سلام به اعضای خوب تالار
محمد ابراهیمی در تالار چقدر موفق بوده است یا نه
از محمد ابراهیمی انتقاد دارید بگوید
![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام به اعضای خوب تالار
محمد ابراهیمی در تالار چقدر موفق بوده است یا نه
از محمد ابراهیمی انتقاد دارید بگوید
![]()
محمدابراهیمی (جمعه 15 دی 91)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
والا موفق بوندنش رو نمیدونم اما درموردش باید بگم:
محمد ابراهیمی، مرد خوش قلب،مهربان،دل نازک وبی ریایی است که خیلی هم زود عصبانی میشه وهوس خدافظی
می کنه.
شما خیلی خوبید فقط این عادت زود رنجی تون رو هم اگه بذارید کنار دیگه ماه میشید.
محمدابراهیمی (چهارشنبه 09 مرداد 92), داملا (جمعه 15 دی 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اعضای خوب تالار از محمد ابراهیمی انتقاد دارید بگوید
محمد ابراهیمی در تالار چقدر موفق بوده است یا نه
![]()
محمدابراهیمی (جمعه 15 دی 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
انتقاد نگفته بودم چون چیزی قابل انتقاد ندیده بودم فقط یک چیز:نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
محمد آقا تو تاپیک چرا خشمگین می شویم براتون نوشتم گاهی اوقات دچار سو تفاهم می شویم و خمشگین می شویم .
و دلخور می شویم و این اتفاق در محیط مجازی بیشتر می افته چون ظاهر یک نوشته، لحن رو مشخص نمی کنه.امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم .
شما هم ی کوچولو زود ناراحت می شید با اینکه ممکن علت ناراحتی یک سو تفاهم بوده باشه.و....
امیدوارم همیشه سلامت باشید و موفق و از من ناراحت نباشید
شما خیلی خوب تاپیک وجود این عضو در تالار چه اثری دارد را مدیریت می کنید و به موقع نام افراد رو می گیدو این تاپیک با مدیریت موفق شما محبوب شده و به اعضا اعتماد به نفس می ده و همچنین کمک می کنه اعضا از خودشون بازخور ببینند و خیلی خوبه
و منم از اون تاپیک شما خیلی استفاده کردم .
نازنین آریایی (جمعه 15 دی 91)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
اقای محمد ابراهیمی ، اتفاقا خیلی سعی کردم نسبت به شما در تالار شناخت پیدا کنم اما متاسفانه نتونستم .
احساس می کنم که دوستان در این تالار به شما اعتماد کرده اند و شما رو خیلی دوست دارند .من هم به خوبی شما واقف شدم .
به نظرم شما هم به دوستان اعتماد کنید و اگر در دنیای واقعی به مشکلی برخورد کردید که انشا الله هیچ وقت برخورد نکنید با ما در میون بذارید . مطمئن باشید همه پذیرای شما هستند و مشتاقانه برای کمک به دوست خوبمون "محمد ابراهیمی " اقدام می کنیم .
![]()
بی نهایت (دوشنبه 05 دی 90)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
سلام محمد ابراهیمی در تالار چقدر موفق بوده یا نه!:)
آقای محمد ابراهیمی به نظر من شما خیلی خوش ذوق و خوش سلیقه هستید از رو آواتور خودتون و از امضاهایی که می گفتید قشنگه می گم
و انتقاد اینکه از وقتی من اینجاهستم اصلا نمی بینم زیاد فعالیتی داشته باشید یا مشارکت کنید در تاپیک ها
اسمتون به عنوان انلاین زیاد می بینم ولی انگار زیاد چیزی نمی گید به خاطر همین همون جور که بی نهایت می گه شناخت زیادی ازتون بدست نیاوردم
نازنین آریایی (سه شنبه 20 دی 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،
محمد ابراهیمی دلش پاکه و مهربون.
این تالار هم نیاز به آدم های مهربون داره!
پس آقا محمد در تالار موفق بوده.
به خصوص در تاپیک هایی که حال و هوای اعضا رو تغییر می دهند، مثل شعر و قدردانی و صندلی داغ و ...
موفق باشی آقا محمد.
hamed65 (دوشنبه 05 دی 90), mohammad6599 (پنجشنبه 29 فروردین 92)
تشکرشده 1,873 در 399 پست
اقای محمدابراهیمی یکی ازصادق ترین وبهترینهای تالاره.
وهمین خصلت هم باعث موفقیت ایشونه.
mahi91 (جمعه 15 دی 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام از اعضای و مدیران خوب تالار از من انتقاد کردند خیلی تشکر و قدردانی می کنم
امیدوارم در تالار مفید باشم امیدوارم از مدیران تالار و اعضا خوب تالار از تجربیات استفاده کنم
محمدابراهیمی (جمعه 15 دی 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
محمد ابراهیمی در تالار چقدر موفق بوده است یا نه
محمد ابراهیمی در تالار موفق نبوده است بگوید
![]()
محمدابراهیمی (جمعه 15 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)