تالار گفتگوی همدردی > تجارب اعضاء سایت در زندگی شخصی > راههای شکست در زندگی
منو ببخشید اگر ناراحت نمیشوید این بخش چه معنی دارد ؟
"راههای شکست در زندگی" ؟ یا "راههای شکست نخوردن در زندگی"؟
یعنی من چیکار کنم که در زندگی شکست بخورم ؟