سلام.بی مقدمه میگم کسی میتونه بگه چرا فکر میکنین خدا باید مهربون باشه و توی هر لحظه بهترینها رو واستون در نظر گرفته باشه؟البته اشتباه نکنید منم به خدا اعتقاد دارم حتی نمازم میخونم ولی هنوز نتونستم به این اعتقاد قلبی برسم که خدا دوستم داره و... همین الان داشتم این متنو تایپ میکردم این فکر به ذهنم رسید اگه مهربون نیس پس چرا اینقدر زود گناها رو میبخشه البته اگه توبه کرده باشی.ولی نمیفهمم چرا گاهی وقتا اینقدر صداش میکنم احساس میکنم توجهی بهم نداره و یا ازم بدش میاد.امیدوارم متوجه مشکلم شده باشین و شاید فکر کنین جای مطرح کردن این موضوع اینجا نیست ولی باید بگم این موضوع تاثیر زیادی روی زندگیم گذاشته و تا حدی ارامشم رو گرفته .اضطراب دارم.از اینکه نمیدونم چی قراره پیش بیاد حتی نمیتونم مثل خیلیای دیگه بگم هر چی خدا بخاد همونه آخه من از کجا بدونم خدا واسم چی میخاد؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)