
نوشته اصلی توسط
mehrdad_m
دوست عزيز نگفتيد از نظر شما مشكل هيكل ايشون چيه؟
بقول دوستان با فرد ایده آلی که در ذهنمه فرق داره و به عبارتی به دلم نمیشینه!
پس نتیجه ای که از این تاپیک گرفتم اینه که ایشون رو فراموش کنم
البته اینم بگم که یه مسئله دیگه در کاره و اون اینکه من چند ماه پیش به خواستگاری ایشون رفتم و دیگه بیخیالش شدم و ایشون به شدت ناراحت شدن و امروز باز دوباره وعده ازدواج دادم که نمی دونم بقول دوستمون آقا رضا نمی دونستم در کجای دنیا سیر می کنم و یهویی زد به سرم و الان پشیمونم
به نظرتون چطوری بهش بگم که دلخور نشه
آخه اون بار سرکاری و این بار هم ...
وای خدا منو ببخشه
تو رو خدا کمکم کنید.
دارم دیوونه می شم



علاقه مندی ها (Bookmarks)