آیا درسته که وقتی زن یا مرد حرفی از همسرش میشنود و یا تذکری بهش داده میشه بهش بربخوره و در جواب بی تفاوت و سرد خودش را نشون بده و بی محلی کنه و حتا سرد بشه
آیا اینطوری همسر تنبیه میشه و معذرت خواهی میکنه یا زندگی بدتر میشه؟؟
من همسرم با من اینطوری رفتار میکنه من هم خیلی زبونم تند هست و زود از کوره در میرم
ولی من که زن هستم و باید اینطور رفتار کنم خیلی کمتر از همسرم قهر میکنم
با وجود اینکه خیلی به محبت من نیاز داره ولی خیلی قده
من الان باید مقابله به مثل کنم؟؟
خواهش میکنم به من بگید این نقطه ضعفه من هست و عصبانیت و تلخی همسرم منو آزار میده قهر هم بیشتر از سه روز نمیتونم تا حالا که نتونستم و همون سه روز هم باز یادم نمیاد
خواهش میکنم بگید در اینگونه موارد طرف مقابل باید چکار کنه؟؟؟









چون باعث ميشه طرف مقابل با خودش فكر كنه كه من از ايده آل همسرم خيلي فاصله دارم. ثانيا اگر هم باشه، بايد خيلي دوستانه و بااحتياط باشه. مقالاتي در مورد انتقاد كردن از همسر در اين تالار وجود داره، اونها را حتما بخوانيد.
میدم. واسش گرون تموم میشه و به نظر خودش تمام تلاشش را کرده و من در اصل دارم نا امیدش میکنم. و این باعث میشه که به ایشون بربخوره و با من سر و سنگین بشه.
اگر اون تاپيك قدرت دادن به مردان را بخواني ميبيني كه توش نوشته: زني كه از شوهرش خيلي انتقاد كنه، باعث ميشه مرد فكر كنه بي عرضه است و ديگه اون زن نمي تونه هيچ وقت پري روياهاي اون مرد بشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)