سلام
تولدت مبارك
تولد واقعی وقتی هست كه با تدبیر و تلاش خود و با ایجاد تغییرات مثبت خودمون ،خودمون را متولد می كنیم.
احسنت.
بعد از تولد تا كودك وجودمان قوی شود، مراقبت ویژه می خواهد، خیلی باید مواظبش باشیم.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
تولدت مبارك
تولد واقعی وقتی هست كه با تدبیر و تلاش خود و با ایجاد تغییرات مثبت خودمون ،خودمون را متولد می كنیم.
احسنت.
بعد از تولد تا كودك وجودمان قوی شود، مراقبت ویژه می خواهد، خیلی باید مواظبش باشیم.
مدیرهمدردی (جمعه 26 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)