به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: بدبینی

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 شهریور 90 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1390-4-04
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,261
    سطح
    19
    Points: 1,261, Level: 19
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بدبینی

    سلام

    حدود 8 ماه پیش با پسری دوست شدم . این آقا از طریق اس ام اس هایی که از قبل در موبایلم بود از ارتباطات گذشته من با کسان دیگه آگاه شد و از اون به بعد بدبینی و شک این آقا نسبت به من شروع و روز به روز بدتر شد . من قبل از این آقا دوستانی داشتم ولی رابطه ام با آنها بعد از ارتباط با این آقا کمتر و در واقع قطع شد . این آقا شماره موبایل من رو عوض کرد ..چند بار هم رابطه را به خاطر بد بودن من قطع کرد و من دوباره رابطه را ایجاد کردم چون این آقا رو دوست دارم .سر کو چکترین شکی این آقا شروع به فحش دادن من و بدنام خواندن من میکنه و تمام خوبیهای من رو سر کوچکترین شک از یاد میبره و قطع رابطه میکنه ..من این آقا رو دوست دارم و میخوام باهاش باشم ولی نمیتوانم از کارهای روزمره زندگیم بگذرم و همش با این آقا باشم .
    دیروز هم زنگ زد و از من پرسید کجایی ؟ من راستش رفته بودم براش لباس بگیرم ولی اون آقا شک کرد و گفت گوشی رو بده به فروشنده . من هم با کمی عصبانیت گوشی رو دادم به فروشنده ولی این آقا نسبت به من بدبین شد و رابطه رو تموم کرده .

    من باهاش صادقم و خیانت نمیکنم ولی اون فکر میکنه من بهش خیانت میکنم .لطفا کمکم کنید و مرا راهنمایی کنید .

    ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید عشق تشکرکرده است .

    عشق (شنبه 04 تیر 90)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 دی 91 [ 19:53]
    تاریخ عضویت
    1390-3-15
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    1,501
    سطح
    22
    Points: 1,501, Level: 22
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    127

    تشکرشده 126 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدبینی

    سلام شما چند سالتونه؟
    رابطه اي كه از همون اول توش بدبيني وجود داشته باشه ادامه دادنش به ضرر هر دونفره
    به نظر من هر كاري ام بكني نمي توني اين شك رو توي اين اقا از بين ببري
    البته مقصر خودت بودي
    قصدت از اين رابطه چيه؟ازدواج؟
    ايا در اين باره صحبتي رد و بدل شده بينتون؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید khoda khaili mehrabone تشکرکرده است .

    khoda khaili mehrabone (شنبه 04 تیر 90)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: بدبینی

    سلام عشق عزیز
    خوش اومدی
    عزیزم فکر نمی کنی خیلی داری احساساتی عمل می کنی؟
    یه کم منطقی ترباش.
    ازظواهر پیداست که این آقا کاملا آدم دل چرکینی هست وگرنه رابطه های قبلی شمامربوط به گذشته است و
    گذشته هادیگه گذشته.هرعقل سلیمی این رو قبول می کنه.یه کم واقع بین باش.شما اگه فردا ازدواج کردید
    وایشون باز به شما بدبین شد می خواهی چیکارکنی؟چرا داری خودتو فدای احساساتی می کنی که ازهمین
    الان عاقبتش آشکارهست.چرا برای خودت ارزش وحرمت قائل نیستی؟مگر چه خطای بزرگی مرتکب شدی که
    این آقا به خودش جرأت بدهد وشمارا بدنام خطاب کندیافحش دهد درحالی که هیچ نسبتی باهم ندارید.
    دختر خوب خیلی دقت کن.آدم یه کم مغرور باشه بدنیست.خودتو برای اون اینهمه کوچیک نکن.بذار بره دنبال یکی
    که عقایدش مثل خودشه.به نظرخود من،خطای تو اونقدرها هم بزرگ نیست که تاوانش فحش وبدنامی باشه!

  6. 2 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (شنبه 04 تیر 90)

  7. #4
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: بدبینی

    عزیزم چه اجباریه که با یه آدم شکاک دوست باشی؟همین امروز این رابطه رو قطع کن.و با هیچ غریبه ای مگر به قصد

    ازدواج اون هم بعد از خاستگاری رسمی و زیر نظر خانواده ها و فقط به قصد شناخت وارد رابطه نشو.رابطه فعلی آخرش

    به ضرر شما می شه.پس تا دیر نشده این رابطه رو تموم کن.

  8. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 04 تیر 90)

  9. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 شهریور 90 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1390-4-04
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,261
    سطح
    19
    Points: 1,261, Level: 19
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدبینی

    ممنون از راهنماییهاتون

    من 30 ساله هستم و چون از زنا خوشم نمیاد و شرایطم طوری نیست که ازدواج کنم به مدت معلومی به عقد موقت این آقا در اومدم . میدونید چی اذیتم میکنه ؟

    عذاب وجدان از این گرفتم که این آقا به خیال خودش مچ من رو گرفته و من رو رسوا کرده . در صورتی که من رابطه ای صادقانه باهاش دارم و بهش خیانت نکردم . به من میگه تو فقط ادعات میشه و در باطن چیز دیگه ای ولی اصلا اینطوری نیست .

    از طرفی هم این آقا رو دوسش دارم و هم فکر میکنم این آقا مریضه و من باید بهش کمک کنم .

    نمیدونم والا ... حسابی گیج شدم .

  10. کاربر روبرو از پست مفید عشق تشکرکرده است .

    عشق (شنبه 04 تیر 90)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: بدبینی

    نقل قول نوشته اصلی توسط عشق
    چون از زنا خوشم نمیاد و شرایطم طوری نیست که ازدواج کنم به مدت معلومی به عقد موقت این آقا در اومدم .
    یعنی چی؟چراشرایط ازدواج رو نداری؟
    مگه بااین آقا رابطه جنسی داشتی؟
    چرافکر می کنی مسئولی تابهش کمک کنی؟

  12. کاربر روبرو از پست مفید داملا تشکرکرده است .

    داملا (شنبه 04 تیر 90)

  13. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: بدبینی

    نقل قول نوشته اصلی توسط عشق


    من 30 ساله هستم و چون از زنا خوشم نمیاد و
    مدت معلومی به عقد موقت این آقا در اومدم .

    میدونید چی اذیتم میکنه ؟

    عذاب وجدان

    سلام خانم عشق به تالار همدردی خوش اومدید

    اون حس قشنگ رو در وجودت می بینی ؟ اینکه از زنا خوشت نمیاد ... می دونی چقدر توانمندی که در برابر وسوسه های شیطان ایستادگی کرده ای و به آسونی تن به زنا نداده ای
    میدونی که دهه 30 سالگی در زنان دهه ای هست که هورمون جنسی خیلی فعال تر هست
    و شما این نیاز رو داری کنترل می کنی

    خانم عشق گفتی از عذاب وجدان ناراحتی
    عمق این عذاب وجدانت فکر نمی کنی به خاطر همین "عقد موقت هست" ؟
    نه اینکه عقد موقت جایز نباشه ... اما در وجودت ناراحتی از اینکه شخصی مدتی شرعی با تو بوده و الان دیگر نیست و شما پاسخی برای نیازت نداری مگر، جایگزینی

    خانم عشق گفتی که مادرت مریض هست
    گفتی که طلاق گرفته ای

    درکت می کنم که زیر فشار زیادی هستی ، درکت می کنم از اینکه مادرت را اینگونه می بینی و همچنین نیازهایت را می بینم
    نیاز به درک شدن ، حمایت شدن، دستگیر بودن و خیلی نیازهای دیگه

    =========
    یک لحظه فکر کن ... امروز با این آقا صیغه بودی و رابطه مشروع داشتی
    حالا این آقا به هر دلیلی دیگه نیست (دلیلش هر چی می خواد باشه ، باشه مهم اینه که دیگه نیست)
    چه کسی ضربه بیشتری خورد؟ شما یا اون آقا
    با احساسات چه کسی بازی شد ؟
    چه کسی تنها ماند با کوله باری از مشکل و تنهایی ؟

    خوب ِ خوب فکر کن
    بر هوای نفست غلبه کن ، هر چند که راه شرعی رو در پیش داری
    دلت نمی خواد همسری داشته باشی که تو رو درک کنه؟ مشکلت رو درک کنه؟ در کنارت باشه و او نیز در مراقبت از مادرت کمک ت باشه؟

    خواهر خوبم زنی مانند شما شرایط مناسبی داره برای مردانی که نمی خواهند ازدواج دائم داشته باشند
    مردانی که از روی هوسشون به دنبال شرایط می گردند
    کسانی که نمی خواهند مسئولیت ازدواج را قبول کنند

    آیا تو می خواهی وسیله ای باشی برای ارضاع نیازهای این افراد؟
    آیا حد تو همین قدر هست؟
    دختری که با تمام شرایط ، نگهداری از مادر بیمارش رو بر عهده داره آیا حدش در همین قدر هست؟

    امروز این آقا بود و حالا نیست از کجا معلوم اگه بری و سعی کنی که نظرش رو دوباره جلب کنی ، ایشون برای ابد با شما بمونه و دوباره ترکتون نکنه؟

    خاصیت ازدواج موقت همین هست ، موقت ، زودگذر ، دارای مدت مشخص و پایان پذیر
    اما ازدواج اینگونه نیست ، ازدواج تعهدی است که زمانش پایان پذیر نیست مگر با طلاق و کشمکش هایش


    از نظر من اگر می خواهی زندگی خوب و والایی داشته باشی
    با چشم باز ببین که مردهایی که تن به ازدواج موقت می دهند واقعا چه می خواهند
    خودت از این ازدواج موقت چه می خواهی
    دقیقا فکر کن در آخر با توجه به اینکه تعهد ازدواج موقت خیلی خیلی کمتر از ازدواج دائم هست به کجا میرسی ؟

    مطمئن باش خدا همیشه با تو بوده و هست
    در این خصوص نیز به درگاه خدا بیا و در مقابل وسوسه ها ازش یاری بخواه
    ازش کمک بخواه تا خودش بهت کمک کنه
    توکل به خدا کن و با صبر و حوصله عنان امیالت رو در دستت بگیر تا راه صحیحی در مسیر زندگی ات قرار بگیره

  14. 6 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (سه شنبه 07 تیر 90)

  15. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 شهریور 90 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1390-4-04
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,261
    سطح
    19
    Points: 1,261, Level: 19
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدبینی

    مادرم چند ساله مه مریضه . فلج مغزی شده و من باید ازش مراقبت کنم و به همین دلیل نمیتونم با کسی ازدواج کنم چون با شرایط مادر وقت برای زندگی مستقل ندارم .

    بله من با این آقا رابطه جنسی داشتم .

  16. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: بدبینی

    چرا شرایط ازدواج نداری؟اگر مطلقه هستی هیچ ولی اگر باکره ای باید بدونی عقد دختر باکره بدون اجازه پدر باطله.

    هیچ پدری م اجازه نمی ده دخترش موقت به عقد کسی در بیاد.بازم می گم آخر این رابطه تو ضرر می کنی بدون معطلی

    قطعش کن.

  17. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (شنبه 04 تیر 90)

  18. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: بدبینی

    شرایط شما خیلی خاصه ومن دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه.
    اجازه بدید کارشناسان محترم میان وجواب میدن.

  19. کاربر روبرو از پست مفید داملا تشکرکرده است .

    داملا (شنبه 04 تیر 90)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.