سلام. با digitalmanموافقم و در ادامه نوشته های او..

هر فرد انگیزه و ملاک ازدواج خودش رو انتخاب میکنه و کسی نمیتونه به جای شما تصمیم بگیره ,اعتقادات و نگرشهای ما یکسان نیست.همانطور که دوستمون اشاره کرده .شرایط محیطی و تغییر در زندگی بر بینشهای ما تأثر گذاره واین به خودتون بستگی داره چقدر آمیخته اون محیط بشین.امر ازدواج خرید اینترنتی نیست(ببخشید).شما فردی رو که انتخاب میکنید قرار چندین سال با او زندگی کنید از روی نوشته ها ویا چهره طرف مقابل فکر نکنم بتوان کسی رو شناخت .ازدواج بدون داشتن اطلاعات کافي از موقعيت فردي ، خانوادگي و اجتماعي شخص مقابل صحیح نیست. بعد از آشنایی ,چند جلسه حضوری با خود شخص و حتی با خانواده او ؛به نظر من پسنیده تر است.سعی کنید آگاهانه نسبت به این امر تصمیم بگیرید .