سلام به همه دوستان :
میخواستم از دوستانی که در این جا هستند مشاوره فکری بگیرم:
خوب نمیدونم از کجا شروع کنم ولی خلاصه داستان رو عرض میکنم. من اوایل ترم 2 عاشق یک دختر خانمی تو دانشگامون شدم . که از نظر سنی این دختر خانم 6 ماه
از من بزرگترن. اول میخواستم یک جوری به ایشون بفهمونم که عاشقش شدم میرفتم از ایشون جزوه میگرفتم .
راستش رو بخواید دیگه از جزوه گرفتن خسته شده بودم . بعد به خودم گفتم بهتره حرف دلم رو به ایشون بزنم یا جواب رد میده یا جواب بله میگه.
من آخر ترم 2 رفتم بهش گفتم به شما علاقه پیدا کردم. اولش گفت چرا دنبال من افتادی. من از این روابط دوستانه که خانواده ام اطلاعی نداشته باشن خوشم نمیاد.
میگفتن اومدیم باهم دوست شدیم همه به دوستی ما تو دانشگاه پی بردن بعدش شما دلت از من زد گذاشتی رفتی اون وقت من چی کار کنم و از این حرفا. ولی به نظر خودم
یک علاقه ای تو چهره ایشون نسبت به خودم میدیدم.
سرتون رو درد نیارم. ترم 3 شد . کلاسامون 2 تاش با هم هماهنگ شد . اینو بگم درسه من تعریف از خود نباشه خوبه. ایشون میومد سوال درسی میپرسید. من جواب
سوالاتش رو میدادم. آخر ترم 3 شد که ایشون اومد گفت من شماره شما رو میخوام که اگه اشکال درسی داشتم از شما بپرسم. منم دادم. بعد زنگ میزد از من اشکلات
درسیش رو میپرسید.
خوب سوالی که دارم از دوستان اینه که این دخترخانم که میدونست من ایشون رو میخوام و به ایشون ابراز علاقه کردم چرا طرفه من میمومد سوال درسی میپرسید مگه
کسه دیگه ای تو کلاس 60 نفره نبود که طرفه من میومد. بعدش خودشون اومده شماره منو گرفتن بعدش شمارشون رو به من دادن. اینو بگم که این دختر خانم
خانوادشون مذهبی اند تا اون جا که تحقیق کردم.
خوب سوالم اینه که این دختر خانم از من خوشش اومده یا نه؟
الان ترم 4 میخوام برم نمیدونم من زنگ بزنم کلاسام رو حداقل 2 تاش رو با ایشون هماهنگ کنم یا نه؟ نمیدونم عکس العمل این دختر خانم چیه؟ نمیخوام فکر کنه که من
بهش به قولی آویزونش شدم.
لطفا منو راهنمایی کنید بگید چی کار کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)