سلام خدمت دوستان عزيز،
انگيزم رو براي ادامهي زندگي از دست دادم،
روحيه ندارم،
دلم به سمت هيچ كاري نميره،
نه درس و نه كلاس و نه چيزي،
به شدت احساس ميكنم نياز به يه جنس مخالف دارم كه بهم روحيه و انگيزه بده،
از طرفي اين رابطهها درست نيست،
چيكار كنم؟
شماها يه چيزي بگيد لطفا،دوستتون رو تو اين وضعيت تنها نذاريد![]()













علاقه مندی ها (Bookmarks)