به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 87 [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1387-2-27
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,738
    سطح
    38
    Points: 3,738, Level: 38
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    +دو دل، آیا این دختر تمایلی به من داره؟

    سلام
    به نظر شما اگه یه پسری از یه دختری جواب نه بشنوه ولی از رفتار و حرکات دختره بفهمه که دختره اینقدر هم به اون بی علاقه نیست.پسره باید چکار کند؟
    در ضمن با این توضیحات که اون دختره خیلی آدم سنگین و مغروری هم است.و با در نظر گرفتن اینکه پسره خیلی عاشق اون دختره و به هیچ وجه هم اون رو نمی تواند فراموش کند.
    ممنون.

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 اسفند 87 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-1-27
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    4,255
    سطح
    41
    Points: 4,255, Level: 41
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 32 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل

    سلام دوست عزيزم
    همونجور که خودت ميگي دختره خيلي مغرور و سنگينه.ممکنه از تو خوشش بياد اما اين دليل نميشه که بخواد به تو رو بده .از طرفي هم ممکنه بهت علاقه داشته باشه حالا بهت ميگم که اگر خيلي ازش خوشت مي ياد و واقعا" دوستش داري ببين واسه چه هدفي داري دنبالش ميکني.اگر ميخواي باهاش ازدواج کني که با خانوادش صحبت کن بعد با خودش.اگرم که واسه دوستي ميخوايش پيشه خودت فکر کن که فقط هدف بدست آوردنشه يا واقعا" بهش احساس داري اگر فقط بدست آوردنشه که برو دنباله يکي ديگه.اما اگر دوستش داري يکبار ديگه منطقي نه از سر احساس باهاش صحبت کن و اونو از احساس خودت مطمئن کن تا مطمئن بشه که دوستش داري.اگر بهت علاقه داشته باشه و از تو مطمئن بشه نظرش عوض ميشه.خوش باشي

  3. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: دو دل

    خب بايد ببينيم قصد شما چيه ؟ دوستي .؟ ازدواج ؟ ديد قضيه در هر كدوم از حالتها فرق مي كنه
    بايد بيشتر توضيح بدي

  4. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 87 [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1387-2-27
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,738
    سطح
    38
    Points: 3,738, Level: 38
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل

    با سلام و تشکر خدمت دوستان گرامی
    من در این رابطه هدفم فقط ازدواج بوده و هیچ وقت به ایشان پیشنهاد دوستی نداده ام در ضمن این خانم همکلاسیم می باشند و با این توضیح که من کارهای بچه گانه ای از ابتدای دوست داشتن ایشان کذدم نظیر تابلو کردن این مسئله و ... و به ایشان حق می دهم که به من جواب منفی بدهند.
    از همه شما دوسان گرامی مخصوصا شما خواهران گرامی خواهشمندم که در این مسئله که مهمترین مسئله زندگی من بوده به من کمک کنید.
    با تشکر

  5. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: دو دل

    سلام
    دوست عزیز
    به نظر من اگه می بینی که واقعا دوستش داری و عاشقش هستی برو جلو بازم اصرار کن ولی ت حدی که غرور و شخصیت خودتو زیر سوال نبری و خودتو کوچک کنی

  6. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 اسفند 87 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-1-27
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    4,255
    سطح
    41
    Points: 4,255, Level: 41
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 32 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل

    سلام.راستي از خودت يه بيوگرافي بگو تا راحتتر هم صحبت بشيم.

  7. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 87 [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1387-2-27
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,738
    سطح
    38
    Points: 3,738, Level: 38
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل

    سلام
    خب من دانشجوی کامپیوتر یکی از دانشگاه های غرب کشور هستم 20ساله .تا حالا هم دوست دختر نداشته ام ولی احساس می کردم که اگر داشتم خیلی راحتتر با این موضوع برخورد می کردم .همه از من این مشکل را می گیرند که تو با اون دختره خیلی رو راست بودی و اون دختره الان که می داند تا به این حد عاشقش هستی می خواهد عذابت دهد.
    من یه مدته دانشگاه نمی روم و سعی می کنم خودم را کاملا بی خیال نشان دهم (جلوی اون دختره و جلوی سایر دوستانم) به نظر شما آیا این کارها روشی مناسب است و جواب می دهد
    با تشکر از دوستان گرامی.


    در ضمن جا دارد از این جا قهرمانی غرور آفرین تیم پرسپولیس را به همه طرفداران این تیم مردمی تبریک بگویم.

  8. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 87 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1387-2-14
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,633
    سطح
    37
    Points: 3,633, Level: 37
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل

    سلام آقا جاوید
    این موضوع دقیقاً برای من اتفاق افتاد یکی از همکلاسی های دانشگاه عاشق من شد آبرو برای من توی دانشگاه نذاشته بود همه میدونسند اون منو دوست داره روز و ساعت تمام کلاسهای منو میدونست و خودشو به کلاسای من میرسوند این کارها را می کرد یعنی بگه دوستم داره منم ازش بدم نمیومد ولی از اینکه موضوع را می خواست از طریق دیگران یا طریق یک سری حرفایی که توی جمع میزد به من برسونه بدم میومد تمام دوستاشو واسطه کرده بود که به من بگند دوستم داره من دوست داشتم اون خودش اینارو بهم بگه به خاطر من تلاش بکنه دوست داشتنشو بهم ثابت کنه ولی خوب اون هیچ موقع نفهمید باید چیکار کنه خوب اگر دوستش داری برای ازدواج
    1.بشین درست فکر کن ببین شرایط ازدواج را داری یا نه
    2.مثل یه مرد برو موضوع را بهش بگو و بهش اطمینان بده که میتونی خوشبختش کنی (هیچ کسو واسطه قرار نده ) من فکر می کنم اگر بتونی جایی خارج از محیط دانشگاه باهاش حرف بزنی خیلی موثره
    3. تا قبل از اینکه ازش جواب مثبت نشنیدی زیاد بهش ابراز علاقه نکن یا زیاد براش کادو نخر
    4. حتماً حتماً با خانوادت مطرح کن و بهش بگو می خوای به خانوادت بگی با خانواده اون تماس بگیره
    5. یه مدت بهش فرصت بده که خوب فکر کنه
    6. تاریخ و محلی که میخوای ازش جواب بگیری را مشخص کن و بهش اطلاع بده

  9. کاربر روبرو از پست مفید ندا تشکرکرده است .

    ندا (دوشنبه 30 اردیبهشت 87)

  10. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1387-2-28
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,081
    سطح
    40
    Points: 4,081, Level: 40
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل

    نقل قول نوشته اصلی توسط ندا
    سلام آقا جاوید
    این موضوع دقیقاً برای من اتفاق افتاد یکی از همکلاسی های دانشگاه عاشق من شد آبرو برای من توی دانشگاه نذاشته بود همه میدونسند اون منو دوست داره روز و ساعت تمام کلاسهای منو میدونست و خودشو به کلاسای من میرسوند این کارها را می کرد یعنی بگه دوستم داره منم ازش بدم نمیومد ولی از اینکه موضوع را می خواست از طریق دیگران یا طریق یک سری حرفایی که توی جمع میزد به من برسونه بدم میومد تمام دوستاشو واسطه کرده بود که به من بگند دوستم داره من دوست داشتم اون خودش اینارو بهم بگه به خاطر من تلاش بکنه دوست داشتنشو بهم ثابت کنه ولی خوب اون هیچ موقع نفهمید باید چیکار کنه خوب اگر دوستش داری برای ازدواج
    1.بشین درست فکر کن ببین شرایط ازدواج را داری یا نه
    2.مثل یه مرد برو موضوع را بهش بگو و بهش اطمینان بده که میتونی خوشبختش کنی (هیچ کسو واسطه قرار نده ) من فکر می کنم اگر بتونی جایی خارج از محیط دانشگاه باهاش حرف بزنی خیلی موثره
    3. تا قبل از اینکه ازش جواب مثبت نشنیدی زیاد بهش ابراز علاقه نکن یا زیاد براش کادو نخر
    4. حتماً حتماً با خانوادت مطرح کن و بهش بگو می خوای به خانوادت بگی با خانواده اون تماس بگیره
    5. یه مدت بهش فرصت بده که خوب فکر کنه
    6. تاریخ و محلی که میخوای ازش جواب بگیری را مشخص کن و بهش اطلاع بده
    با سلام خدمت دوستان عزيز
    من هم با نظر ندا خانم موافق هستم و بايد بگو كه كاملا حق با اشان هست
    يك سوال از شما دارم براي چند لحظه خودت را جايي اون خانم بگذار ، چي مي بيني ؟
    پسري كه جز مزاحمت ، دردسر ، عصاب خردي كني و ... بدون اينكه دليلشو بدوني ؟
    چه واكنشي نشان مي دي ؟
    در ابتدا خوب فكر كن بد برنامه ريزي ، سپس اجراي برنامه
    تا حالا ديدي خونه اي بدون نقشه ساخته بشه ؟ بدون ستون سرپا باشه ؟
    من هم مثل شما يك پسر هستم پس مي تونم به درستي احساسات پاك شما رو درك كنم ولي نبايد دنيا فقط از ديد خودت ببيني بايد از ديد ديگرانهم ببيني و هم بسنجي ؟
    اينكه دوستت با او دوست شده و به نظر شما از شما پايين تر هست اشكال نداره اولش تو ذوقت خورد درسته ولي يك درس خوب بهد كه اون يك چيز از تو بيشتر داره ببين اون چيه ؟ شايد ارتباط قويتر ؟ زبان چربتر ؟ و ...
    مي توني يك مدت با اون باشي چيزهاي ياد بگيري
    يكم مطالعه كن تا متوجه بشي كه يك دخترخانم چي دوست چي دوست نداره ؟
    يادم رفت بگم دختر دنبال يك تكه گاه مي گردند پس خودتو خرد نكنم و هميشه در همه حال اعتماد به نفس داشته باش
    بهتر پس از يك تحقيق مختصر شخصا جلو بري و حرف دلتو بگي چون اونها پسري رو دوست دارند كه خودش حرفهاي خودش بزنه نه اينكه واسطه بفرسند
    موفق باشي

  11. #10
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دل

    سلام javid
    خوش آمدی به کلبه همدردی
    اگر مسئله دوست بازی و ... نیست. و شما خواهان یک ارتباط توام با تعهد و منتهی به ازدواج هستید و از طرفی ایشون فردی سنگین منش هستند. بهترین راه اینه که نظر او را در مورد اینکه خانواده ات به خواستگاریش بروند جویا شوی.
    بعضی وقتها بزرگ بودن خودت را با جسارت و تصمیم های مسئولانه می توانی ثابت کنی.

  12. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (دوشنبه 30 اردیبهشت 87)


 
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.