سال جدید تا چند ساعت دیگر تحویل می شود....
در سفره تالار همردی....جایی بسیاری از افراد قدیمی و با تجربه خالیست...اعضایی که با صداقت خود...با مهربانی خود...و با تلاش فراوان خود...همیشه سعی داشتند تا فضای تالار را صمیمانه و پربار کنند.
اعضایی که دیگر به تالار سر نمی زنند و یا کمتر در تالار حضور دارند(بدلیل مشکلاتی که دارند نه به دلیل کوتاهی).
من چیزهایی بسیاری از این عزیزان آموختم که زندگیم را متحول ساخت....
می خواهم در همین تاپیک از آنها تشکر کنم و بگوییم هر جا که باشند و با هر که باشند در یادها باقی خواهند ماند و فرا رسیدن سال نو را به همه آنها تبریک عرض می نمایم. امیدوارم سال خوبی داشته باشند.
من تا آنجا که ذهنم یاری کند نام آنها را می گوییم(شما هم اگر عضوی را به یاد دارید بنویسید).
شاد::عزیز و دلسوز که همیشه با صمیمیت و مهر خاصی ما را راهنمایی کرده اند
دانه::بزرگوار و راهنما که با سخنانشان همیشه ما را تشویق کرده اند.
گردآفرید::برادر متفکر و همواره منطقی من....که واقعا الگوی برای من هستند.
loord hamed::برادر متنوع بنده...که همواره با دیدی تازه به مشکلات می نگرند.
پارمیس::خواهر مهربان و فداکارم...با بیان شجاعانه و دلنشینشان
زیبا::مدیرخوب
sorena-arman::دوست همیشه منتقد بنده....که برای اثبات حق و حقیقت از هیچ کسی واهمه ندارند.
setareh:با مقالات مفیدش در زمینه جوانان و ازدواج
و همه وهمه.....که دیگر در جمع ما نیستند ولی همواره در یادمان باقی خواهند ماند.
نوروز مبارک.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)