سلام
آقای مدیر نمیدونم شما هم این مشکل را دارید یا خیر ولی تالار برای من خیلی طول میکشد تا بارگذاری شود . ضمنا در طول روز چندین بار از دسترس خارج میشود . لطف اگر ممکن است فکری برایش کنید .
با تشکر