به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 فروردین 92 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,732
    سطح
    24
    Points: 1,732, Level: 24
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    علاقه زیادی به او ندارم

    سلام
    من فردی رو به خواستگاریش رفتم و تمامی معیارهایی رو که میخوام در همسرم باشه ایشون دارند و حتی ماه تولد و اسم ولی تنها مسئله ای که دارم ایشون از نظر هیکلی نمی پسندم و یه جورایی بنده خدا خیلی به دلم نمیشینه
    به نظرتون چه کنم؟

    اگه اطلاعات بیشتر میخواهید بگید تا بدم
    لطفا کمکم کنید
    بد جوری گیر کردم

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 فروردین 90 [ 23:14]
    تاریخ عضویت
    1389-4-09
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,051
    سطح
    27
    Points: 2,051, Level: 27
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    هیکلش چطوریه مگه؟ چاقه؟ لاغره؟ چطوریه؟

  3. #3
    روانشناس تربیتی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 تیر 95 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    5,221
    سطح
    46
    Points: 5,221, Level: 46
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    404

    تشکرشده 451 در 101 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    سلام
    ملاکهاتون رو نمره گذاری کنید و ببینید این ملاکی که گفتید چقدر براتون دارای اهمیته و آیا میتونید به خاطر سایر خوبیهاشون از این یکی بگذرید یانه؟
    هرچند در این مورد که شما گفتید، اگر اشتباه نکنم منظورتون اینه که زیاد خوشتون نمیاد از ظاهرش و تو دلتون نمیره برای دوست داشتن. درسته؟

    اگر اینطوره این مساله ای تقریبا مهم محسوب میشه، هرچند در برخی موارد دیده شده که علاقه در ادامه زندگی ایجاد شده. اگر میبینید که احتمالش هست که علاقه به مرور ایجاد بشه و فرد دیگری رو با این شرایط که تو دلتون هم بره و ملاکهای دیگرتون رو هم به حد کافی داشته باشه ندارید، زیاد سختگیری نکنید؛ اما اگر اصلا تو دلتون نمیره، خودتون و ایشون رو به دردسر نندازید و تصمیمتون رو بگیرید...

  4. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 فروردین 92 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,732
    سطح
    24
    Points: 1,732, Level: 24
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsenazizi
    سلام
    ملاکهاتون رو نمره گذاری کنید و ببینید این ملاکی که گفتید چقدر براتون دارای اهمیته و آیا میتونید به خاطر سایر خوبیهاشون از این یکی بگذرید یانه؟
    هرچند در این مورد که شما گفتید، اگر اشتباه نکنم منظورتون اینه که زیاد خوشتون نمیاد از ظاهرش و تو دلتون نمیره برای دوست داشتن. درسته؟

    اگر اینطوره این مساله ای تقریبا مهم محسوب میشه، هرچند در برخی موارد دیده شده که علاقه در ادامه زندگی ایجاد شده. اگر میبینید که احتمالش هست که علاقه به مرور ایجاد بشه و فرد دیگری رو با این شرایط که تو دلتون هم بره و ملاکهای دیگرتون رو هم به حد کافی داشته باشه ندارید، زیاد سختگیری نکنید؛ اما اگر اصلا تو دلتون نمیره، خودتون و ایشون رو به دردسر نندازید و تصمیمتون رو بگیرید...
    آره خیلی تو دلم نمیره البته خیلی خوبیها داره و تقریبا تمامی معیارهایی رو که من در ذهنم از همسر ایده آلم دارم رو ایشون دارن و بقول اطرافیان حتی بنده خدا خوشکلم هستش ولی یه جورایی تو دلم نمیره شاید بخوام درصد علاقمو بگم حدود 30 تا 40 درصد باشه
    البته در مورد اندام و قیافه وگرنه از نظر دینی و معنویت و خانواده و سایر بی نظیره

  5. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    دوست عزيز نگفتيد از نظر شما مشكل هيكل ايشون چيه؟

  6. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 فروردین 92 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,732
    سطح
    24
    Points: 1,732, Level: 24
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_m
    دوست عزيز نگفتيد از نظر شما مشكل هيكل ايشون چيه؟
    مسئله اینه که به دلم نمی نشینه
    همین!

    نقل قول نوشته اصلی توسط reza297
    خانم محترم به نظر من اگه در يك نگاه كسي به دل آدم نشست خوب حرفي نيست به تناسب اين اگر مشكلات جزئي داشته باشد مي‌شود او را تحمل كرد و يا حتي بعدها عاشقش هم شد . اما اگر اين حس به آدم دست نداد به جرات تمام ميگم محال است اگر مشكلات ديگري داشته باشد را بتواني تحمل كني ! اين براي خودم تجربه بوده است . من زياد از دختري كه برايم كرده بودند خوشم نيومده بود اما اصلا معلوم نبود من كجاي اين دنيا سير ميكردم . خلاصه بعد از يكسال و نيم زندگي مشترك كارمان به جدايي كشيد . انشا... بتوني تصميم عالي بگيري . يه مثال ساده : يه كاپشن ميخري جنسش خوبه دوختش خوبه اما رنگش به نظرت ننننننه زياد مالي نيست . تجسم كن تمام فك و فاميل و دوست و همه بگن عجب كاپشن قشنگي جدا تو عاشقش ميشي ؟ نه نه نه كلاه سرخودمان نگذاريم .
    توصیه بسیار زیبا و در عین حال مهم و کارسازی بود.
    دستت درد نکنه. گرچه من از تجربه شما استفاده کردم ولی از خدا میخوام یه همسر خوبی قسمتت کنه که گذشته بالکل فراموش شه.
    باز هم از تذکرتان متشکرم

  7. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 فروردین 92 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,732
    سطح
    24
    Points: 1,732, Level: 24
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_m
    دوست عزيز نگفتيد از نظر شما مشكل هيكل ايشون چيه؟
    بقول دوستان با فرد ایده آلی که در ذهنمه فرق داره و به عبارتی به دلم نمیشینه!

    پس نتیجه ای که از این تاپیک گرفتم اینه که ایشون رو فراموش کنم
    البته اینم بگم که یه مسئله دیگه در کاره و اون اینکه من چند ماه پیش به خواستگاری ایشون رفتم و دیگه بیخیالش شدم و ایشون به شدت ناراحت شدن و امروز باز دوباره وعده ازدواج دادم که نمی دونم بقول دوستمون آقا رضا نمی دونستم در کجای دنیا سیر می کنم و یهویی زد به سرم و الان پشیمونم
    به نظرتون چطوری بهش بگم که دلخور نشه
    آخه اون بار سرکاری و این بار هم ...
    وای خدا منو ببخشه
    تو رو خدا کمکم کنید.
    دارم دیوونه می شم

  8. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آبان 90 [ 15:01]
    تاریخ عضویت
    1389-10-09
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    1,795
    سطح
    24
    Points: 1,795, Level: 24
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    242

    تشکرشده 235 در 97 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    نقل قول نوشته اصلی توسط faal
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_m
    دوست عزيز نگفتيد از نظر شما مشكل هيكل ايشون چيه؟
    بقول دوستان با فرد ایده آلی که در ذهنمه فرق داره و به عبارتی به دلم نمیشینه!

    پس نتیجه ای که از این تاپیک گرفتم اینه که ایشون رو فراموش کنم
    البته اینم بگم که یه مسئله دیگه در کاره و اون اینکه من چند ماه پیش به خواستگاری ایشون رفتم و دیگه بیخیالش شدم و ایشون به شدت ناراحت شدن و امروز باز دوباره وعده ازدواج دادم که نمی دونم بقول دوستمون آقا رضا نمی دونستم در کجای دنیا سیر می کنم و یهویی زد به سرم و الان پشیمونم
    به نظرتون چطوری بهش بگم که دلخور نشه
    آخه اون بار سرکاری و این بار هم ...
    وای خدا منو ببخشه
    تو رو خدا کمکم کنید.
    دارم دیوونه می شم
    دلیلش چی بوده که وقتی قبلا نپسندیده بودین ، دوباره بعد از چند ماه تصمیم به ازدواج با ایشون گرفتین؟ این شکلی خیلی شخصیت این بنده خدا له میشه. به نظرم باید به شدت و با وسواس عمل کنین. حتما و حتما برو پیش مشاور.

  9. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 فروردین 90 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1389-9-29
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,788
    سطح
    24
    Points: 1,788, Level: 24
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    خانم محترم به نظر من اگه در يك نگاه كسي به دل آدم نشست خوب حرفي نيست به تناسب اين اگر مشكلات جزئي داشته باشد مي‌شود او را تحمل كرد و يا حتي بعدها عاشقش هم شد . اما اگر اين حس به آدم دست نداد به جرات تمام ميگم محال است اگر مشكلات ديگري داشته باشد را بتواني تحمل كني ! اين براي خودم تجربه بوده است . من زياد از دختري كه برايم كرده بودند خوشم نيومده بود اما اصلا معلوم نبود من كجاي اين دنيا سير ميكردم . خلاصه بعد از يكسال و نيم زندگي مشترك كارمان به جدايي كشيد . انشا... بتوني تصميم عالي بگيري . يه مثال ساده : يه كاپشن ميخري جنسش خوبه دوختش خوبه اما رنگش به نظرت ننننننه زياد مالي نيست . تجسم كن تمام فك و فاميل و دوست و همه بگن عجب كاپشن قشنگي جدا تو عاشقش ميشي ؟ نه نه نه كلاه سرخودمان نگذاريم .

  10. کاربر روبرو از پست مفید reza297 تشکرکرده است .

    reza297 (چهارشنبه 03 فروردین 90)

  11. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: علاقه زیادی به او ندارم

    رضا جان ايشون آقا هستن نه خانم!!!! يه كم دقت كنيد لطفا!!

  12. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده است .

    mehrdad_m (چهارشنبه 03 فروردین 90)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.