سلام دوستان وخسته نباشید
سال نو رو بتون تبریک میگم
دوستان من میخوام با مادرم در مورد دختری که باش دوستم و میخوام باهاش ازدواج کنن صحبت کنم ولی دو تا مشکل دارم
1. اصلا روم نمیشه با مادرم در مورد این چیزا صحبت کنم
2.مخانواده ام با دوستی مخالفن و میگن اگه دختر خوبی بود به دوستی تن نمیداد

تورو خدا کمکم کنید تا میخوام برم جلو که با مادرم صحبت کنم انگار جونم داره از گلوم در میاد و پشیمون میشم