
نوشته اصلی توسط
fa mo
حالا که انقدر اصرار داری جوابتو اینجا بگیری(در حالی که به نظرم سوالت بیشتر مذهبیه تا روانشناسی)
دهه فاطمیه :
ایام فاطمیه جمعا 6 روز می باشد، 3 روز در ماه جمادی الاول و 3 روز در ماه جمادی الثانی. فاطمیه اول از 13 تا 15 جمادی الاول است و فاطمیه دوم از سوم تا پنجم جمادی الثانی می باشد.
اما در عرف، به دهه دوم جمادی الاول، از دهم تا بیستم جمادی الاول که بنابر روایتی، شهادت آن بانوی بزرگوار در آن واقع شده است دهه فاطمیه اول و به دهه اول جمادی الثانی از اول تا دهم جمادی الثانی، که بنا بر روایت دیگر شهادت حضرت زهرا(س) در آن واقع شده است، دهه فاطمیه دوم گفته می شود.
ده اول : از 14 فروردين تا 24 فروردين
ده دوم : 4 ارديبهشت تا 13 ارديبهشت
که کلا میشه 20 روز اما دو تا 10 روزه که بینش میتونید مراسموتونو بگیرید و اشکالیم نداره از نظر شرعی...
موفق باشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)