با سلام مدت چهار سال است که ازدواج کرده ام و شکر خدا همسرم مهربان و خوشرواست
و به هم علاقمندیم مسئله من بیکاری ایشان است که بسیار رنجم می دهد
البته اول زندگی بیکار نبود و کافی نت داشت ولی بعد از یکسال با کلی ضرر بخاطر نداشتن درآمد وعقب افتادن اجاره اش مجبور شد تعطیلش کند بعد از آن خیلی دنبال کار گشت و به هر دری زد ولی بی نتیجه بود
و مسئولیت مخارج زندگی روی دوش من افتاد
من تقریبا هفت سال است که دفتر کوچکی (تبلیغاتی ) دایر کرده ام که به دلایلی هیچ پیشرفتی نداشته
و فقط جواب مخارج اولیه زندگی ام را می دهد این اواخر حتی کفاف مخارج اولیه را نمی دهد
واین باعث دلسردی من از زندگی شده ونسبت به همسر و زندگی مشترکم بی تفاوت شده ام البته
بنده خدا شوهرم هم به من گیر نمی ده وبا همه این مشکلات بازم خیلی بهم ابراز محبت می کنه
دوست داشتم مشکلاتم حل کنم ولی نتونستم و با دوستام مشورت کردم ولی نتونستن کمکم کنن
باور کنین نسبت به زندگی خیلی دلسرد شدم و بعضی وقتها از ازدواجم پشیمون میشم
ولی چون شوهرم مرد خوب و فهمیده ایه باز صبر میکنم
با توجه به اینکه سرمایه کمی داریم می ترسم همین سرمایمونم تموم بشه و باز شوهرم هنوز بیکار باشه
دنبال مشاوره هم رفتم ولی چون شهر ما کوچیکه مشاور خوبی نداره
خیلی به کمک شما نیاز دارم از مدیر سایت هم می خوام کمکم کنه
بخدا دوست ندارم زندگی ام از هم بپاشه
ممنون از همتون