با سلام و خسته نباشید.
راستش من حدود چهار ساله که با یه دختر آشنا شدم و خیلی زیادم دوسش دارم و بد جوریم بهش وابستم و آشناییمونم به خاطر ازدواجه . اولش اونم بهم می گفت که منو دوست داره ولی بعدا خودش گفت که الکی گفته چون دوست داشته با هم بیشتر آشنا بشیم. مشکل ما این وسط اینه که دختر مورد علاقم بعد از گذشت چهار سال ارتباط محدود به صورت پیامک و ... میگه که نمی تونه دوسم داشته باشه ولی میگه که چون من واقعا دوسش دارم و از لحاظ اخلاق و موقعیت و تحصیلاتم تو سطح خوبیم خیلی دلش می خواد که اونم منو دوست داشته باشه و حتی بهم گفت که از خدا می خواد منو دوست داشته باشه ولی نمیشه .
من بهش گفتم که ما هنوز ارتباط کاملی نداشتیم و زیادم همدیگرو ندیدیم و کنار هم نبودیم و همین که تو دوست داری منو دوست داشته باشی واسه ازدواج کافیه و همه چیز با ازدواج درست میشه ولی اون خیلی میترسه و یه جورایی دودله از شما می خوام راهنماییم کنین؟ ممنون










علاقه مندی ها (Bookmarks)