سلام
دوستی دختر و پسر خوبه یا بد ؟ ( مهم نسیت و مسئله و بحث مورد نظر من نیست )
من مشکلی با دوستی پسر و دختر نداشتم و ندارم !
ولی دوستی با فساد چه فرقی داره ؟
آیا میشه هر روز با یه پسر یا یه دختر جدید بود ؟
فرق زن پاک و مرد پاک با زن فاسد و مرد فاسد چیه ؟
زن و مرد پاک یک بار شوهر میکنن و زن میگیرن و زندگی میکنن ! ( معمولا اینطور هست )
زن فاسد و مرد فاسد هر روز با یکی هستن ! ( همیشه همینطور بوده و هست )
حالا سوال من بی جواب مونده و ازتون کمک میخوام .
آیا دختر و پسری که هر روز با یکی دوستی میکنن فاسد هستن ؟ ( چرا بله چرا خیر )
ممنونم از همه دوستان عزیز








علاقه مندی ها (Bookmarks)