سلام محمد رضا
خوش آمدید
بدبینی متاسفانه یکی از خصیصه هایی هست که نسبت به درمان مقاوم هست. و میزان پیشرفت در بهبود آن کاملا به کارهای سختی هست که مراجع مجبور هست بر خلاف احساسات خود انجام دهد.
من پیشنهاد می دهم شما حضوری با یک روانشناس بالینی مشاوره داشته باشید. و قدم به قدم بر اساس تکالیف ایشون عمل کنید، حتی اگر برای شما بعضی از این حرفها آزارنده باشد.
یک پای دیگر درمان هم این خانم هست، که باید از او بخواهید تا کامل شدن درمان، نسبت به احساسات شما حساستر برخورد کرده و موارد مشابه را کاهش دهد.
باز هم تاکید می کنم، باید زحمت تغییر را با آغوش باز قبول کنی و مداومت کنی.