفتم البته باتوجه به شناختی که ازاون دارم این کاروکردم اون خیلی منطقی برخوردکردوگفت که براش مهم نیست پیشنهادازطرف چه کسی است وحتی گفت که تفاوت سنی تا پنج سال براش مهم نیست (باهم هم کلاسیم) میگه نمیخوام باهات بازی کنم یا تصمیمی بگیریم که بعداپشیمون بشیم وضربه بخوریم به همین خاطرمیخوام خوب فکرکنم ورابطه ای درحداشنایی داشته داشته باشیم تا ازویژگی های هم شناخت پیدا کنیم درضمن درحال حاضرشرایط ازدواج رونداره و میگه که خانواده اش مخالف تصمیمات اون نیستندامامن بااینکه خیلی دوستش دارم وازهرنظراون رو قبول دارم نمیدونم چکارکنم درضمن طرزفکروخصوصیات اخلاقیمون هم شبیه به همه ومن باسنش مشکلی ندارم .لطفا راهنماییم کنید خیلی ناراحتم نمیدونم چکارکنم چون هیچوقت باکسی رابطه نداشتم از داشتن رابطه میترسم وازطرفی نمیخوام اون رو ازدست بدم ودچارعذاب وجدان شدیدی شدم به خاطرکاری که کردم ولی دلیلم این بود برای چیزی که میخوای بایدتلاش کنی اما ازراه درست درضمن هدف هردوتامون برای ازدواجه نه رابطه

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahi
    سلام به همگی لطفا کمکم کنیدخواهش میکنم
    من یه پسررودوست دارم که تقریباچهارسال ازخودم بزرگتره من 23واون20سالشه من فکرنمیکردم که این تفاوت سنی روداشته باشیم چون ازنظرظاهرباهم برابروحتی بزرگترازمن هم نشون میده
    امامشکلی هست که من خودم به اون پیشنهاددادم وازاحساسم گفتم البته باتوجه به شناختی که ازاون دارم این کاروکردم اون خیلی منطقی برخوردکردوگفت که براش مهم نیست پیشنهادازطرف چه کسی است وحتی گفت که تفاوت سنی تا پنج سال براش مهم نیست (باهم هم کلاسیم) میگه نمیخوام باهات بازی کنم یا تصمیمی بگیریم که بعداپشیمون بشیم وضربه بخوریم به همین خاطرمیخوام خوب فکرکنم ورابطه ای درحداشنایی داشته داشته باشیم تا ازویژگی های هم شناخت پیدا کنیم درضمن درحال حاضرشرایط ازدواج رونداره و میگه که خانواده اش مخالف تصمیمات اون نیستندامامن بااینکه خیلی دوستش دارم وازهرنظراون رو قبول دارم نمیدونم چکارکنم درضمن طرزفکروخصوصیات اخلاقیمون هم شبیه به همه ومن باسنش مشکلی ندارم .لطفا راهنماییم کنید خیلی ناراحتم نمیدونم چکارکنم چون هیچوقت باکسی رابطه نداشتم از داشتن رابطه میترسم وازطرفی نمیخوام اون رو ازدست بدم ودچارعذاب وجدان شدیدی شدم به خاطرکاری که کردم ولی دلیلم این بود برای چیزی که میخوای بایدتلاش کنی اما ازراه درست درضمن هدف هردوتامون برای ازدواجه نه رابطه

    چراکسی راهنمایی نمیکنه به راهنمایی احتیاج دارم

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 08:06]
    تاریخ عضویت
    1391-1-08
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    923
    سطح
    16
    Points: 923, Level: 16
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    84

    تشکرشده 84 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    منظورت از پیشنهاد چیه؟
    بهش دقیقاً چی گفتی؟

    هر پسری جنیه اینو نداره که دختر ازش خواستگاری کنه..

    در ضمن خیلی خیلی حواستو جمع کن واسه سوء استفاده های احتمالی...

  3. کاربر روبرو از پست مفید میثاق تشکرکرده است .

    میثاق (یکشنبه 19 شهریور 91)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 شهریور 91 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-17
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    397
    سطح
    7
    Points: 397, Level: 7
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    منظورم اینه که بهش گفتم دوستت دارم و احساسم واقعی وجدیه وگفتم که باتوجه به شناختی که ازش دارم این کارو کردم چنین ادمی نیست که سواستفاده کنه درضمن خودم هم چنین اجازه ای بهش نمیدم

    به نظرشماکاراشتباهی کردم که ازاحساسم گفتم؟بین احساس علاقه و عذاب وجدان گیرکردم لطفا راهنمایی کنید شما جای من بودید چکارمیکردید

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 آبان 94 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    7,770
    سطح
    59
    Points: 7,770, Level: 59
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    527

    تشکرشده 528 در 161 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    سلام

    من شخصا فكر ميكنم اشكالي نداره اگر دختري از پسري خوشش بياد خواستار ارتباط بشه اما بايد توجه كنه كه اولا صرفا راه اشنايي بيشتر را پيش بگيره( نه مثل شما بره از احساس و علاقه اش حرف بزنه) و بعد اينكه خودش را اماده كنه كه اگه بهر دليلي اون اقا پسر نخواست بهش ضربه روحي نخوره

    اختلاف سني شما خيلي قابل تامل هست

    بعلاوه اينكه فرد مقابل شما فقط ٢٠ سال داره و اصلا سن مناسبي براي ازدواج يه پسر نيست

    ميشه از معياراتون بگيد و اينكه از چي اين اقا پسر خوشتون امده؟

  6. 2 کاربر از پست مفید سید1387 تشکرکرده اند .

    سید1387 (شنبه 18 شهریور 91)

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 شهریور 91 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-17
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    397
    سطح
    7
    Points: 397, Level: 7
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    اینطورکه من میشناسمشون ادم مذهبی وپایبندبه اصول اخلاقی هستش وادم باشخصیت ومحترمی هستن.یه چنددفعه هم درمورداهداف و خصوصیات صحبت کردیم که نتیجه گرفتم انسان عاقل وپخته ایه نسبت به سنش .درمورد سن هم من معتقدم که اخلاق وتفاهم وشخصیت مهمترازهرچیزیست وبستگی به خودت داره که چه طوربااین مسله برخورد کنی ومشکلات روحل کنی

  8. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 آبان 94 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    7,770
    سطح
    59
    Points: 7,770, Level: 59
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    527

    تشکرشده 528 در 161 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    چرا ميخوايد خودتون را درگير رابطه اي كنيد كه معلوم نيست

    ببينيد اون اقا پسر گفته فعلا شرايط ازدواج را نداره و با توجه به سنش حداقل دو سه سال ديگه ميتونه تصميم بگيره تازه تا اون موقع هم معلوم نيست خانوادش بخواند يا نه و...

    درست يا غلط بايد بپذيريم كه جامعه ما ابراز علاقه از سمت دختر را بر نميتابه و اين احتمال هست كه اين پسر يا خانوادش تا ابد بگند تو بودي كه به من يا پسر ما ابراز علاقه كردي

    من شخصا فكر ميكنم به دليل اختلاف سن و همچنين عدم امادگي پسر برا ازدواج از اين كار صرف نظر كنيد

  9. 5 کاربر از پست مفید سید1387 تشکرکرده اند .

    سید1387 (شنبه 18 شهریور 91)

  10. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 شهریور 91 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-17
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    397
    سطح
    7
    Points: 397, Level: 7
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    خودم میدونم کاری که کردم اشتباه محض بودوبزرگترین اشتباه زندگیم خیلی عجولانه تصمیم گرفتم ولی متاسفانه کاریه که شده و الان اون درحال فکردن و تصمیم گرفتنه وقراره تا یه ماه دیگه جوابم رو بده و ازحرفاش فهمیدم که احتمال اینکه جوابش مثبت باشه زیاده چون گفت که دیده من چه جورادمیم و احساس خوبی بهم داره و طبق گفته خودش تنها مشکلش نداشتن شرایط ازدواجه.منم واقعا احساسی که بهش دارم پاک و واقعیه وخیلی عمیقه شایدباورش سخت باشه ولی فکرمیکنم تنها کسی که میتونم باهاش ازدواج کنم اونه.ازیه طرف دیگه فکرکاری که کردم داره دیوونه ام میکنه چون هیچوقت باکسی نبودم وهمیشه طوری رفتارکردم که زبان زدخاص وعام شدم ولی الان ازترس اینکه ابروم بره وشخصیتم زیزسوال بره دارم میمیرم ازنارحتی

    احتیاج به درد دل و راهنمایی دقیق دارم موندم چکارکنم چی بهش بگم؟ وچه طوری تمومش کنم درحالی که خودم پیشنهاد دادم؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید sahi تشکرکرده است .

    sahi (یکشنبه 19 شهریور 91)

  12. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اسفند 96 [ 18:34]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    149

    تشکرشده 109 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    سلام به نظر من الان دیگه وقت این نیست که بگی کارم درست بوده یا غلط چون حرفتو زدی و به اون اجازه ی فکر کردن دادی
    [color=#FF0000]اما
    تو جامعه ی ما این کار یعنی ابراز علاقه ی دختر به پسر کار پسندیده ای نیست!
    البته به نظر من اصلا ایرادی نداره که یه دختر هم وقتی از کسی خوشش میاد بهش پیشنهاد آشنایی بده چون ما هم دل داریم دیگه! در ضمن ممکنه یه وقتایی با یه پسر ارتباط داشته باشیم و ما دخترا هی ارتباط رو ادامه بدیم تا شایدبالاخره جایی در ذهن اون پسر پیدا کنیم و وقتی نشد مدام به خودمون بگیم چرا اینجوری نگفتم و چرا اونجوری نگفتم که پسره متوجه بشه پس از نظر من تواصلا کار بدی نکردی به هر حال خواستی تکلیف خودتو مشخص کنی و این بد نیست
    اما
    این پسر سنش کمه همش 20 سالشه و معمولا آقایون تا قبل از 25 سالگی نمیتونند خیلی منطقی در مورد ازدواج تصمیم بگیرن و احساسی تصمیم میگیرن در ضمن اینکه همون اول بهت گفته الان شرایط ازدواج رو نداره یعنی باید 3-2 سالی باهام باشی!چون پیشنهاد رابطه از طرف تو بوده اون مطمئنه که تو دوستش داری و هر چه قدر هم که از نظر تو آدم مثبت و خوبی باشه بعد از چند وقت ممکنه کار به سوء استفاده برسه.اینو نگوکه اگر بخواد به اونجا هم برسه من اجازه نمیدم !فکر میکنی این دخترایی که راضی به روابط جنسی میشن چرا قبول کردن؟؟!!چون بعد از مدتی وابسته ی طرف مقابل میشن و درست همین موقع پسرا دختر بیچاره رو تحت فشار میذارن که یا رابطه جنسی یا کات !تو که از الان انقدر به این آقا علاقه داری تصور این رو بکن که بعد از 1 سال که میزان علاقه ات هم چندین برابر میشه میخوای چی کار کنی
    به نظر من اگر جوابش مثبت بود بهش وقت بده مثلا3 ماه که اگه دیدید باهم سازگارید موضوع رو رسمی کنید وگرنه رابطه تو تموم کن
    چون اولین رابطه ات با یه پسر هست امکان ضربه خوردن به خصوص از لحاظ احساسی برات خیلی زیاده

  13. 3 کاربر از پست مفید ema1989 تشکرکرده اند .

    ema1989 (شنبه 18 شهریور 91)

  14. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    نقل قول نوشته اصلی توسط ema1989

    تو جامعه ی ما این کار یعنی ابراز علاقه ی دختر به پسر کار پسندیده ای نیست!
    البته به نظر من اصلا ایرادی نداره که یه دختر هم وقتی از کسی خوشش میاد بهش پیشنهاد آشنایی بده چون ما هم دل داریم دیگه!
    این مربوط به جامعه ما نیست. همه جایی است. به قول دوستی در DNA انسانهاست. مرد دوست داره که دنبال زن بره، تلاش کنه، انرژی بذاره و ... بعد با جواب مثبت اون و حس موفقیتش ارضا بشه.
    زن هم دوست داره که بهش توجه بشه. خواسته بشه.

    بگذریم.

    با توجه به مطالبی که گفتی این ارتباط به صلاحت نیست.
    این که اولین بار هست وارد چنین روابطی می شی و احساسی و ساده برخورد می کنی.
    این که قرار هست خانواده ات اصلا چیزی ندونند و یک رابطه پنهانی را تجربه کنی.
    این که آقا از اول هم به شما گفته که امکان ازدواج نداره.
    این که شما شروع کننده رابطه بودی.
    این که سه چهار سال از شما کوچیکتر هست.

    این رابطه شروع نشده و ندیده و نشناخته این همه ایراد داره.

    اگر از ترس آبروریزی است:
    پای کاری که کردی و عواقبش بایست.
    احتمال این که پسر به کسی بگه کم هست.
    اگر هم بگه احتمال اینکه دیگران باور کنند هم کم هست.
    حالا اگر گفت و بقیه هم باور کردند 4-5 نفر یک ماهی در موردش حرف می زنند و تمام.
    به جای فکر کردن به اینکه بقیه چی فکر می کنند به این فکر کن که چی به صلاحته. چی درسته.

    ضربه احساسی که از این قضیه خواهی خورد خیلی بیشتر از آبروریزی احتمالی است.
    آبروریزی اش هم خیلی بیشتر از این کاری است که الان کردی. ضمن این که اون زمان خانواده و دوستان هر دو طرف درگیر ماجرا هستند. روی ازدواج و آینده ات هم اثر می ذاره.


  15. 2 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (یکشنبه 19 شهریور 91)

  16. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 شهریور 91 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-17
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    397
    سطح
    7
    Points: 397, Level: 7
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    ازهمتون واقعاممنونم به خاطرراهنمایی ولطفتون
    امایه مشکل دیگه هست که متاسفانه نمیتونم به خانواده ام بگم مگراینگه واقعاقصدازدواج داشته باشه درحالی چنین قصدی نداره میخوام بدونم رابطه رو شروع کنم وباهم اشنابشیم یااینکه بگم پشیمونم ونمیخوام(که میترسم به همه بگه وابروم بره).فقط یه لحظه خودتونوبزاریدجای من چکارمیکردید؟


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موضوع بیماری ام راقبل ازعقدعنوان کنم یانه؟
    توسط khanoom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 16:26
  2. ابرازعلاقه حضوری به دختر
    توسط sajad2020 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 65
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 مهر 92, 11:09
  3. مصرف گیاه زعفران در پیشگیری از بروز افسردگی موثر است
    توسط hossein.tajalla در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 13:28

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.