سلام ماریا
خوش آمدی
تشکر می کنم از mashogh Hamijast خیلی نکات کلید و قشنگی را اشاره کردند.
باید ببینم یک مردی در چه شرایطی از رفتار شما خوشش می آید یا بدش می آید.
شما به این سئوال فرضی جواب بدهید شاید مرزی که خواستید بیشتر روشن شود
فرض کنید انشاء الله با یک آقای خوب وخواستنی ( اگر وجود خارجی داشته باشه :D ) ازدواج کردید. و او یک روزی به محل کار شما می آید و رفتار شما را با همکاران آقا نگاه می کند. فکر می کنید چه رفتاری به او آرامش و لذت و رضایت می دهد؟
حال فرض دیگری
تصور کنید در خیابان ، در محل کار یا محله خود با یک پسری آشنا می شوی و او احساس محبت و عشق به شما می کنه!، فکر می کنی چه رفتاری اگر انجام دهی او غرق لذت و شادی می شود؟
پس نکته کلیدی mashogh hamijast واقعا طلاست، که چه مردی ، در چه موقعیتی از شما چه انتظاری دارد.
اگر منظورتان ازدواج باشد همانطور که اشاره کردید، لازم است در وقت شناخت همسر، و بررسی او ، دقیقا خواست های خود را و خصوصیات خود را صادقانه با او در میان بگذارید. نه اینکه فقط یک بخش شخصیت خود را به او نشان دهید. اما در رابطه های غیر رسمی و بیرونی بهتر است همان روی مغرور خود را حفظ کنید، تا کمتر آسیب ببینید.