به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 27 123456789101121 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 262

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    واسه سبکتکین

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    از کدوم خصوصیات مثبتش بگم؟
    اونقدر زیاده که نمیشه بیانشون کرد
    من هم به اندازه ای خودخواهم که




    علی رو فقط برای خودم می خواهم ... حتی اونقدر عاشقانه دوستش دارم که نمی خواهم حتی خوبی هاش به گوش باد برسه ... نکنه بره یه جایی بگه ...آخه می دونید چیه
    علی فقط مال منه ... مال خود ِ خود ِ من
    علی مهربانترین مرد دنیاست



    وقتی مریض می شدم هرجا که بود میومد خونه
    گوشت تازه می گرفت ... خودش کباب می کرد...
    کنارم می نشست تا من بخورم ...
    موهایم رو نوازش می کرد تا به خواب برم
    مو طلایی رو نگه می داشت تا من یه کمی استراحت کنم که حالم خوب بشه...
    وقتی بیدار می شدم و می دیدم چه صبورانه خیلی آروم و بی سرو صدا با مو طلایی بازی می کنه...


    به وجودش به داشتن چنین مردی افتخار می کردم
    توی دلم همیشه به خدا می گفتم :
    خدا یا ! من چه کاری کردم که مورد قبولت واقع شده که چنین گوهری مثل علی رو به من داده ای


    علی منو غرق در عشق خودش کرد...اونقدر به من محبت کرد ...
    که یهو دیدم جای قلبم توی سینه ام خالی شده
    آره قلبم رو با خودش برد...برای همیشه




    نمی دونم توی این تاپیک چی باید نوشت
    آقای مدیر عنوانش رو گذاشتید خصوصیات مثبت شوهرم
    یعنی تیتروار بنویسیم؟!


    ادامه دارد


  2. 15 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 26 مرداد 93), بالهای صداقت (جمعه 20 مرداد 91)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    واقعا شما خيلي مهربونيد . همتون دوستان خيلي خوبي هستين كه انقدر دلسوزانه ما رو راهنمايي مي كنيد ازتون ممنونم واقعا .
    اگه هنوز خوب نمي تونم به حرفاتون گوش بدم به خاطر اينه كه هنوز خيلي بچه ام و از دنياي بچگي بيرون نيومدم . و در ضمن خيلي ترسو هستم .

    اصلا هر چند ساعت يكبار فكرم و تصميمم عوض مي شه . نمي دونم چيكار كنم .

  4. 7 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (شنبه 17 اردیبهشت 90)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    البته میدونم قصد بالهای صداقت گرامی از این پست چیه، و میدونم آخرش هم میخواد به نتایج منطقی برسونه اما جای یه شیطنت کوچولو اینجا خالی بود:

    [quote=بالهای صداقت]
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت

    علی رو فقط برای خودم می خواهم ... حتی اونقدر عاشقانه دوستش دارم که نمی خواهم حتی خوبی هاش به گوش باد برسه ... نکنه بره یه جایی بگه ...آخه می دونید چیه
    علی فقط مال منه ... مال خود ِ خود ِ من

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    سلام بی دل عزیز
    یادمه ... بهم گفتی

    بالهای صداقت تو شوهرت چه در کنارت باشه یا نباشه فقط شوهر خودت هست یعنی با هیچ چیز دیگه ای شوهرت را تقسیم نکرده ای و کاملا مال خودت هست

    الان آمده ام بگویم

    بی دل عزیز من
    شوهر من و یا شوهر هرشخص دیگه ای دربست و تمام و کمال در اختیار خودش و مال خودش نیست
    اصلا مگه شوهر مثل کیف و کفش هست که جز اموال شخصیمون باشه


    color]

    و اما توصیه بی دل:
    هیچ توصیه ای ندارم! جز اینکه برای سبکتکین عزیز آرزوی صبر جمیل دارم.






  6. 13 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (جمعه 20 مرداد 91)

  7. #4
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سلام بی دل عزیز
    خیلی خیلی خوشحال شدم دیدم نقل قولی از من گذاشتی ، ممنون می شم تو هم توی این راستا همون طوری که به من کمک کردی به سبکتکین هم کمک کنی


    تغییر سخته ولی ناممکن نیست

    89/1/29 بالهای صداقت با این دید که علی مال ِ مالِ خودم هست و به هیچکس نمی دهمش یعنی
    از روی خودخواهی شوهرم را می خواستم
    علی رو دوست داشتم اما خودِ علی رو نه بلکه خودخواهی خودم رو دوست داشتم

    بی دل یادت میاد توی تاپیک اگر بال داشتم چقدر بهم تلنگر زدی؟

    ======

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت


    سبک تکین

    قصدم نیست که بخواهم خودم رو با تو مقایسه کنم
    و یا بگم مشکلاتمون مشابه هم هست
    و یا اینکه زندگیهامون شکل همه
    نه

    اصلا قصدم اینها نیست


    سبک تکین واقعا از ته قلبم آرزو دارم تو عاقبت به خیر بشی آرزو دارم خوشحال و خندان باشی
    از خدا می خواهم در تمام مراحل زندگی ات آرامش داشته باشی






    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin

    يه باره ديگه تاپيك بالهاي صداقت رو كامل خوندم
    .
    فكر مي كنم هيچوقت نمي تونم مثل بالهاي صداقت عزيز بي خيال شوهرم بشم .
    خوش به حالتون بالهاي صداقت . من اين توانايي رو ندارم كه بي خيالش بشم . احساس مي كنم شوهرم مال منه و نمي خوام دست كسه ديگه اي بهش برسه .
    خيلي تو اين مورد حسودم .
    وقتي نوشته هاتونو خوندم ديدم تو يه مقطعي با اين كه قبلش خيلي تلاش داشتين زندگيتونو حفظ كنين
    بي خيال شدين و خودتون راضي به طلاق شدين . برام جالب بود
    اما من نمي تونم اينكارو بكنم .
    خيلي حساس و زودرنجم .
    خدا كنه هيچوقت كارم به اونجا نرسه .
    به هر حال برات خيلي خوشحالم در مورد برگشتن شوهرت .


    سبک تکین از پست خودم و خودت به چه نتیجه ای میرسی؟



  8. 6 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 26 مرداد 93), بالهای صداقت (جمعه 20 مرداد 91)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    حس مي كنم شما هم يه روزي مثل من عاشق شوهرتون يودين و بعد به اون مرحله رسيدين كه بايد رهاش كنين .

    من متاسفانه نتونستم آخرش بفهمم چي شد كه شوهرتون برگشت و فكر مي كنم يكي از تاپيكاتونو نخوندم و يا پيدا نمي كنم . چون من تا اونجا خوندم كه تصميم گرفته بودين كه ديگه بي خيال همسرتون بشين و ازش طلاق بگيرين و دوستان داشتن راهنماييت مي كردن كه مواظب باش از اونور بوم نيوفتي و احساساتي تصميم نگيري . خوندم كه تو همش براي بچه ها نوشته بودي ديگه تصميمم براي طلاق قطعيه و نوشته بودي مگه قراره بعد طلاق چي پش بياد هر چي رو مي خواستم طعمشو بچشم الان چشيدم و بچه ها راهنماييت مي كردن كه بازم صبر كني .

    ولي اون تاپيكت سرانجام و نتيجه اي توش نبود و يه دفعه يه تاپيك ديگه باز كرده بودي كه از نوشته هات معلوم بود كه شوهرت برگشته و داري سعي مي كني زندگيتو اصلاح كني . ولي اين وسط يه زنجير از تاپيكات نيست كه بتونم عكس العمل تو و شوهرت رو ببينم و تجربتو مطالعه كنم .

    باورت مي شه منم دو سه روزه همش دارم به خودم مي گم نترس چي بعد از طلاق مي خواد بشه كه تا حالا نشده . ترسي نداره .

    هر چند هنوز كاملا به اين نتيجه نرسيدم كه اگه قبول نكنه وكارمون به طلاق برسه مي تونم دلتنگيشو تحمل كنم يا نه . ولي بايد خودمو قوي كنم . و بقول فرشته جون ترسمو از بين ببرم .

    شبا وقتي مي رسم خونه سعي مي كنم خودمو مشغول كنم . كاراي هنري و دستي زياد انجام مي دم . قبلا آرزو مي كردم كاش يه خورده وقت داشتم و كار هنري مي كردم اما حالا وقتي مي خوام خودمو با اينكارا مشغول كنم ديگه اون شوق قبلا رو ندارم .
    بي ذوق شدم اصلا . انگار كه همش منتظرم كه وقتي كارم تموم شد مثلا شوهرم كه شب مياد بهش نشون بدم و اون ازم تعريف كنه . نمي دونم يه همچين حسي دارم و به خاطر همين نمي تونم خودمو مشغول كنم .

    مثلا ديشب كه رفتم خونه شروع كردم به درست كردن يه دستبند . وسطاش خسته شدم و پرتش كردم اونور . شروع كردم تلويزيون ديدن . يكي دو ساعت تلويزيون نگاه كردم بعد ديدم چقدر مسخره است . بي خيال شدم و ساعت 9 شب خوابيدم . قبلن ها ساعت 2-3 نصفه شبم هر كاري مي كردم خوابم نمي برد ولي الان عين آدماي عاطل و باطل شدم . سرگرمي هاي قبل برام جذابيت نداره .
    نمي دونم چجوري اين حسو از خودم دور كنم . و مثل قبل با انگيزه بشم . نمي دونم .

  10. 6 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (جمعه 20 مرداد 91)

  11. #6
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    درست ميشه صبر داشته باش .

    اين مرحله ي گذر از بحران است و هر كسي در شرايط سخت اين حالات را تجربه مي كنه .

    همين اندازه كه جلو آمده اي خيلي خوبه و كم كم انگيزه ها بر مي گردند . همه ي انگيزه ي ادم تائيد و تشويق گرفتن از همسر نيست .

    چشم هايت را خوب باز كن ، خوب و عميق ديدن را ياد بگير . گوشهايت را خوب باز كن ، خوب شنيدن و شنونده ي خوب بودن را ياد بگير واز حس لامسه ات خوب استفاده كن و ..........از حواس پنجگانه ات خوب استفاده كن و اجازه بده شهودت هم راه خودش را به زندگي ات باز كنه كه تا به درك ارزشهاي معنا بهتر دست پيدا كني و .... .

    دور و برت پر است از چيزها ي خوب و قشنگي كه مي تواني با آنها زندگي كني بدون وابستگي از آنها لذت ببري .

    من مطمئنم كه همه چيز درست ميشه . صبر داشته باش نازنين . طلوع نزديك است .

  12. 6 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 17 اردیبهشت 90), paiize (یکشنبه 26 مرداد 93)

  13. #7
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    >>>>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت


    علی رو فقط برای خودم می خواهم ... حتی اونقدر عاشقانه دوستش دارم که نمی خواهم حتی خوبی هاش به گوش باد برسه ... نکنه بره یه جایی بگه ...آخه می دونید چیه
    علی فقط مال منه ... مال خود ِ خود ِ من


    <<<<


    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin

    احساس مي كنم شوهرم مال منه و نمي خوام دست كسه ديگه اي بهش برسه .
    خيلي تو اين مورد حسودم .





    سبک تکین از پست خودم و خودت به چه نتیجه ای میرسی؟

  14. 3 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (جمعه 20 مرداد 91)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سبک تکین از پست خودم و خودت به چه نتیجه ای میرسی؟

    اينكه اين حس وابستگي انگار تو اكثر ما زنها يا شايدم بعضي مردا مشتركه . و يا شايدم خودخواهي بعضي از ما ها زياده و همه چي رو براي خودمون مي خوايم .
    ولي خوب خودخواهي بدي نيست كه ، به نظرم خيلي قشنگ و زيباست ولي به شرط اينكه طرف مقابلت هم درك كنه اين حس قشنگ رو و بهت احترام بذاره وگرنه زجركش كردن خود آدمه .
    راستي بالهاي صداقت عزيز در مورد اون تاپيكت كه گفتم پيدا نمي كنم و اين كه چه اتفاقي اين وسط واست افتاد اگه چيزي نوشتي جايي ممنون مي شم لينكشو برام بزاري تا از تجربياتت استفاده كنم .

  16. #9
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin
    سبک تکین از پست خودم و خودت به چه نتیجه ای میرسی؟

    اينكه اين حس وابستگي انگار تو اكثر ما زنها يا شايدم بعضي مردا مشتركه . و يا شايدم خودخواهي بعضي از ما ها زياده و همه چي رو براي خودمون مي خوايم .
    ولي خوب خودخواهي بدي نيست كه ، به نظرم خيلي قشنگ و زيباست ولي به شرط اينكه طرف مقابلت هم درك كنه اين حس قشنگ رو و بهت احترام بذاره وگرنه زجركش كردن خود آدمه .


    سبكتكين تو در معناي دلبستگي و وابستگي دچار اشكال هستي . گويي اين دو را همراستا با هم مي داني

    ممكن نيست همسران دلبستگي به هم همديگر را درك نكنند و...بلكه آنچه مشكل زا است و مشكل ايجاد مي كند وابستگي است.

    خواهش مي كنم حال كه اهل كتاب خواندن شده اي .
    كتابهاي " وابستگي مقابل ؤ وابستگي عاطفي " را بخوان .

  17. 4 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 20 فروردین 90)

  18. #10
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سبک تکین اوضاع توی دو خط به طور کامل در چه حاله؟

  19. 3 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (شنبه 17 اردیبهشت 90)


 
صفحه 1 از 27 123456789101121 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.