به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    براي زندگي كردن هم وقت نداريم!!!

    سلام به دوستان عزيز تالار همدردي
    دوستان عزيز:

    [align=justify]اگه يه كم به رفتار خودمون دقت كنيم خواهيم ديد كه ما هر روز اين جمله تكراري رو تكرار مي كنيم كه وقت ندارم !
    جالبه
    آدم هاي ماشيني شديم كه صبح تا شب كار مي كنيم ، بدون داشتن وقت آزاد ! اما اين

    وقت هاي ما چطوري پر مي شه كه نداريم ؟ شايد مقصر ما هستيم كه تا حالا

    ننشستيم يك گوشه و يكم فكر نكرديم . ننشستيم و درست و حسابي بر لب جوي

    گذر عمر نديديم ! و همش سعي كرديم با تمام توان شنا كنيم و با خسته كردن

    خودمون زندگي رو بگذرونيم. با ديدن زيبايي هاي كنار جوي با حسرت گذشتيم

    كه اي كاش وقت داشتيم.

    چه چيزي عوض شده ؟ ماهايي كه نه وقت درس خواندن ، نه كتاب خواندن ، نه

    نوشتن ، نه فكر كردن و وقت خيلي چيزهاي ديگه رو نداريم ، عمر خودمون رو

    چطوري مي گذرونيم . ماهايي كه سرانه‌ي مطالعمون فقط چند دقيقه هست و نه

    كتابي نوشتيم ، نه به جايي رسيديم و نه درست و حسابي زندگي مي كنيم .

    لحظه ها ، ساعت ها ، روزها و سال هاي زيباي عمرمون رو بدون بهره درست مي

    گذرونيم ، پس وقت چي رو داريم ؟ اصلاً شايد بي حوصله و راحت طلب شديم ؟

    امروزه پراكندگي هاي ذهن هاي آشفته ما باعث شده تا نتونيم مسير مشخص براي

    خودمون تعيين كنيم و با اين پراكندگي ها خودمون رو از بسياري چيزها محروم

    كرديم ، تا گاهي درچيزهايي غرق شديم كه مجال تنفس در هواي سالم رو از ما

    گرفته .

    همه با هم حسرت اين روزها و لحظه هاي پرشتاب رو مي خوريم و هيچ تلاشي

    براي بهره‌ي بهتر از لحظه هامون نمي كنيم . هميشه كار داريم ، كارهايي

    ريز و درشت ، بدون اولويت بندي ! همين كارهاي ساده وقت هاي بدون بازگشت

    ما رو به خودشون اختصاص مي دن. يكم فكر كنيم چر به اينجا رسيديم ؟

    كاش يكم از اين وقت ها رو صرف تجديد نظري درست و حسابي براي زندگي تكراري

    و روزمره خودمون بكنيم . تا اگر به جايي قرار نيست برسيم ، بتونيم از

    لحظه هايي كه بدون تكرار در حال عبورن ، لذت بيشتري ببريم .

    امروزي كه فرداي ديروزهاي ما بوده و چقدر ازش غافليم . امروزهايي كه

    ديروزها و خاطرات فرداهاي ماست . و چرا كاري كنيم به خاطر زندگي نكردن

    خودمون رو سرزنش كنيم !

    چرا امروز خودمون رو دستگير نكنيم و به خاطر لذت نبردن از عمرمون بازپرسي

    نكنيم ؟ تا از تجربه‌ي توقف و حركت عاقلانه ، گذشته‌ي زيبايي براي فرداي

    خود بسازيم .

    بايد شروع كنيم و تمام برنامه هايي كه دوست داريم را همين امروز در

    برنامه خود بگذاريم و مطمئناً هم به اندازه تمام آنها وقت خواهيم داشت .

    برنامه هايي كه از ما انسان ديگري مي سازه!

    فقط كافيه توي ذهنمون واژه وقت نداريم رو لاك بگيريم و براي هر كاري يا

    پيشنهاد جديد و مفيدي واژه " در برنامه خود حتماً قرار مي دهم " رو

    جايگزين كنيم .

    اگر اين كار رو نكنيم مطمئن باشيد به جايي مي رسيم كه حتي براي زندگي

    كردن هم وقت نداري.

    شاد و دریایی باشید
    [/align]

  2. 10 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (یکشنبه 15 اردیبهشت 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.