سلام hojjatian
غمها و رنجها بخش عمده ای از زندگی ما هستند و اغلب تعیین کننده ی مسیر زندگی ... اما رنجهایی سازنده ، پیش برنده و موفقیت سازند که معنا دار باشند... که مولد باشند ... که بتوان برای آنها هویت و جایگاه تعریف کرد ...
رنجها و شادیهای ما ثمره و میوه ی انتخابهای ماست... پس هر چه انتخاب ها آگاهانه تر و روشن تر ، رنجها و شادیها معنا دار تر و سازنده تر ..
عجیبه که با وجود 21 پست من هنوز نفهمیدم علت اصلی وابستگی تو به این خانم محترم چیست و عجیب تر اینکه هنوز هم نمی دونم چه دلیل محکمی وجود داره که مانع فکر کردن شما به این ازدواجه ...
و چون واقعا نمی دونم دلیل این دلبستگی و پس زدگی چیه ، تنها می تونم توصیه کنم که
1. معیارهای خودت رو برای ازدواج دقیق تر و شفاف تر مورد بررسی قرار بده تا بتونی نه فقط در مورد ازدواج با این خانم که در هر موردی که در ارتباط با ازدواج برات پیش میاد عاقلانه تر و بهتر تصمیم بگیری .
2.شیوه ی بررسی و حل مساله رو یادبگیر و تمرین کن.
3. سعی کن خودت رو بیش از این بشناسی .
4. لطفا به لینک های زیر سر بزن :
- لینک مقالات گلچین : مشاوره ازدواج
- انتخاب صحیح، شیوه حل مسئله و تعارضهای ما
- خطاهای شناختی و مشکلات ما
موفق باشی .








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)