سلام omid84
من با zeinab موافقم
اگر تا این اندازه معیارهای شما مناسب هست، بهتر است سریعتر تا مرغ از قفس نپریده، مسائل را به صورت رسمی شروع کنید و شناخت خود را کامل کنید. تا خیالتون راحت تر بشه. بعد از رسمی کردن مسائل، خانواده ها هم جهت این مشکلات با شما همکاری و هماهنگی ایجاد می کنند. و اگر بنا باشه بعدا مشکلی ایجاد بشه، در همین اول خودش را نشون میده.
چه جوری؟!
مثلا گیر دادن خانواده دختر به کار و پول و شغل و سربازی و ....، و کلا نپذیرفتن شما.
اما اگر شرایط شما به طور کلی مناسب آن خانم باشه و خانواده ها هم نسبتا منطقی باشه، با خواستگاری شما ، اهداف شما بهتر تحقق می یابد. به هر حال اولین کار امیدواری و حرکت و تلاش هست. توکل به خدا کن و برو جلو...







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)