به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 دی 86 [ 17:19]
    تاریخ عضویت
    1386-10-02
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    3,836
    سطح
    39
    Points: 3,836, Level: 39
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    مشکل حادی دارم کمکم کنید

    با سلام زنی 25 ساله هستم متاهل و دارای یک فرزند دختر 3.5 ساله.7 ساله ازدواج کردم ازدواجم به زور کتک و تحت فشار شدید خانواده بوده.همسرم همسایه ما بودن و بدلیل اینکه من برادری ندارم پدرم و مادرم شدیدا این پسر رو دوست داشتند. ایشون مثلا تحصیلکرده هم هستند.به هر حال من نتونستم کاری بکنم و تنها کاری که تونستم بکنم لجبازی و بر هم ریختن عروسی بود. نتیجش هم فقط برگزار نشدن مراسم بود.زندگی شروع شد.2 سالی با پدرم صحبت نمی کردم.فکر می کردم شاید باید علاقه و عشقی که به این مرد نداشتم و تو زندگی ایجاد کنم پس حسابی تلاش کردم . ولی ایشون ابراز علاقه و عشق رو کاری خنده دار می دونن و هیچ اعتقادی بهش ندارن.هیچ کدوم خواهان بچه نبودیم ولی تصادفا بوجود اومد حتی می خاستم بچه رو بندازم ولی ایشون اجازه ندادن. آمادگی بچه دار شدن رو نداشتم و می ترسیدم.ولی به هر صورت شد. ایشون حتی تا 1 سالگی بچه رو بقل هم نمی کردند. تمام مشکلات نگهداری بچه بر عهده من بوده و هست.کاملا تنها هستم.برای من و بچمون وقت ندارن .صبح ساعت 6 میرن سر کار و 12 شب خونه میان.حتی جمعها.خودشون و با کار و ورزش مشغول کردند هر وقت هم که می گم برای ما هم وقت بزار می گن من تمام کارهام بخاطر شماست.به ارتباطات خصوصی و sex هم اهمیت نمیدن به طوری که من آخرین مورد رو به یاد نمی یارم و اگر هم باشه به محض ارضاء شدنشون میرن کنار و من اصلا مهم نیستم.زن زشت و معمولی هم نیستم که بگم بخاطر اینه.واقعا دارم عذاب می کشم طاقت این رفتارهاشو ندارم. امکان طلاق رو هم ندارم چون جایی رو ندارم که اونجا برم .حدود یک سالی هم هست که با پسری آشنا شدم.حدود 8 ماهی نمیدونست من متاهل هستم ما عاشق هم هستیم .تا حالا خطایی ازمون سر نزده من دوست دارم ارتباط نزدیکی باهاش برقرار کنم ولی اون اجازه نمیده.2 بار هم خاستیم جدا شیم ولی هر دو بار هم من نتونستم و تماس گرفتم.
    2 سوال اصلی دارم.
    1_ اولا من رو راجع به مشکلاتم با همسرم راهنمایی کنید که چی کار می تونم بکنم.
    2_راجع به ارتباطم با اون پسر هم منو راهنمایی کنید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید بهزاد تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 27 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.