تالار گفتگوی همدردی > تجارب اعضاء سایت در زندگی شخصی > راههای شکست در زندگی
منو ببخشید اگر ناراحت نمیشوید این بخش چه معنی دارد ؟
"راههای شکست در زندگی" ؟ یا "راههای شکست نخوردن در زندگی"؟
یعنی من چیکار کنم که در زندگی شکست بخورم ؟
تشکرشده 755 در 381 پست
تالار گفتگوی همدردی > تجارب اعضاء سایت در زندگی شخصی > راههای شکست در زندگی
منو ببخشید اگر ناراحت نمیشوید این بخش چه معنی دارد ؟
"راههای شکست در زندگی" ؟ یا "راههای شکست نخوردن در زندگی"؟
یعنی من چیکار کنم که در زندگی شکست بخورم ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)