با اینکه حدود یک هفته از این ثبت شدن عید نوروز به عنوان یک عید رسمی درسازمان ملل میگذره، دیدم جای خالی تایپیک تبریک این مناسبت توی تالار کمه.
عید نوروز یکی از اعیاد قدیمی جهان هست، که تازه ثبت جهانی شده، هر چند که ما ایرانیان اونقدر به تاریخ و گذشته مون پایبند هستیم که چیزی نمی تونست این عید رو ازما بگیره (هر چند که اعیاد زیادی رو داشتیم و متاسفانه فراموششون کردیم)
در همینجا هم پیشاپیش فرا رسیدن سال 1389 هجری شمسی و 3735 ایرانی رو به همه دوستان تبریک می گم..
یه مطلب جالبی که خوندم در مورد ساعت تحویل سال بود، نمی دونم شما هم خوندین یا نه، حالا من اینجا می نویسم:
لحظه تحویل سال نو ایرانی:
ساعت 20 و 52 دقیقه و 44 ثانیه
روز شنبه 29 اسفند ماه 1388
بر مبنای طول سال اعتدالی گاهشماری ایرانی
در تقویم دولتی کشور، لحظه تحویل سال
بر مبنای طول سال متغیر
ساعت 21 و 02 دقیقه و 13 ثانیه
دانلود تقویم
برای آگاهی از سال اعتدالی به این سایت مراجعه کنید:
بازنگری فشرده بر تقویم ایرانیان
![]()
![]()
![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)