
نوشته اصلی توسط
hamishetanha
سلام دوست خوبم. قبل از پاسخ دادن به سؤالتون من يه سوال از شما دارم! چرا جلب توجه؟ اين سؤال رو نپرسيدم كه جواب منو بدين، در حقيقت پرسيدم تا جواب خودتونو بدين، اون چيزي كه خودتون به خودتون پاسخ دادين رو بنويسين تا هم من و هم دوستان ديگه بتونيم راحتتر و منطقي تر پاسخ شما رو بديم. چون فكر ميكنم مشكلتون چيز ديگه اي باشه... گاهي وقت ها مشكلات اصلي ما خودشنو در يه كالبد ديگه اي نشون ميدن و چون غلط انداز ميشن اقدام در موردشون كار رو خراب تر ميكنه. بايد ريشه يابي شه اونوقت مشكل اصلي كه برطرف شد ، مشكلات بعدش هم خود به خود برطرف ميشن. پس منتظر پاسختون هستم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)