سلام سیب
اگر برادرت دوست دارد واقعا قصد ازدواجش را با او در میان بگذارد و هم خودش از تردید درآید، هم مطمئن شود که آن دختر نظرش در مورد او چیست، بهتر است به جای این ارتباطات بر اساس ذهنیت های خودش ، از او بخواهد (شاید بهتر باشد از طریق یک رابط خانم)، که آدرس خود را جهت خواستگاری و شناخت بیشتر بدهد.(روی پیشنهاد خانم هنرمند می توانید فکر کنید.)
معمولا اگر دختری خواهان ارتباطات بی سرانجام دوست دختر و دوست پسری نباشه، اما بخواهد در مورد ازدواج فکر کند، از این پیشنهاد استقبال می کند. اما اگر به هر ترتیب ایشون جواب نفی داد. برادر شما این را خواهد فهمید که کلا دچار یک ارتباط یک طرفه شده است.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)