
نوشته اصلی توسط
آراام
مسلمان عزیز،
این بده بستان در همه ی زندگی هست. وقتی تو می شی مبصر کلاس ( مخصوصا در دوران مدرسه رفتن من ) یعنی شدی جاسوس معاون مدرسه و معلمها و بین رفاقت با بقیه یا جاسوسی انتخاب کردی!! شاید عملا این نبود یا شخصیت تو این طور نبود، ولی نتیجه معمولا اینطور بود.
در محیط کار هم باز همینه. اگر مدیر از تو راضی باشه، بقیه حتما به نوعی ازت فاصله می گیرن.
حالا به همه ی اینها اضافه کن این را که خانم هم باشی. هر پیشرفت تو در محیط کار و دانشگاه ارتباط داده می شه به جنسیتت و چهر ه ات و ...
البته اینها بستگی به فرد هم داره. ولی خب کمابیش همه جا هست. فقط مربوط به سربازی نیست.
******************
تاپیک منحرف شد؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)