سلام من اين اولي موضوعي هستش كه مي نويسم . ميخوام منو راهنمائي كنيد . من يه ساله با يه دختر خانوم آشنا شدم . اون تو تبريزه و من تو سنندج . همديگه رو خيلي دوست داريم . سن اون يه شش ماهي از من بزرگتره . من ميخوام در آينده باهاش ازدواج كنم . من . اون تو ياهو با هم ديگه آشنا شديم . هر روز با همديگه به صورت تلفني حرف مي زنيم . من نمي دونم يه فكرايي تو سرم مياد كه هيچ جوابي براش ندارم . اينكه آخه من تو سنندج و اون تو تبريز چطور ممكنه با همديگه ازدواج كنيم ؟ اصلاً از كجا معلوم همزمان با من با يكي ديگه دوست نباشه ؟ نمي دونم . تابستون ميخوام ترم ميهمان بگيرم و واحدهاي تابستون رو برم پيشش . كنارش باشم تا بيشتر باهاش آشنا بشم . نمي دونم به كمكتون خيلي نياز دارم . آيا من و اون يه روز بهم مي رسيم ؟؟؟؟؟