من به پسری علاقه دارم خیلی زیاد ولی نمی دونم او هم به من علاقه دارد یا نه ؟ او خیلی با حیا است. ما چند سال پیش هم کلاسی بودم و من او را خوب می شناسم. الان مدتی است که ایشان به خارج از کشور رفته و من با این که می توانم به او زنگ بزنم دوست ندارم این کار را بکنم . لطفا به من بگویید از کجا بفهمم که علاقه من یک طرفه نیست و او هم مرا دوست دارد یا نه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)