
نوشته اصلی توسط
ندا
سلام آقا جاوید
این موضوع دقیقاً برای من اتفاق افتاد یکی از همکلاسی های دانشگاه عاشق من شد آبرو برای من توی دانشگاه نذاشته بود همه میدونسند اون منو دوست داره روز و ساعت تمام کلاسهای منو میدونست و خودشو به کلاسای من میرسوند این کارها را می کرد یعنی بگه دوستم داره منم ازش بدم نمیومد ولی از اینکه موضوع را می خواست از طریق دیگران یا طریق یک سری حرفایی که توی جمع میزد به من برسونه بدم میومد تمام دوستاشو واسطه کرده بود که به من بگند دوستم داره من دوست داشتم اون خودش اینارو بهم بگه به خاطر من تلاش بکنه دوست داشتنشو بهم ثابت کنه ولی خوب اون هیچ موقع نفهمید باید چیکار کنه خوب اگر دوستش داری برای ازدواج
1.بشین درست فکر کن ببین شرایط ازدواج را داری یا نه
2.مثل یه مرد برو موضوع را بهش بگو و بهش اطمینان بده که میتونی خوشبختش کنی (هیچ کسو واسطه قرار نده ) من فکر می کنم اگر بتونی جایی خارج از محیط دانشگاه باهاش حرف بزنی خیلی موثره
3. تا قبل از اینکه ازش جواب مثبت نشنیدی زیاد بهش ابراز علاقه نکن یا زیاد براش کادو نخر
4. حتماً حتماً با خانوادت مطرح کن و بهش بگو می خوای به خانوادت بگی با خانواده اون تماس بگیره
5. یه مدت بهش فرصت بده که خوب فکر کنه
6. تاریخ و محلی که میخوای ازش جواب بگیری را مشخص کن و بهش اطلاع بده
علاقه مندی ها (Bookmarks)