به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 تیر 87 [ 20:07]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    4,397
    سطح
    42
    Points: 4,397, Level: 42
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    سلام به همه عزیزان
    همه می دونیم که شنیدن کلمات محبت آمیز و ابراز عشق از زبان شوهر برای هر زنی دلپذیره. ولی بازم همه می دونیم که اکثر مردها ابراز احساسات یا بلد نیستند یا خجالت میکشن یا براشون دشواره حالا سوال منه اینه چطور باید به شوهرمون بیاموزیم احساساتشو بیان کنه.
    من دربین اطرافیانم خیلیا را می شناسم که سر این موضع با شوهرشون دچجار اختلافات شدید شدن .
    مثلن یکی از دوستان نزدیک من می گفت که با اینکه شوهرش در یکی از شهرهایه دور کار می کنه و هر دو ماه یکبار تقریبن همدیگرو می بینن ولی شوهر هیچ هدیه ای یا سوغاتی براش تهیه نمی کنه و یا در مناسبت های مختلف تا حالا نشده بهش هدیه بده.
    این موضوع شاید از نظر بعضیها پیش پا افتاده باشه ولی همه ما زنها می دونیم که این موضع چقدر برای هممون مهمه.
    پس لطفن راهکارهاتون ارائه بدین.
    ممنون

  2. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    سلام فروغ جان
    متاسفانه این مشکلو بیشتر خانمها دارن
    من هم یه بار این موضوع رو مطرح کردم گفتند بهش یاد بده
    هر دفعه که میرم پیش شوهرم واسش یه چیزی میبرم
    ابراز احساسات میکنم ولی اون مثل من نیست
    بیچاره نمیتونه من هم با این اخلاقش کنار اومدم
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  3. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مهر 88 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1387-3-10
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    3,571
    سطح
    37
    Points: 3,571, Level: 37
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    سلام فروغ جان:شاید به نظر مشکل نیاد ،اما برای ما خانومها جای تفکر و تعمق در رفتار شوهر پیش میاره. من چندین زوج دیدم که شوهر خیلی راحت ، حتی شده اگر با کلام نتونه، حتی جلو پدرزن و مادر زن و فامیل ، با رفتارش علاقه اش را نشون میده.
    به نظر من این بستگی به چگونگی محیط رشد پسر داره و بیشتر به غرورش برمیگرده: فکر میکنن این هم یکی دیگه از وظایف خانومهاست ، بخاطر روح لطیفشان باید عشقشون را بدون قید و شرط پاسخ ابراز کنند.
    حالا یکی به من بگه ،چرا قبل از ازدواج حرف قشنگ زیاد بلدند بزنن؟ و به قول معروف "طرف را میبرند تو باغ دلگشا":P

  4. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    سلام فروغ خانم
    من هم بعنوان یک مرد با نظر شما موافقم
    اما این رو هم در نظر بگیرید که این خصلت مرد ها خدادادی هست
    همانطور که خصلتهایی مانند چشم هم چشمی و حسادت و... به مقدار و درصد های کم و زیاد در زنها هست و خداوکیلی نمی تونید هم انکارش کنید خصلتهایی مانند همین ابراز نکردن عشق واقعی و گفتن کلمه دوست داشتن به همسرانشون نشان از غرور ی است که خدا در مردان گذاشته که بعضی از اقایون بر آن غلبه کردن و بعضی نمی تونن پس خرده نمی شود گرفت

  5. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    آقا عارف من با نظر شما مخالفم
    بعضی از آقایون کلا دوست ندارن ابراز محبت کنن، نمی دونم چرا؟
    اینو می گم چون خدا رو شکر خدا رو شکر همسر من خیلی راحت بهم ابراز علاقه می کنه. حتی بیشتر از من. البته نه اون قدر که بخواد عادی بشه و ارزشش کم بشه، خودش می گه که احتیاج پیدا می کنم که بهت بگم.
    من اگه جای آقایون بودم حتما این کار رو می کردم، چون با شنیدن این حرفها از همسرم همه خستگی هام و ناراحتی هام یادم می ره و علاقه ام به اون بیشتر و بیشتر میشه.

  6. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آبان 88 [ 20:12]
    تاریخ عضویت
    1387-3-20
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 53 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    من که با نامزدم این مشکل و ندارم و حتی از ابراز عشق زیادیش خسته شدم ولی اینو میدونم اعتماد به نفس و دوست داشتن واقعی این دوتا در کنار شخصیت عالی

  7. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 31 خرداد 87 [ 07:08]
    تاریخ عضویت
    1386-12-19
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,686
    سطح
    38
    Points: 3,686, Level: 38
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    سلام
    به نظر من تنها کاری که میشه اقایون رو به گفتن کلمه دوست داشتن عادت داد نوشتن جریمه اونم شبی 100 بار از روی کلمه دوست داشتن

  8. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 شهریور 87 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1387-3-22
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,533
    سطح
    37
    Points: 3,533, Level: 37
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    سلام بنده به خاطر همين موضوع همسرم نسبت به من دلسرد شد وطلاق گرفت .علي رغم اينكه بنده اورا دوست ميداشتم وبراي مناسبت هاي رايج به ايشون هديه ميدادم ونسبت به ظاهرشون بي تفاوت نبودم ولي محبت كلامي بنده خيلي ضعيف بود . وهميشه بهش ميگفتم اگه زن چشم بصيرت داشته باشه ميتونه عشق مرد رو ببينه.
    شما بچه ها نظر تون چيه؟

  9. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    نقل قول نوشته اصلی توسط asghar61
    سلام بنده به خاطر همين موضوع همسرم نسبت به من دلسرد شد وطلاق گرفت .علي رغم اينكه بنده اورا دوست ميداشتم وبراي مناسبت هاي رايج به ايشون هديه ميدادم ونسبت به ظاهرشون بي تفاوت نبودم ولي محبت كلامي بنده خيلي ضعيف بود . وهميشه بهش ميگفتم اگه زن چشم بصيرت داشته باشه ميتونه عشق مرد رو ببينه.
    شما بچه ها نظر تون چيه؟
    خدا هم نمی دونه زنا دقیقا چی می خوان. بهشون ابراز محبت کنی چون مردی رو می خوان که خیلی توجه به اونا نکنه و بالاخره شخصیت داشته باشه. محبت کلامی کنی می گن از رو محبت کلامی نمی شه چیزی رو فهمید.

    آقای گل من خانومت بهونه کرده. خوشی زیر دلش زده رفته. مهریه هم لابد گرفته. تو ساده . چقدر غمگین شدی احتمالا.
    " چقدر من اذیتش کردم وبهش توجه نکردم و.." . حدس می زنم از مردهایی بودی که حتی یک خلاف هم نکردی و اینطوری باهات برخورد شده. به هر حال یک بار از سنین نوجوانی فاصله بگیر و با نگاهی به همه زوایا مطمئن باش لیاقتت رو نداشته که نمونده.
    برای با زنان بودن فقط باید هوش داشت. هوش بسیار بالا که در کسری از ثانیه بفهمی چی می خوان و اینکه اگر اون چیزی رو که می خوان بهشون بدی آیا تو رو یک زن ذلیل حساب می کنن و نسبت به تو دید بدی رو پیدا می کنن یا نه!!
    یا هوش برای اینکه بدونی کی باید بهشون بی تفاوت باشی . کم بهشون ابراز محبت کنی و بفهمی هر بار منظورشون چیه. من دارم شکر خدا بار و بندیلمو از این خراب شده جمع می کنم . چون نمی خوام پول یامفت به عنوان مهریه بریزم گلوی یکی11!

  10. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: چگونه به مردها بیاموزیم احساساتشونو به زبان بیارن.

    زن دوست داره از همسرش بشنوه که زیباست که هیچ کی مثل اون واسش نمیشه
    که دوسش داره که با هیچ چیز تو دنیا اونو عوض نمی کنه
    ولی متاسفانه آقایونی که ابراز علاقه میکنند خیلیکمند
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"



 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موزیک تقدیم به اعضای تالار
    توسط محمدابراهیمی در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 91, 00:13
  2. موزیک از احسان خواجه امیری
    توسط محمدابراهیمی در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 شهریور 90, 22:23
  3. چگونه نه گفتن را بیاموزیم
    توسط taziyane در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 26 اردیبهشت 88, 18:43
  4. چگونه به کودک بیاموزیم خود را سرگرم کند
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آذر 87, 19:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.