سلام
شما مسئول ناراحتی احتمالی خواهرش نیستید، و نباید نگران این موضوع باشید. این حق هر کسی هست که انتخاب خودش را داشته باشد. همانطور که خواهر ایشون حق چنین انتخابی (رد یا قبول کسی ) را دارد.
همچنین شما چه کار به جو حاکم و انتظار دیگران دارید(گرچه گمان نمی کنم کسی چنین انتظاری از شما داشته باشه).
بدترین حالت که ممکن است پیش بیاید اینه که بگویند صبر کن تا خواهر بزرگتر ازدواج کنه....

به نظرم به جای این گمانه زنی ها و حدس و خیالات، بهتر است مسئله را به واقعیت بکشانی تا خانواده ات نیز راهنمایی کنند.