سلام لیلا
به نظر یه جورایی هردوتون احساس محور هستید، در حالیکه در زندگی علاوه بر توجه به احساسات باید یه کمی مهارت و تمرین، داشت و یه کمی پخته تر عمل کرد، گردآفرید درست می گوید، اینجور وقت ها شفاف سازی و توضیح دادن احساسات و افکار برای همدیگر بهترین هست.
اگر بچه گانه زندگی کنیم، بچه گانه هم جدا می شویم، یا بچه گانه با درگیری در کنار هم خواهیم ماند. بالغانه مسائل خود را بررسی کنید. در واقع شما کمترین اطلاع را از مهمترین خصلتهای روانی یکدیگر دارید. و این یعنی تیر زدن در تاریکی ....







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)