سلام mohabat
شما دختر بسیار حساسی هستید. و این احساسات بالا اگر چه در ابتدا می تواند فردی را جذب کند، اما به سرعت طرف مقابل احساس می کند گیر افتاده است. معمولا افراد حساس انتظارات خاصی از طرف مقابل دارند و آزادی او را ازش می گیرند. زودرنجی از نشانه های بازر چنین شخصیتی هست. و توقع بی عیب و نقص بودن از دیگران نشانه دیگر آن است.
اما در دنیای واقعی آدمهای مطلقا خوب وجود ندارند. و با هر کس که آشنا بشوید متوجه می شوید که عیب هایی دارد و از همین جا هست که مشکلات شروع می شود.
هوش هیجانی یا هوش عاطفی مقوله ایست که روانشناسان به کمک آن نحوه کنترل احساسات را در شخص و روابطش با دیگران را آموزش می دهند.

به نظرم شما نگران همسرآینده ات نباش، نگران کسی نباش که باید تو را دوست داشته باشد. به جای آن سعی کن احساسات خود را به تعادل بکشانی. اصطلاح معمولی آن کم کردن احساسات (یا پوست کلفت شدن به حرفها و حرکات دیگران است= عکس زودرنجی)
توصیه عملی من اینست به یک روانشناس بالینی حضور مراجعه کن و در مورد روشهای کاهش زودرنجی و کنترل احساسات از او کمک بخواه