سلام عرفان
متن جالبیه...
من یه نسخه کپی کردم در تالار آرامش...
فقط نگرانم آنها که به دنبال آرامش می آیند اونجا یه جوری بخوره توی ذوقشون....
اما محتوای قشنگی داره....
من کپی کردم| | | | | | | | | | ||||||||||||||||||||||||||||
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام عرفان
متن جالبیه...
من یه نسخه کپی کردم در تالار آرامش...
فقط نگرانم آنها که به دنبال آرامش می آیند اونجا یه جوری بخوره توی ذوقشون....
اما محتوای قشنگی داره....
من کپی کردم| | | | | | | | | | ||||||||||||||||||||||||||||
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)