
نوشته اصلی توسط
gh.sana
ببين تعريف تو از توجه چيه؟
به نظر تو يه مرد چه طور ميتونه به زنش محبت كنه؟
جواب اين دو تا سوال رو بنويس هم براي خودت هم براي من...
ياد بگير كه خواسته هات رو به شكلي منطقي و معقول به همسرت انتقال بدي نه موقعي كه كودك درونت بيداره و دلت ميخواد نق و نوق كني
من دوست دارم شوهرم اينجوري باشه :
1- وقتي ميرم تو خانوادش پيگيري بكنه كه من راحتم، چيزي نياز ندارم و ...
مثلاً : خونه مادر بزرگش من يكم ديرتر رفتم سر سفره اصلاً انتظار نداشتم غذاشو شروع كرده باشه مامانش واسه من جا باز كرد كه نشستم . شما بودي ناراحت نميشدي
2- براي ديدن من ذوق داشته باشه ، از هر فرصتي براي با من بودن استفاده كنه ،
مثلاً :
1 ماه بعد از عقدمون رفته بوديم مسافرت حتي 1 دقيقه هم تنها نبوديم اون با باباش و برادرشو دومادشون ميرفت منم با مادر و خواهرش . يا اينكه همگي با هم . براي من خيلي عجيب بود يعني شوهر من دلش نميخواست با من تنها باشه ؟ اينكه خواهرش شوهرشو رها ميكنه و با مادرش ميره لزومي نداره ما هم اونجوري باشيم . اونا 3 ساله ازدواج كردن ولي ما تازه به هم رسيديم . عجيب نيست ؟
3- با من صحبت كنه راجع به آينده و زندگيمونو ... تو حرفاش غير مستقيم بگه كه منو دوست داره و حاضره به خاطر من هر كاري بكنه . اون حتي دلش نميخواد راجع به عروسيمون با هم حرف بزنيم .
همين 3تا و چيزايي مشابهشون . واسه من همينا كافيه تا دلخور نباشم
فكر نميكنم خيلي توقع زيادي باشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)