من فکر می کنم 10 سال اختلاف سنی برای شما هم باید علامت سوال باشد در دنیای امروز؟!
چرا به دنبال دختری همسن و یا با اختلاف سنی کمتری از خودتان نمی روید؟!؟!
جرا سراغ دختری رفتید که رابطه شما با او رابطه رئیس با کارمند است؟!؟!
نیاز نیست جواب این سوالها را به ما بدهی به خودتان پاسخ بده؟!
به نظر من یک احتمال این است که دختر مورد نظر شما همانند شما سنتی فکر نمی کرده و
دنبال گزینه برابر بوده حتی اگر یک پسر کارمند و همسنش با در آمد کم باشد؟!؟!
من جمله آخرتون را تازه خواندم به نظر من شما خیلی سنتی فکر می کنید و احتمالا این خانم نه؟!
دختران درس نمی خوانند تا به "گفته شما: به موقعیت بالا در جامعه و نیز ازدواج برسند؟ با ازدواج با من اینها را بدست میاورد." آنها درس می خوانند چون
خیلی از آنها ذاتا علاقه مندند، خیلی از آنها درس می خوانند که از لحاظ فکری مستقل شوند، خیلی از آنها درس می خوانند که ار لحاظ مالی مستقل شوندو صدها دلیل دیگر
فکر نمی کنم همه آنها درس بخوانند تا به موقعیتی مانند شما و یا مشابه با شما برسند جز درصد کمی از آنها که آن دسته جای فکر دارند.
شاید جواب نه ایشان احتمالات دیگر دارد.................؟؟
موفق باشید.

علاقه مندی ها (Bookmarks)