به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1390-12-19
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    837
    سطح
    15
    Points: 837, Level: 15
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تو رو خدا کمک کنید-11 سال تفاوت سنی

    سلام.
    من تمام نوشته هاتونو راجع به این موضوع خوندم.
    من پسری هستم 25 ساله-با خانومی که 37 سالشه آشنا شدم.ایشون یه بار هم ازدواج نا موفق داشته.با هم از هر لحاظ تفاهم داریم.حتی به این نتیجه هم رسیدیم که شرایطمون استثنائی هست. همه چی رو بین خودمون حل کردیم. اما بزرگترین مشکل خانواده من هست که عمرا راضی به این ازدواج نخواهند شد.
    من نمیخوام که به من بگید ول کن و...
    به من راهی نشون بدید تا بتونم خانوادمو متقاعد کنم.
    خواهش می کنم به دادم برسید

  2. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: تو رو خدا کمک کنید-11 سال تفاوت سنی

    شرایط اقتصادیتون؟شغل خودت و پدرت؟شرایط مالی خانم؟

  3. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (جمعه 19 اسفند 90)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array

    RE: تو رو خدا کمک کنید-11 سال تفاوت سنی

    اگر شما اومدید راه حل بگیرید دیگه چرا شرط گذاشتید که نگیم ول کن !
    اگه شما اعتقاد داشتید کارشناسان مفید هستند شرط نمی زاشتید !
    اینجا فکر نکنم کسی کمک تو این جور موارد بکنه ، بله اگه یه رابطه از نظر بقیه درست باشه چندین راه حل به شما پیشنهاد می شه
    ولی اینکه شرط کنید ! اصلا !

  5. کاربر روبرو از پست مفید داود.ت تشکرکرده است .

    داود.ت (جمعه 19 اسفند 90)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1390-12-19
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    837
    سطح
    15
    Points: 837, Level: 15
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو رو خدا کمک کنید-11 سال تفاوت سنی

    هر دوتامون شاغلیم.
    خانومی که گفتم اوضاع مالیش از من بهترم هست.
    ولی واقعا بحث این حرف ها نیست الان.
    الان موضوع اصلی اینه که چه جوری خانوادمو متقاعد کنم؟

    داود جان گیر افتادم باور کن.
    من یه بار موضوع رو توی خونه مطرح کردم خونه جهنم شد.تا جایی که همه چی رو تموم کردیم.الانم که دارم این موضوع رو می نویسم هم خانوم رو متقاعد کردم که هیچ چی نباید بین من و اوون باقی بمونه و هم خانواده رو متقاعد کردم که همه چی تموم شده. اما مشکل اصلی من اینه که خودم رو نمی تونم راضی کنم.
    من مطمئنم که باهاش زندگی خوبی خواهم داشت.و توی این راه هم حاضرم همه از خود گذشتگی ها رو انجام بدم.
    این خانومم با این که 11 سال از من بزرگتره اما خیلی جوون مونده از لحاظ ظاهری.
    ای کاش یه راهی بود.ای کاش بیونید کمکم کنید.

  7. #5
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: تو رو خدا کمک کنید-11 سال تفاوت سنی


    mollaali گرامی

    به تالار همدردی خوش آمدی




    نقل قول نوشته اصلی توسط mollaali

    الان موضوع اصلی اینه که چه جوری خانوادمو متقاعد کنم؟

    در این زمینه متأسفانه ما نمیتوانیم به شما کمکی کنیم . چون از نظر کارشناسی و روانشناختی ، این رابطه و قصد ازدواج اشتباه و از روی احساسات است و عقلایی نیست . و طبیعی هست که وقتی چنین نظری داریم در جهت خواست شما ، یعنی راهنمایی برای متقاعد کردن خانواده شما نمیتوانیم کاری کنیم . در واقع ما هم موافق این ازدواج نیستیم



    اول راهکار متقاعد کردن ما را پیدا کنید تا بعد ما به شما راهکار متقاعد کردن خانوادتون را بدهیم ( جهت مزاح بود )


    .




  8. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 20 اسفند 90)

  9. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو رو خدا کمک کنید-11 سال تفاوت سنی

    طبق چیزی که از همدردی یاد گرفتم:

    25-37 ( مشکلی ندارید )
    35-47 ( یه خورده انگار داره خانم پیر میشه)
    45-57 (شما آنچنان جذاب هستید که نگاه هر دختری رو می دزدید ولی خانم انگار نیاز به عصا داره )
    55-67 ( شما سرحالید و خانمتون پیر زن هستند)
    65-77 ( رابطه شما با این رابطه چیه؟)
    فکر کنید رفتید توی مغازه :
    مغازه دار به خانم شما:
    مادر برای پسرتون این پیرهن رو بگیرید !
    خانم شما نمی تونه کاری کنه چون مغازه دار حق داره.

    فرض رو بگیریم که شما وضع مالی بسیار خوبی دارید :
    به دلیل سن بالای خانم سریعا فردای عروسی باید خانم باردار بشند چون داره سنشون بالا میره که رفته. یعنی شما دیگه فرصت عاشقانه های زندگی 2 تایی رو ندارید و بعدا حسرت میخورید.


    اگه اینا مشکلی نیست شما مردانه برید و دفاع کنید از انتخابتون و به خدا توکل کنید.


    نکته:این نظر کارشناسی نبوده و صرفا نظر شخصی است

  10. 3 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (یکشنبه 21 اسفند 90)

  11. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1390-12-19
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    837
    سطح
    15
    Points: 837, Level: 15
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو رو خدا کمک کنید-11 سال تفاوت سنی


    حتی همه اینا رو هم قبول می کنم.
    اما مشکل من مادرم هست که مخالف قطعی این ماجرا هست.
    شما برای این مشکل من راه حل ارائه بدید.
    البته من به مادر حق میدم.اما با کدوم جمله جادویی میشه مامان رو راضی کرد؟

  12. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: خانم 11 سال بزرگتر با یک بار سابقه ازدواج

    دوست گرامی،

    این ازدواج به احتمال خیلی زیاد اشتباه است و تنها بازنده این بازی شما نیستید. برای اون خانم هم اشتباه بزرگی است. شما شوهر مناسبی براش نیستید. بیخود از روی دلسوزی کاری را نکنید که فردا یک دردسر و مشکل جدید برای اون خانم درست کنید.

    شاید الان افسرده است دنبال کسی می گرده که باهاش حرف بزنه، از تنهایی درش بیاره، شاید کسی را لازم داره که نیازهای مادیش را برآورده کنه، شاید ... و شما دارید این کارها را می کنید. اما هیچکدوم از این ها برای شوهر مناسب بودن کافی نیست. شما شوهر مناسب اون خانم نیستید حتی اگر خودش الان متوجه نباشه.

    شما در سی سالگی به راحتی می تونید با یک دختر 4- 23 ساله ازدواج کنید. این خانم در اون زمان 41 ساله است. یعنی در حد مادر اون دختر. در حد مادر زنی که می تونه همسر شما باشه.

    مشکل شما 11 سال نیست. چون حتی اگر همسن هم بودید باز جای تامل داشت. بهتر هست که خانم چند سالی از آقا کوچکتر باشند. پس مشکل شما 11+ چند سال است. منظورم این است که این خانم 16-15 سال از سن خانم مناسب برای شما بزرگتر هستند.

    اگه واقعا دلتون می سوزه بکشید کنار و یک کاری نکنید که این خانم برای بار دوم مطلقه بشن.

  13. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1390-12-19
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    837
    سطح
    15
    Points: 837, Level: 15
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانم 11 سال بزرگتر با یک بار سابقه ازدواج

    بذارید از ته دل اونچه رو که تو دلمه بهتون بگم.
    من بعضی موقع ها فکر می کنم که این خانوم دیگه آخرین فرصت هاش رو داره.دلم می خواد کمکش کنم.این همون حس ترحمی هست که میگم.
    اما از طرف دیگه با عقلم به همه حرف هایی که تاحالا شما نوشتید فکر کردم.به همشون بلا استثنا.
    بعضی موقع ها به این فکر کردم که اگه بشه بریم از ایران بیرون و توی یه کشور دیگه که این چیزا نسبتا قابل قبول تره شاید بهتر باشه.اما مگه من می تونم از خانوادم دست بکشم.من اگه حتی برم کره ماه هم باز هم مادرم،مادرم هست.
    آنی عزیز،این تجربه رو از من قبول کن که وقتی تحت فشار شدید عاطفی هستی همه چیزت به هم می ریزه.
    آره من بعضی موقع ها نمی دونم توی این موضوع الان این عشقه یا ترحم.
    کمکم کنید . واقعا دارم به حرفاتون فکر می کنم. خواهشا منو تنها نذارید.

    فرشته مهربان
    چرا شما میگید که عقلایی نیست. من با این که ادم عاطفی هستم اما انقدر با خودم کلنجار رفتم و تا اوونجایی که تونستم احساس رو کنار گذاشتم و با عقل هم فکر کردم.
    من میدونم که:
    1- اگه خانواده راضی نشه تا آخر عمر همش اینو توی سر من می کوبن که با بزرگتر از خودت ازدواج کردی(پس باید بتونم راضیشون کنم.)
    2-توی سنین بالاتر اوون شکسته میشه و من میانسال هستم.(اما واقعا از نظر قیافه الان خیلی خوبه)
    3-فرصت چندانی برای بچه دار شدن نیست.
    4-ممکنه از دور و اطراف و فک و فامیل یه حرفهایی که دوست ندارم بشنوم.
    و...
    اما دلم نمی یاد.
    فرشته مهربان...
    میخوام ازت که خودتو بذاری جای مامان من.به عنوان مامان چه سوالایی از من داری؟

    پیدا...
    خواهشا دقیق جوابمو بده
    فردا توی زندگی چه مشکلی بین من و اوون قراره ایجاد بشه؟چرا من نمیتونم برای اوون مناسب باشم یا بر عکس اوون برای من.
    چرا ممکنه که یه بار دیگه طعم طلاق رو بچشه؟
    اینو بازم میگم:
    الان من و اوون فقط 2 تا همکاریم و قرار شده که همه چیرو تموم کنیم و این کارو کردیم.خونواده رو هم قانع کردم که همه چی تموم شده.مشکل الان خودمم.خودمو چطور راضی کنم؟خواهشا صرفا عقلانی راهنمایی نکنید.من احساسم رو چیکار کنم؟

  14. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: خانم 11 سال بزرگتر با یک بار سابقه ازدواج

    برادرعزیز،
    اگه این ماجرا تمام شده، بهتره که اجازه بدین ما هم دیگه در این زمینه بحث نکنیم. چرا که خودتون بعدها به جواب سوالهاتون خواهید رسید. کمی سن و تجربه تون که بیشتر بشه متوجه خواهید شد چرا همه می گن نه.

    یکی از مهمترین نیازهایی که همسران باید برای هم تامین کنند، نیاز جنسی است. این خانم با توجه به سابقه ازدواج و شرایط سنی شون به شکل خوبی می تونند پاسخگوی نیاز یک جوان 25 ساله باشند. مخصوصا اگر این امکان به راحتی فراهم نشه و کمیابی و هیجانش باعث لذت بیشتر بشه. اما

    یک زن 47 ساله و یک پسر 35 ساله چطور؟ نیاز جنسی برطرف نشده شما در اون زمان عامل بروز خیلی از مشکلات خواهد شد.

    شما فرصت کمی برای بچه دار شدن ندارید. اشتباه متوجه شدید. شما اصلا فرصتی برای بچه دار شدن ندارید. مگر با پذیرش ریسک بسیار زیادش. بارداری بعد از 35 سال هم برای مادر خطرناک است و هم احتمال معلولیت جنین بالاست. و هر چه از 35 دور بشیم این خطر بیشتر می شود.

    وقتی این خانم 15 سالش بوده، شما 3 ساله بودید. آیا یک دختر 15 ساله و یک پسربچه 3 ساله می تونن دوستهای خوبی باشند؟ نیازهای عاطفی هم را رفع کنند؟ همدیگه رو درک کنند؟ بازیهاشون هم سطحه؟ سرگرمیهاشون یکجوره؟

    مادر شما چند سالشونه؟ ( برای این مثال ازتون عذر می خوام، فقط می خوام که موضوع و آینده را بهتر تصور کنید). تصور کنید که پدرتون 12 سال از سن کنونی مادرتون جوان تر بود. می تونید مشکلاتش را ببینید؟

    یک زن 50 ساله می تونه پا به پای یک مرد 38 ساله کوه بره؟ سینما بره؟ قدم بزنه و ... پوکی استخوان و زانو درد و قلب ضعیفش کمکش می کنه که همپای یک مرد جوون باشه؟ حتی برای یک رقص ساده.


    این خانم به چه دلیلی از همسر قبلیشون جدا شدند؟ چه مدت با ایشون بودند؟ در چه سنی جدا شدند؟

  15. 3 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (یکشنبه 21 اسفند 90)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.